Sadades tihudes välja vedamine peaks tähendama, et tegemist on töötegemise riistaga, millega pole vaja tühja rapsida. Ma olen korra proovinud samasugust käru ja tõstukit. Jäi silma, et tühja käru korral notti külje poolt vähegi kaugemalt haarata polnud võimalik. Kohe oli upakil. Seega peaks vähemalt esimesed palgid justkui tagant poolt peale saama, et kärule massi tekiks. Samas pole see tõstuk kuigi pikk ja eeldab siis ikkagi õiget positsioneerimist ja nikerdamist. Järgmised notid saab ehk küljelt peale tõsta. Või käib see asi siiski kuidagi targemini?
Türilt pärit jah.
Selle põka juures mingit tähiku kulumist küll karta pole vaja.
Jussi on kõva värk,mul umbes täpselt 1200 tihu temaga kaikaid tõstetud,midagi annab järgi ka aga nende tõstete juures mis temaga tehtud,üsna loomulik.
Algul tühjaga ikka tahab kõõluda aga sellega harjub.Enne kolmest alla ja siis palgid jne.
Käru on ise tehtud kunagi mõttega et aastas paar koormat küttepuud tuua,käsitsi peale,käsitsi maha aga see polnud ikka mulle.
Ei teinud sildu määritavaks ega midagi nüüd lääpas nagu rullnoka bemmi tagarattad.
Vaikselt mõlgutan mõtteid hakata uut tegema seega keegi pööratava sillaga käru on kuskil näinud,oli mingi video kunagi mida enam ei leia.
Variante on mitmeid mis peas mõlguvad
(Seda postitust muudeti viimati: 16-12-2023, 11:39 AM ja muutjaks oli aavu.)
Kui me ükskord oleme "täisrohelised". https://www.youtube.com/watch?v=91kOxigj0lY
Pole vaja ei russi, atv-d ega isegi elektrikat. See viimane ju ka mitteroheline. Käsivints.
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
(31-12-2023, 01:57 AM)tõnn Kirjutas: Liiga kitsas rööbe?
Pane teise offsetiga rattad alla või veel parem, topelt rattad.
karta on, et siis kaob ära pisitrakaga toimetamise pluss elik võimalus kitsastes oludes toimetada.
Mul just see häda et 1,2m laiuse hiina trakatsi taga on käruks piisonipoeg ja see tunduvalt laiem (1,5m) ning kui trakaga mahub puude vahelt läbi manööverdama, siis see va käru ei mahu ...
Ohh jeerumit pole,täiesti tavaline värk.
Püsti saab umbes täpselt minutiga.
Oks vahest kui heinakuhi ja teinekord jääb mast tõesti püsti ,vaja kõige peal mõnda rammusat kaigast kinni hoida.
(14-12-2023, 20:19 PM)mutikas Kirjutas: Käru on ise tehtud kunagi mõttega et aastas paar koormat küttepuud tuua,käsitsi peale,käsitsi maha aga see polnud ikka mulle.
Ei teinud sildu määritavaks ega midagi nüüd lääpas nagu rullnoka bemmi tagarattad.
Vaikselt mõlgutan mõtteid hakata uut tegema seega keegi pööratava sillaga käru on kuskil näinud,oli mingi video kunagi mida enam ei leia.
Variante on mitmeid mis peas mõlguvad
Kitsa rööpega ja tõstukiga käru läheb pööratava tiisliga eriti kergelt ümber, kui sellega mitte arvestada, et raskuskese päris rämedalt paigast ära läheb. Piisab suht väiksest kännust vms, et asi külili saada, 30 aastat tagasi suvevaheaegadel tatikana metsa vedades kogetud asi. Too käru oli veel russi taga ja traktoriga (kui traktor veel tehaseratastega oli) sama lai.
(Seda postitust muudeti viimati: 09-01-2024, 17:59 PM ja muutjaks oli spark.)
(14-12-2023, 19:07 PM)Envir Kirjutas: Kuidas selle Vahva Jussiga töötegemine on?
Küsiks üle (äi ostis) 40hj trakatsi taha - asi on õudne, kuigi tehases väidetavalt lisati mingi rõhku alandav asi
liigutad kangi õlnalt juba nool liigub 40 ... 50cm
ehk selline "sujuvus" on unistus https://www.youtube.com/watch?v=4iP5V7JKU2o
(09-01-2024, 17:16 PM)spark Kirjutas: Küsiks üle (äi ostis) 40hj trakatsi taha - asi on õudne, kuigi tehases väidetavalt listi mingi rõhku alandav asi
liigutad kangi õlnalt juba nool liigub 40 ... 50cm
...
Mis on hüdrosüsteemi tootlikkus? Mis on liited? Haagise toiteks kasutatava sektsiooni tootlikkust jagurilt maha keerata ei anna?
