A112 alumiiniumist klapikambrikaanega kaasnes veel paar eelist, millele esialgu ei mõelnud - esiteks, õli täiteava on nüüd teisel (õigel) pool, mis teeb õli mootorisse valamise ka ilma pika kaeluseta lehtrita võimalikuks. Seda probleemi on kahes Fiat 127 puudutavas Briti ajakirjas Motor artiklis täheldatud. Tehasest on täiteava ilusti jagaja ja voolikute-juhtmete vahele pakitud, mis kodus garaažis pole probleem, aga sõidus õli lisamine on olnud tõesti tüütu.
Teiseks, tõukurvarrastega mootor kipub paratamatult plagisema, mis plekist klapikaanega oli eriti võimendatud. Paksemast materjalist kaas võttis seda tiksumist veidi vähemaks.
Karburaator käis lahti ja sai puhastatud, ega tal eriti midagi eriti sodi sees polnudki.
Sai mitme aasta tolm ja sodi ka autolt maha pestud, vedelikud soojaks lastud ning pisut vaadatud ja reguleeritud. Lekkeid ei ole seni kuskilt, mis oli ju tegelikult kogu selle uue ürituse eesmärk.
Piduripedaal tundus kuidagi pika käiguga ja pehme, samas pidurdab tugevasti. Ilmselt peab korra veel õhutama. Käsipidur samuti vajab veel reguleerimist. Kõik sellised asjad saavad üles täheldatud ning kevadel jäävad viimasteks töödeks. Laadimine tühikäigul mehaanilise kütusepumbaga 14.04V, mis on mõneti üllatav sellest vanast generaatorist.
Üritasin ka pildile tabada häält, aga telefoni mikrofonist kipub väheks jääma:
Õhufiltrit veel pole. Tartus on selline tore pood nagu Ülo Äri, sealt sain gaasihoovastikuks vajaminevad liigendid, aknaliistude klambrid (samad, mis laepolstril ning samad, millised Ziguli tehas üle võttis) ning pagasiruumi tihendi. Kuskile on kadunud vasaku kolmnurkakna link, kuid eeldatavasti see ikka kuskil garaažis on, mitte ära visatud.
Millalgi järgmine hooaeg plaanis auto korralikult "
detailida" (mis oleks eestikeelne vaste?) ning teha korralikud fotograafiga pildid.
Uusi rehve on vaja, kuivõrd praegused Barumid on 8+ aastat vanad ning vale jooksuga rikutud. Üritasin leida 155/65/13 Pirellisid, aga vist nad ei teegi nii väikseid mõõte? Kui keegi oskab viidata, siis oleksin tänulik.