Postitused: 1,506
Teemad: 20
Liitus: Apr 2007
Maine:
50
(16-01-2022, 19:45 PM)DevilDeVille Kirjutas: Ma loen siit välja suurt sümpaatiat poldivolditeadlaste ja tudengite vastu
Jep. Nii on. Piiritu sümpaatia.
Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Postitused: 761
Teemad: 63
Liitus: Nov 2015
Maine:
24
Sõitsin täna peale lõunat läbi Vajangult, kes ei tea siis väike külake Tamsalu ligidal. Ühel hetkel tabasin mõttelt et krdi palju mopeedautosid hakkab silma, vähemalt 4 kindlasti mida külavahelt läbisõites silmanurgast nägin.
Ilmselt jõuavad nad veel õhtuks paljuneda kui inimesed töölt-koolist koju jõuavad.....
Postitused: 1,295
Teemad: 1
Liitus: Oct 2019
Maine:
24
Ma mõtlesin, et seal on elu päris välja surnud. Elasin seal oma elu esimesed 4 eluaastat ning need vähesed korrad, mis ma sealt läbi olen sõitnud, pole ma üldse mingit liikumist näinud, isegi selle kahekordse maja aknad keset Vajangut, kus elasime, on laudadega kinni löödud. Kuid mobodest rääkides- tegelikult peaks ma ütlema, et vähemalt minu meelest on neid liikluses üsna vähe ja vähemalt mind nad eriti ei häiri.
Mulle ei meenu, kas ma siin olen rääkinud, aga Põhja-Rootsi väikelinnades tegid tatikad mingi aeg talvel "pulli", oodates kuskil enne tõusu bussitaskus, kuni mõni veokas nähtavale ilmub ja siis keerasid ette, nii et veokas pidi põhimõtteliselt seisma jääma ning siis oli vahel "nalja" kui palju, kui mõni veokas siis enam mäest üles ei saanud. Ise tõmbasid muidugi udu. Õnneks pole siin sellistest debiilsustest kuulda olnud.
Postitused: 1,295
Teemad: 1
Liitus: Oct 2019
Maine:
24
Sattusin täitsa juhuslikult ühele Rootsi videole, kus ühel noorel kutil on huvitav mopeedauto. Kusjuures olen Põhja- Rootsis sarnast pilti isegi näinud vot selline on sealne kultuur, muidugi ei teki selline huvi ka lambist, meil siin kärutavad sellised elektritõuksidega ringi.
Postitused: 4,446
Teemad: 34
Liitus: Sep 2009
Maine:
50
(15-09-2023, 20:01 PM)Aare R. Kirjutas: Sattusin täitsa juhuslikult ühele Rootsi videole, kus ühel noorel kutil on huvitav mopeedauto. Kusjuures olen Põhja- Rootsis sarnast pilti isegi näinud vot selline on sealne kultuur, muidugi ei teki selline huvi ka lambist, meil siin kärutavad sellised elektritõuksidega ringi.
Kas see ongi mopeedauto? Muid sobivaid ei juhtunud nägema. Jutust ka rohkem aru ei saanud, Alev Ström oma elektrivärki reklaamides on isegi paar sõna õpetanud
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Postitused: 6,908
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
Ehk vihjatakse sellele, et rootsi nn mopeedautoklass, mis seisneb tavaautode kiiruse piiramises, laieneb ka veoautodele?
Nii lahjade algandmete peale eriti tuustima hakata ei viitsi miskipärast
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 641
Teemad: 5
Liitus: Aug 2021
Maine:
18
16-09-2023, 01:39 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 16-09-2023, 01:39 AM ja muutjaks oli
deus.)
Ma näen ainutl aeglase sõiduki märki, mis võiks olla traktor, mopeedauto, maastikumasin jne... kas mingi vihje, et seal saab teismeline rekkaga sõita linnakiirusel ja meil aind tõuksilenksu taga või mis?
Postitused: 1,295
Teemad: 1
Liitus: Oct 2019
Maine:
24
16-09-2023, 03:19 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 16-09-2023, 03:21 AM ja muutjaks oli
Aare R..)
