Postitused: 3,290
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
60
(08-01-2024, 18:51 PM)Kult Kirjutas: Käivitusabi Noco Boost GB40, kas keegi kasutab ja on rahul, kogemusi?
On GB150, aga vaja väiksemat ka, sõiduauto ja transiti mõõtu masinate käivitamiseks.
Ma kasutasin selle brändi boosterit külmikute käima aitamiseks. Enam ei mäleta seda numbrit kui suur ta oli aga tööjope taskusse mahtus ära. Pakun välja, et mingi 40 või 50 oli.
Külmiku 4sil mootori sai kolm korda järjest käima lasta siis oli tühi. USB-ga laadisin. Ei julenud mujale pista kuna on väga õrn vale voolu suhtes. Veoka peal on lihtne 12V asemel kõrvalolevasse 24V pistikusse pista. Oli kogu aeg Volvo juhiistme taga sahtlis ja USB järgi, et hädaolukorras oleks täis booster võtta. Olen ka läpaka USB pesast teda laadinud. Laadijas pidi olema seni kuniks ainult roheline tuli jäi ühtlaselt põlema.
Mina julgen küll soovitada. Hea väike. Lihtne laadida. Ainus mis häiris olid lühikesed juhtmed. Aga selle eest olid lõuad tugevad. Haaras poldiotsast hästi kinni ja sai jätta lausa õhku rippuma juhtmete otsa.
Mitu korda sai käidud ja aidatud ühte Freemonti käima panna sellega. Jumala tühja akuga keris käima nagu muinasjutus.
Aquila captas non muscas.
Postitused: 852
Teemad: 16
Liitus: Apr 2006
Maine:
17
Kui tihendipind tihendab endiselt, siis liimiks näiteks kokku ja paneks ajutiselt, kuid hangiks ikkagi korras detaili.
Postitused: 2,963
Teemad: 35
Liitus: Jan 2012
Maine:
32
Õlise plastiku liimimine. Edu sellega.
Postitused: 151
Teemad: 0
Liitus: Feb 2017
Maine:
2
Liimida pole jah seal midagi, vaatan kui aeromootorist midagi pakkuda pole siis läheb ebay link käiku.
Postitused: 852
Teemad: 16
Liitus: Apr 2006
Maine:
17
18-01-2024, 08:51 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-01-2024, 08:52 AM ja muutjaks oli
huvi5.)
Oluline on siiski ka läbi vettinud ja surve all töötavat filtrit toestada seestpoolt. Samuti ei ole teada, kui sügavale võib vajuda pulk, kui teda ei hoita ülevalkorgi abil. Kindlasti lõpmatuseni mitte, kuid purunenud võrk võib hakata filtrit seestpoolt kahjustama. Väidan, et jätkusuutlikkuse mõttes, tuleks välja vahetada. Mida ka omanik teeb nagu näha.
Need kes pole kuulnud, on olemas puhastusvahendeid ja aerosoole, mis suudavad mistahes pinnad puhastada rasvadest ja rasvajääkidest ka. õlist. Ja nii silmaringi huvides, kes ei tea, on olemas liime, millega saab parandada enamvähem kõike, eeldusel, et mõlemad käed pole vasakud.
Postitused: 1,069
Teemad: 29
Liitus: Jul 2007
Maine:
42
Ma jälle söandaks väita, et on olemas plastikud, mida ei liimi ükski super ega hüperliim, olgu sul mõlemad käed ja jalad paremad või vasakud.
Postitused: 2,497
Teemad: 54
Liitus: Jan 2008
Maine:
55
Päris õpetlik oleks tutvuda puhastusvahendiga, mis teeb näiteks PTFE mitterasvaseks
_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Postitused: 2,497
Teemad: 54
Liitus: Jan 2008
Maine:
55
(18-01-2024, 11:54 AM)mossepower Kirjutas: (18-01-2024, 11:17 AM)huvi5 Kirjutas: (18-01-2024, 10:08 AM)DevilDeVille Kirjutas: Päris õpetlik oleks tutvuda puhastusvahendiga, mis teeb näiteks PTFE mitterasvaseks
Ilmselt on su parimad sõbrad piiritus ja atsetoon. Muidugi igalpool ei saa neid kasutada. Ja eks tuleb vaeva näha. Omal õnneks vajadus ja ka kogemus antud teemal puudub, kuid kindlasti leiad kuskilt kaubanduse poole pealt ka abi ja tooteid mida võidaks soovitada, seda muidugi tõsise huvi korral.
