(15-04-2024, 20:10 PM)Marko Kirjutas: (15-04-2024, 19:26 PM)hulgus Kirjutas: Mäletab keegi milles asja sisu oli?
Kullerile maksmisega trikitati ja muidugi võltsitud ülekande tegemise kinnitused. Üsna primitiivne selline, ime et keegi veel jändab.
Pangaarve võid anda, sellega ei saa muud teha kui raha peale panna.
Nad alguses küsivad pangaarvet ja siis sa oled nö lõksus või konksu otsas (peale 15 minutilist ajude peedistamist) ja siis hakatakse edasi küsima pin koodi ja pin2 koodi jne. Vahel ei küsita koodigi, küsitakse, et kas sul mobiilID on, ole hea ja kas nüüd tuli sulle sinna aken, et kinnita? Jah, ole hea ja sisesta oma PIN sinna, mulle pole vaja öelda, ma tegelen sellega ise edasi... ahaa, siin on väikene muutus olnud, on vaja, et te oma pin2 koodi ka sisestaksite, vaadake palun, kas mobiil küsib teie käest kinnitust numbriga XXXX, jah ok, küsib, palun pange, kohe teeme teie asja korda, kohe raha saabub teile jne.
Terve raamatu jagu on olemas meie maa kodanikke, kes vabalt nõustuvad kõigega.
Kui saate sellise kõne, siis: Stop! Arve on siin, kanna raha peale. Kui näen, et kantud, räägime edasi.
https://ekspress.delfi.ee/artikkel/12028...ki-kulleri
Tavaliselt on tegu Ukraina kõnekeskustega (sorry, kui kedagi valusalt lööb aga fakte ei peida).
Esimene ohumärk, sinuga ei räägita Eesti keeles.
Teine ohumärk, küsitakse KAARDInumbrit, mitte pangakontot. Seni kui CVC koodi ei ütle, on pangakaarti number ohutu öelda. Üldiselt võiks siinkohal kõne lõpetada.