Postitused: 894
Teemad: 16
Liitus: Apr 2006
Maine:
21
21-10-2023, 17:38 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 24-10-2023, 11:39 AM ja muutjaks oli
huvi5.)
Sain asja joonde, võtsin mootori otsas kasutusele väiksema rihmaseibi, 130. Käivitub väga hästi, hetkel lülitab 9 peal välja ja 6.2 peal sisse ilma kõhklusteta. Aitäh kes kaasa mõtlesid. Mootor vist enam kuumaks ei lähe, enne läks küll üsna kiirelt suure seibiga.
Postitused: 2,087
Teemad: 19
Liitus: Oct 2004
Maine:
43
Kas keegi on kasutanud või oskab soovitada kaitse-moodulit kompressori jaoks? Peamine idee oleks selle, et kui kompressor nt üle 15 min järjest töötanud, siis lülitaks voolu välja. Et kompressor ennast ribadeks ei kütaks trassi purunemise korral. Ideaalis võiks sisaldada ka faasipingete kontrolli, aga eks seda saab ka eraldiseisvalt lahendada.
Postitused: 3,197
Teemad: 204
Liitus: Jan 2004
Maine:
62
09-01-2024, 12:59 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 09-01-2024, 13:00 PM ja muutjaks oli
isandpauk.)
(09-01-2024, 10:14 AM)olli Kirjutas: Kas keegi on kasutanud või oskab soovitada kaitse-moodulit kompressori jaoks? Peamine idee oleks selle, et kui kompressor nt üle 15 min järjest töötanud, siis lülitaks voolu välja. Et kompressor ennast ribadeks ei kütaks trassi purunemise korral. Ideaalis võiks sisaldada ka faasipingete kontrolli, aga eks seda saab ka eraldiseisvalt lahendada.
kolm faasi? võimsus?
Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Postitused: 3,197
Teemad: 204
Liitus: Jan 2004
Maine:
62
09-01-2024, 14:35 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 09-01-2024, 14:36 PM ja muutjaks oli
isandpauk.)
Ma kasutan garaazis kohe ukse kõrval nö. "garaazis" / "garaazist ära" nuppu, mis lülitab sisse kontaktori, mis omakorda lükkab voolud järele kõigele, mida ma ainult ise kohal olles vajan - valguse, seinakontaktid, seadmed ja ka radikad, kui nende kaitsmed on kilbis sisse lülitatud. Loomulikult on ka eraldi väike särtsuring olemas, kus on elekter pidevalt olemas, näiteks akude laadimiseks. Taimerite leiutamise asemel saad ehk ka sellise meetodiga hakkama?
Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Postitused: 3,197
Teemad: 204
Liitus: Jan 2004
Maine:
62
(09-01-2024, 13:21 PM)olli Kirjutas: (09-01-2024, 12:59 PM)isandpauk Kirjutas: (09-01-2024, 10:14 AM)olli Kirjutas: Kas keegi on kasutanud või oskab soovitada kaitse-moodulit kompressori jaoks? Peamine idee oleks selle, et kui kompressor nt üle 15 min järjest töötanud, siis lülitaks voolu välja. Et kompressor ennast ribadeks ei kütaks trassi purunemise korral. Ideaalis võiks sisaldada ka faasipingete kontrolli, aga eks seda saab ka eraldiseisvalt lahendada.
kolm faasi? võimsus?
Jah, kolm faasi. 3 kW mootor.
Asi selles, et seni olen kompressori välja lülitanud kui tööd ei tee. Aga esiteks, kipub see ununema. Ja teiseks, olen mõelnud trassi pikendada kõrvalhoonesse. Ning siis oleks kõrvalhoones tobe avastada, et vaja minna tagasi kompressorit sisse lülitama. Et siis pigem hoiakski teda pidevalt vooluvõrgus kui just pikemaks ajaks ära ei lähe. Aga pikem trass loob ka suurema tõenäosuse avariiks.
Kui ikka väga vaja on, siis üks variant, mis mul pähe tuleb on selline:
Kompressori surveregulaatorist mootorisse minevale juhtmele vahele paigaldada all viitel olev taimer koos eraldi 3-faasilise kontaktoriga.
https://www.amazon.com/GUETNEU-Function-...9hdGY&th=1
See taimer keerata funktsioonile F
Kogu asja eelduseks on, et etteantud väljalülituse viite jooksul saavutab kompressor surveregulaatorile seatud rõhu. Muidu pead ikka käsitsi sisse lülitama.
Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Postitused: 2,087
Teemad: 19
Liitus: Oct 2004
Maine:
43
Tänud. Mõlemad ideed väärt kaalumist. Kusjuures ma selle peale ei tulnudki et sellist tavalist DIN liistu taimerit kasutada. Sellega täitsa tehtav jah. Mootorikaitselüliti lisaks faasikontrolli jaoks ja olekski korras.
Postitused: 3,197
Teemad: 204
Liitus: Jan 2004
Maine:
62
(09-01-2024, 19:38 PM)olli Kirjutas: Tänud. Mõlemad ideed väärt kaalumist. Kusjuures ma selle peale ei tulnudki et sellist tavalist DIN liistu taimerit kasutada. Sellega täitsa tehtav jah. Mootorikaitselüliti lisaks faasikontrolli jaoks ja olekski korras.
Tegu ei pruugi olla just kõige tavalisema din liistu taimeriga. See taimer vähemalt info järgi F funktsioonile keeratuna katkestab ühenduse ka siis, kui sisend on ikka veel aktiivne. Võttes siin poodides müüdava din liistu suva taimeri, on eelduseks see, et vahepeal keegi lüliti ehk surveregulaatoris olevad kontaktid ennistab aga seda sul ju ei juhtu, kui toru on katki.
Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Postitused: 499
Teemad: 24
Liitus: May 2010
Maine:
4
Endal on seinal impulss lüliti mida lülitades lülitatakse aegrelee 30'ks minutiks sisse. Kui kompressorit peaks kauem vaja minema, siis vajutan hiljem korra uuesti lülitit.
Postitused: 45
Teemad: 14
Liitus: Dec 2011
Maine:
0
8 tundi tagasi
(Seda postitust muudeti viimati:
2 tundi tagasi ja muutjaks oli
loonik.)
Kui CO-7 kompressoril vahetada ära kolvirõngad, kas siis peaks silindrid enne üle hoonima? Olulist kulumisranti üss-s ei ole. Panin kompressori ilma silindripeata tööle ning mulle tundub, et õli tuleb liiga suures koguses karterist kolbide peale.
Uue rõnga pilu on 0,4 mm. Samas surve all töötades võib-olla õli niimoodi kolvi peale ei pressi.
Postitused: 2,817
Teemad: 116
Liitus: May 2004
Maine:
28
Sama hästi võiks lugeda kõik vanatehnika mõttetuks kuna uue Dacia ostmine oleks palju soodsam.
Aga näedsa, mõnel ongi hobiks teha asju mis pole loogilised kuid aitavad aega sisustada.
Iseõppinud spetsialist - energeetika valdkonnas.
Postitused: 3,197
Teemad: 204
Liitus: Jan 2004
Maine:
62
(8 tundi tagasi)loonik Kirjutas: Kui CO-7 kompressoril vahetada ära kolvirõngad, kas siis peaks silindrid enne üle hoonima? Olulist kulumisranti üss-s ei ole. Panin kompressori ilma silindripeata tööle ning mulle tundub, et õli tuleb liiga suures koguses karterist kolbide peale.
Uue rõnga pilu on 0,4 mm. Vanadel rõngastel oli 0,8 ning see on ilmselgelt palju. Samas surve all töötades võib-olla õli niimoodi kolvi peale ei pressi.
Kui on võimalus, siis loomulikult hoonida. Kasu on sellest kõige rohkem siis, kui olemasolev silindri pind on peegliks kulunud. Hoonimisega antav tekstuur tekitab rõngaste ja silindri vahele parema tiheduse. See võtab ainult mõne minuti.
https://tooriistamarket.ee/et/catalogsea...lt/?q=hoon
Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Postitused: 3,731
Teemad: 114
Liitus: Jan 2003
Maine:
37
2 tundi tagasi
(Seda postitust muudeti viimati:
2 tundi tagasi ja muutjaks oli
13piisab.)
Ehk jõuab ka mõni praktik vastama, aga kui kolvi eemaldamine on lihtne, siis hooni õige südamerahuks ära. Trelli otsa käivad hoonid ei maksa suurt midagi, töö on lihtne ning aega läheb max 10min/silinder.
Hoonitud pind oma karedusega aitab ju ka uutel rõngastel sisse töötada - kui on tehtud, on Sul vähemalt süda rahul
Ma hoonisin 2a tagasi kulumisrandita 4-silindrise õhkjahutusega mootori (VW 1500), aga see pole veel tuld kolvile saanud. Vast vca 20eur maksnud trelli otsa käiva hooni käsitlemine oli lapsemäng ja silm puhkas tulemusel.
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"