Lihtne lahendus oleks panna vahele drosseldav stuts. Arvestades, et hüdrojaamad annavad traktori jaoks olematud 9 liitrit minutis @175 bar , piisab üsna väikesest kõrrest. Äkki 6 mm avaga, kui on lääne traktor, mille töörõhk on timmitud 210 bar peale...
Kui suur pump ja mis pööretel töötab?
See jussi bentsu pealt töötav hüdrojaam jääb mul nüüd üle,jaapanlane käru ees meeldib ikka oluliselt rohkem kui atv.
Nii, pole tükk-aega kirjutanud, aga lugenud palju. Vahva Jussile sobib hästi max 16L, muidu asi läheb lõhkuma ja mul see jõuvõtuvõlli otsas koos kordistiga 1,25. Kuna töö enamus ajast tühikäigul siis asi korras. Enne oli 27 L, sellega ei saanud muud, kui kuuma õli ja lõhkuva masina. Tõstuk on olnud ka 10 Liitrise T16 hüdro otsas ja piisas täielikult oli isegi parem ,kui hetkel, muidugi ise keerasin jagaja peeti sellega, et filtrit vahele ei pannud, see mis vene massinale ok , siis Itaalia annab otsad. Mul on veel selline asi, et tõstuki jalad on veel vanema tüübi (2008) omad ja nende laba vääga lühike ja algselt peab ettevaatlik olema, et koorem ümber ei lähe.
Tegutsen siis puht kuusikus, mis istutatud peenratena 1982 ja ürask om kõik pekki keeranud. Lubati ainult kahjustatud puud ää võtta, kuna puude-kallistajad ei saavat muidu metsa all jalutada. Tegin kerge ülevaate 1,2H eraldisest ja sain tulemuse, et 45% pean välja raiuma, ootan suuremat tuult ja siis saan alles kõik maha võtta. Tegin uue käru just masina laiuse ja see õigustab ennast peenra kuusikus . Vahel on ainult raske ümber keerata ruumi puuduse pärast, kuid nüüd juba harjunud. Puud 20-25 cm rinnasdiameetril. Varsti äkki saan lisada mõned pildid ka.
(Seda postitust muudeti viimati: 09-01-2024, 22:28 PM ja muutjaks oli spark.)
(09-01-2024, 17:33 PM)v6sa Kirjutas: kui on lääne traktor, mille töörõhk on timmitud 210 bar peale...
Uurimine käib, väidetavalt on seal mingi asi vahel mis rõhku maha võtab. Naabertalus osteti 600 seeri avant ja natuke suurem tõstuk. Omanik näitas, et talle pandi kohe sinna mingi rõhu alandaja vahele.
Traktor on BRANSON 5025C
Andmetes lubatakse 39 l/min
(Seda postitust muudeti viimati: 10-01-2024, 19:48 PM ja muutjaks oli mutikas.)
Mul japsil 27l/min otse jvv hoob 540 asendis,mootori pöörded ca 1700
Proovisin ka 800 st pööret,siis mootor suht tühipööretel aga suure suutäiega võtab liiga kokutama.
Maksimaalne rõhk (rõhuklapp) määrab selle palju silinder tõsta jaksab ning see ei oma mingit toimet sellele kui kiiresti silinder tühikäigul liigub.
Kui traktori pumba väljundi ning tõstuki vahele drosselklapi pistad ning sellega üritad vooluhulka reguleerida, siis sellega toimub väga suur õli kuumenemine kuna suur osa õlist jookseks läbi traktori ülerõhuklapi. St pumbal oleks pidevalt 200bar surve väljundis (või mis iganes rõhule see on seadistatud).
Kõige mõistlikum oleks panna traktori taga väljavõttesse vooluhulga jagaja ning selle üks väljund otse paaki suunata ning teine väljund siis tõstukisse. 50:50 vooluhulga jagamis klapp. Kui 2x väiksem vooluhulk peaks sobima.
Kas sel traktoril jaguri väljund juba reguleeritav ei ole? Jaoturi püstakul ei paista mingit kruvi/liblikat/keeratavat nuppu, millega saab väljundit maha reguleerida:
Algselt plaanisin ka nagu QW kirjutas, et muudan regulaatoriga vooluhulka, kuid kui kõik head ja vead omadused kokku liitsin (voolikud, stutsid, tagasivool jne.) ja katki minemise protsendi, siis valisin niikaua pumpa, et midagi ümber ei peaks tegema. Kui aus olla, siis kõiki hüdromehi ei tasu uskuda, kes on ainult suurte masinatega tegelenud ja sellepärast ma suurema pumba esialgu ostsin arvas, et siis saab töö kiiremini tehtud.
Eks vajatav pumba tootlikus sõltu ka sellest, kas kangide taga algaja või vilunud mees. Algajal ainult ühte funktsiooni tehes kõik tõmbleb, vilunud mehel nelja funktsiooni korraga tehes muutub kõik tiguaeglaseks.
Jagaja ise määrab ka palju.