Täpselt nii ongi, et kui kiirus on sinna mopokiirusele piiratud, võibki see teismeline sõita põhimõtteliselt millega tahes. Ja ongi otseläbi toruga vana V8, mitte vaid välipeldiku moodi materjali või olemusega tilluke asi. Tõuksidega pole küll otsesest midagi pistmist, küsimus on vaid huvide (ja ka kultuuri ning maailmavaadete) erinevuses.
Kuigi ega ma ei kujutaks ette, kuidas see, nagu seal videos oli, siin võimalik oleks.
Postitused: 2,497
Teemad: 54
Liitus: Jan 2008
Maine:
55
Pedekuningriigis käib jutuksoleva "traktori" identifitseerimine ikka registri kaudu, mitte aeglase sõiduki tunnuse.
_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Postitused: 1,302
Teemad: 24
Liitus: Jul 2009
Maine:
41
Härra vaatab ainult tehnilist progressi. Paraku 13-aastase puhul on küsimus mitte tema võimes nuppe ja hoobasid liigutada, vaid tema võimes ratsionaalseid otsuseid (vastandina siis emotsionaalsed) vastu võtta. Minu esmane tunnetus on see, et vastutuse võtmisega ei ole lumehelbekestel paremaks läinud, pigem halvemaks, kuna hea elu on paljusid noori elumuredest järjest kaugemale viinud. Kui kuplialune töötab valedes kategooriates, siis ei aita ei ABS ega radar.
Kogu noorte lubamine T kategooria masinate rooli oli ju suuresti seotud vajadusega keskkooliõpilased suvel põllumajandusse appi saata. Kuna ajas on vähemalt Eestis niisugune vajadus vähenenud, siis võiks hoopis kaaluda nimetatud erisuste tühistamist, mitte laiendamist.
Postitused: 51
Teemad: 1
Liitus: Sep 2023
Maine:
0
Aga 45 asemel vähemalt 50 (või veel oluliselt parem 55) võiks ikka olla lubatud. Oleks vähemalt linnas nad legaalselt kasutatavad ilma muu liiklusega konflikti minemata. Reaalselt nad vist liiguvadki kiiremini kui 45(?) niipalju kui tänaval silma jäänd..
Postitused: 1,302
Teemad: 24
Liitus: Jul 2009
Maine:
41
Selles osas ma olen nõus, et 45 on mingi imelik suurus, mis ei klapi mitte ühegi muu levinud sõidukiirusega ja kõigil oleks turvalisem, kui liiklus suudaks ühes taktis liikuda.
Aga teisalt peaks nõuete leevendamiseks olema teatud õiguskuulekus. Hetkel on meil liikluses hulgem "50 kuupi" mopeede, millede tegelik töömaht ulatub 125 kuubikuni, piirajate eemaldamine ei ole ka üksikjuhtumite tasemel. Kui järelvalve suudaks olukorra ära lahendada ja rikkujatel oleks reaalne saada "bez vazelina", siis ma olen nõus, et mopeedi kiirus võiks olla 55.
Samuti on tänapäeva liiklus selline, et sellisel 50kmh liikuval aparaadil peab olema juht, kes suudab adekvaatselt ja reeglitepäraselt liikuda. Mina tean aga üsna mitut kodanikku, kes rohelise numbriga liiklevad vaid sellepärast, et neil ei ole juhiluba erinevatel põhjustel võimalik saada. Energia on teatavasti võrdeline aga kiiruse ruuduga ja kiiruse tõstmine raskendab oluliselt avariide tagajärgi nii mopeedi juhile, kui ka sellele, kellele ta otsa sõidab.
Selles valguses oleks üsna loogiline, et millegi saamiseks tuleks ka midagi anda. Mina ütleks, et juhiluba, TÜV ja kindlustus ning sõitke kuni 55kmh. Vähemalt neljarattalistele. Kaherattalised maksavad mittekorras olemise nagunii liha ja nahaga kinni. Ainult et nendel tingimustel oleks targem mopeedauto asemel juba vw pologa sõita.