(30-10-2023, 14:33 PM)laplander Kirjutas: Mõni C4 (vähemalt C4 kerega S6 V8) kerega audi omab ka 2000+kg treileri vedamise võimekust. Ma ei tea küll diislite või väiksemate bensukate kohta. Minu enda S4 C4 R5 motorga on passis 1700kg.
Mõni harv erim on selline, pigem on Rootsi masinad arusaamatult pisikeste haagistega,
eriti paljuveolised! XC90 on ju kõigest 2250kg ja XC70'd veel kõvasti vähem! Lubatud 2 tonni, mida vedur autorongi kogumassis 4+tonni ka legaalselt ja reaaalselt maanteel vedada suudab, polegi liiga lihtne ülesanne leida.
Kasvõi sellised asjad, nagu
Avensis. Sellisega olen ise tavahaagist vedanud ja sellel jääb jõudu naabrile ka AGA passis on ajuvabaduse puiestee numbrid 500/1300kg! Ega see pole parem,
170kW paljuvedu jaksab aga ei lubata. Ka mersudel peab alati vaatama passi sest lahjematel on alal 2 tonni,
näiteks see 125kW on 1900kg. Ehk enam-vähem moodsal E-Mersul on kuni 130 kW 1,9 ja üle selle 2,1 tonni ja see on kindlasti põhjusega
Aga rohkem ei lubata ka
200kW puhul
Vanemal punnsilmal oli 125kW ka 2100kg aga neid ju peaagu et pole alles. Kunagi üks hää tuttav ka otsis samadel tingimustel, et ei taha ei kaubabussi ega maasturit kuid suurt suvilat ja kaatrit peab saama vedada. Lõpuks jäigi 4matic uuem punnsilm et ikka slipilt ka paadi välja saaks ja lumistes mägedes tigumajaga liigelda. Samamoodi on läbikäidud tee 3500 haagis, siis jääbki
vaid Iveco või maasturid/kastikad ja sealgi mitte kõik vaid vähesed! Mõne 3000 kg käruga kaubiku leiab, VAGil 130kW Crafter ja TGE ning PSAl 121kW bussid, Mersu on õnnetu 2 tonni sõltumata katlast. Renault on vahepeal oma 2500 kiloga. Mis on aga
VAGi häda -
autorongi mass 6 tonni ehk emb kumb peab poole tonni jagu kergem olema...ehk siis -500 kilo kaubaga pooltühja bussiga võid vedada. Sõber ongi just nende müügi "ülemus" ja see on probleem! Kuna miilitsad armastavad kaaluda, ongi pupu...