22-02-2024, 18:09 PM
Ja saabki tänavusele ekstreemrallile joone alla tõmmata.
Tulemustes oli mõndagi harjumuspärast, aga leidus ka üllatusi.
Näiteks Lisakatsete tulemustega mängides saab huvitavat statistikat. Nagu öeldud, kaheveoliste sõidukate hulgas oli Tarmo Vill kiireim ja seetõttu oli tema summaarne karistuspunktide summa lisakatsetelt väikseim. Kuna aga mootorratastel ma tagurpidikatset ei arvestanud (kuigi pooled selle lükates läbisid), oli Martin Kruusi tulemus parem, täpselt null karistuspunkti.
Jäärajal loputas kõiki ja päris pikalt tegelikult Taavi Tann punase Toyota Terceliga, aga tema LK-2 aega mul mingil põhjusel pole. Erlend Subarul kaotas "kalendriga" ehk 9,2sek.
Vigursõidus oli kiireim Martin Kruus Uraliga, temale järgnes Marten Suur Audi Quattrol. Kiireim kaheveoline oli Mayc Rondik valge Golfiga, mis on nii kiire, et isegi mina olen sellega kunagi ühel kiiruskatsel II koha saanud
Tagurpidisõidus riisusid koore Audid, kogu esikolmik kuulus neile. Kiireimaks Tarmo (perekonnanime pole reglementi üles antud) valge V8, teisel kohal möödunudkordne võitja ja tänavune üldvõitja Karl Penu Audi 80-l ning kolmas jällegi Marten Suur sigar-Quattrol.
Üldtulemustest saab välja tuua taaskord Martin Saani ja Ando Haldna suurepärase koostöö, regulaarsussõidus koguti kokku 3 karistuspunkti, lisaks ka puhas leht kiirustrahvide osas. Sander Tomingas 10 ajakaristuspunktiga ei jäänud palju maha, kuid kiiruseületamist kogunes väga palju.
Kõige tähtsamas - ristsõnas olid asjad kohe selged, meieni jõudis 3 ühe veaga ristsõna. Järekontrolli käigus suuri muutusi ei toimunud, küll aga torkas väga teravalt silma Henri Tamme ja Stern Ilvese ristsõnades täpselt identsed hooletusvead - küsitud oli, KEDA meenutab, kuid vastuses "TULNUKAT" asemel "TULNUKAS", samuti oli küsitud MILLE eest sanktsioneeritakse 500-kroonise trahviga, vastused mõlemal aga "SUITSETAMINE". Ilma nende näpuvigadeta hõivanuks Henri üldarvestuse II koha ja Stern 4. või 5. Mõlemad vead olid muidugi laialt levinud, aga korraga esinemist rohkem ei täheldanud.
Lõpptulemused on leitavad avapostitusest.
Tulemustes oli mõndagi harjumuspärast, aga leidus ka üllatusi.
Näiteks Lisakatsete tulemustega mängides saab huvitavat statistikat. Nagu öeldud, kaheveoliste sõidukate hulgas oli Tarmo Vill kiireim ja seetõttu oli tema summaarne karistuspunktide summa lisakatsetelt väikseim. Kuna aga mootorratastel ma tagurpidikatset ei arvestanud (kuigi pooled selle lükates läbisid), oli Martin Kruusi tulemus parem, täpselt null karistuspunkti.
Jäärajal loputas kõiki ja päris pikalt tegelikult Taavi Tann punase Toyota Terceliga, aga tema LK-2 aega mul mingil põhjusel pole. Erlend Subarul kaotas "kalendriga" ehk 9,2sek.
Vigursõidus oli kiireim Martin Kruus Uraliga, temale järgnes Marten Suur Audi Quattrol. Kiireim kaheveoline oli Mayc Rondik valge Golfiga, mis on nii kiire, et isegi mina olen sellega kunagi ühel kiiruskatsel II koha saanud
Tagurpidisõidus riisusid koore Audid, kogu esikolmik kuulus neile. Kiireimaks Tarmo (perekonnanime pole reglementi üles antud) valge V8, teisel kohal möödunudkordne võitja ja tänavune üldvõitja Karl Penu Audi 80-l ning kolmas jällegi Marten Suur sigar-Quattrol.
Üldtulemustest saab välja tuua taaskord Martin Saani ja Ando Haldna suurepärase koostöö, regulaarsussõidus koguti kokku 3 karistuspunkti, lisaks ka puhas leht kiirustrahvide osas. Sander Tomingas 10 ajakaristuspunktiga ei jäänud palju maha, kuid kiiruseületamist kogunes väga palju.
Kõige tähtsamas - ristsõnas olid asjad kohe selged, meieni jõudis 3 ühe veaga ristsõna. Järekontrolli käigus suuri muutusi ei toimunud, küll aga torkas väga teravalt silma Henri Tamme ja Stern Ilvese ristsõnades täpselt identsed hooletusvead - küsitud oli, KEDA meenutab, kuid vastuses "TULNUKAT" asemel "TULNUKAS", samuti oli küsitud MILLE eest sanktsioneeritakse 500-kroonise trahviga, vastused mõlemal aga "SUITSETAMINE". Ilma nende näpuvigadeta hõivanuks Henri üldarvestuse II koha ja Stern 4. või 5. Mõlemad vead olid muidugi laialt levinud, aga korraga esinemist rohkem ei täheldanud.
Lõpptulemused on leitavad avapostitusest.