PTFE on selline polümeermaterjal, mis on juba oma olemuselt nii superlibe, et ka täiesti värskelt valmistatud puhas PTFE pind on rahvakeeli "rasvane". Seega solventidega puhastamine selle libeduse eemaldamiseks ei ole võimalik. Liimimiseks oleks vaja PTFE pinda keemiliselt modifitseerida, et kaotada materjalile omased "rasvased omadused" selle pinnalt. Tegelikult ka tavaline valge teflonmaterjal sulab suhteliselt madalal temperatuuril, nii et ühendatavate detailide pindkihtide sulatamine ja seejärel kuumana kokkusrumine võib olla ka teoorias võimalik. Samas endal sellised kogemused puuduvad, kuna klassikaline valge teflon on võrreldes teiste levinud laiatarbe polümeeridega (nt. polükarbonaat, polüpropüleen, polüetüleen) toatemperatuuril palju tugevam ja inertsem, nii et pole suutnud ühtki teflondetaili niimoodi veel ära lõhkuda, et tagasi kokku oleks vaja "liimida".
Eks ma kiusliku jobuna seepärast PTFE kohta küsisingi, et kuigi selle liimimiseks on leiutatud spetsiaalsed tsüanoakrülaatliimid, siis ka nendega ei jää liide tugev ega kestev.
_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Postitused: 1,025
Teemad: 15
Liitus: Jan 2007
Maine:
7
Kas see mootor on hea/normaalne vöi täielik ikkaldus(vastupidavuse ja hoolduse möttes), mida volksu grupp oma autodel pannud om? Jutt, siis 1,4 16v 55KW (AHW;AKQ;APE?)
Postitused: 3,145
Teemad: 60
Liitus: Jan 2003
Maine:
35
oli kunagi ka varuosade kvaliteedi teema, aga ei leia.
Teemaks hõõg-, ehk eelsüüteküünlad. vana diisel carina sööb neid isuga. 10 aastat on minu käes, kohe said peale mingid densod, kestis hea mitu aastat, siis oli alles 1 töötav. järgmiste marke isegi ei mäleta, kestsid mõne aasta, kuniks eelmisel sügisel sai siiber külmkäivitusel lonkava mootoriga, soovitati Lucase küünlaid.
vanadest 2 töötasid ja mõne kuuga jälle 4-st 2 läbi. olemas spets rakis kus saab kõik 4 korraga kontrollida, 2 lähevad kiirelt punaseks, 2 napilt niipalju soojaks, et õli suitsema hakkab. Tellisin uued Japanpartsi karbis tooted, aga mis seal sees on, pole veel teada. vahetatud on alati 4tk korraga, toide 11v. mootor käivitub ka kerge miinusega ilma küünaldeta ja ´´poolest pöördest´´, ainult pisut suitsu ja puterdamist.
Postitused: 3,779
Teemad: 36
Liitus: Nov 2008
Maine:
46
(22-01-2024, 11:51 AM)hulgus Kirjutas: Teemaks hõõg-, ehk eelsüüteküünlad. vana diisel carina sööb neid isuga.
Kohvipaksu pealt raske ennustada, aga mina kontrolliks kõigepealt, kas n.n. järelhõõgumine äkki peale ei jää. Antud automarki üldse ei tunne, seega ei tea, kas järelhõõgumist üldse peal on ja millega seda lülitatakse. Endal peres 2 vanemat diisel Fordi. Naise C-Maxil järelhõõgumine mitu minutit, minu Focusel ca 20 sekundit. Silma peal hoidmiseks on head suitsusüütaja pessa käivaid voltmeetrid. Ise kasutan selliseid, millega saab ka telefoni laadida:
Tühikäigul on pingetõusu järgi ilusti näha, millal suur koormus tagant ära lülitatakse. Näeb ka genekarihma libisemist jm anomaaliaid
Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.