KÜSIMUSED, mis oma teemat ei vääri (osa 4)

(16-04-2024, 20:19 PM)alfredo Kirjutas:  
(16-04-2024, 09:08 AM)Jesper Kirjutas:  Kui see mängutellimus käis läbi Google Play, siis saad küll kesksest kohast oma kõiki tellimusi vaadata ja katkestada: https://play.google.com/store/account/subscriptions ....

Võibolla on G kuidagi antud probleemi nüüdseks ära lahendanud ja sullerid helistavad nüüd vanainimestele, et nad oma korterimüügist saadud rahaga majandust elavdaksid?
Antud juhtum oli mu meelest eelmisel(või üleeelmisel) aastal ja et kannatajaks on küllaltki tehnikakauge inimene, siis nagu lugu kuulsin, nii seda ka esitasin. Tõepärasuses siiski ei kahtle. 
Ega ma kahelnudki, lihtsalt noh, iseenesest on lahendus olemas, isegi mitu. Kui keegi järgmine kord sarnast olukorda kohtab, teab järgmisele tehnikakaugele nõu anda.
Vasta

(16-04-2024, 17:57 PM)klemm Kirjutas:  
(15-04-2024, 22:46 PM)Aare72 Kirjutas:  Sedasorti kõnesid saabub mullegi mõnikord. Helistajad imiteerivad meie enda riigi rahvusvahelise suunakoodiga erinevaid numbreid. Teinekord tervitavad vigases eesti keeles lausa nimepidi. Ja siis hakkab peale. Loomulikult vene keeles. Alguses kuulan rahulikult, mis vennal öelda on. Peale seda, kui ütlen midagi a'la: ''räägi krt eesti keeles, saad ise ka aru, mida sa tahad'', pannakse kõne kärmelt kinni. Just täna oli jälle selline juhus. Helistati numbrilt +3725015393. Varemalt olen säärastest petukõnedest teavitanud aga enam ei viitsi.

Nende peppu saatmistega tasub ettevaatlik olla.
Mingiaeg helistas mulle neiu kes väitis end olevat politseinik. (reede õhtul mingi 19 ajal )
Kuskil 10 min. kuulasin teda ja saatsin otse tagumikku ( ikka väga lolli juttu ajas)
Hel. uuesti ja oli juba päris kuri, saatsin jälle sinna.
Kolmas kord ähvardas krim asjaga ( politsei solvamine jne.)
Esmaspäev tuli mailile kutse tungiva sooviga külastada rahumäe tee 6 asutust.
Poldgi tüng, hoopis tunnistust sooviti Toungue

Mul jällegi selline lugu, ajast kui veel korteris elasin.
Õhtul tuli telefonile kõne võõralt numbrilt - suva, panin hääletuks, las heliseb.
Mõne minuti pärast helises domofon - vajutasin ukse lahti kuid ise jutustama ei hakanud.
Minuti pärast koputus uksel - mundris mees küsib, kas see on Teie auto seal valesti pargitud?!? 
Õnneks trahvi ei tehtud ja minema ei veetud.
Lihtsalt vestlesime veidi ja parkisin auto mujale.

Iseõppinud spetsialist - energeetika valdkonnas.
Vasta

Siit kostab läbi - ei vasta kõnedele. Kas siis pärast tööaega, võõrale numbrile, misiganes muu jutt. Millega see põhjendatud on? Võta vastu, kuula ära, ehk on ikkagi midagi head või vajalikku! Kui on pressing, siis reeglina aitab küsimusest, et kas saadan viisakalt peesse või ebaviisakalt. 
Muidugi juhul kui psüühika on nii nõrk, et peale veerandtunnist juttu juba koode jagad, siis on tõesti põhjust hoiduda, aga see pole lahendus! Sellisel juhul on vaja tohtrile minna!
Ise ma ei kujuta ette, et ei vasta või tagasi ei helista, see on ebaviisakas!

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

Ehk oli asi selles, et päevatöö väsitas ära, karikas sai täis ja juurde enam ei mahu.

Iseõppinud spetsialist - energeetika valdkonnas.
Vasta

(17-04-2024, 01:35 AM)Marko Kirjutas:  Siit kostab läbi - ei vasta kõnedele. Kas siis pärast tööaega, võõrale numbrile, misiganes muu jutt. Millega see põhjendatud on? 
Vaata TÖÖINIMENE tahab ka millalgi puhata,no ei jaksa 24/7 mis maksab jne...Lisaks füüsisele tahab ka aju puhata mõtlemisest...Laar töötas üle ja tulemus käes,tahate järgmine olla?Palgatöötaja puhkab õhtul,aga ettevõtja millal kui 24/7 peab kõnedele vastama ja kliendiga suhtlema?Kõige "andekamad" helistavad kell 9-10 õhtul ja kui ei vasta siis hommikul 7 paiku juba....
Vasta

(17-04-2024, 09:11 AM)muska71 Kirjutas:  
(17-04-2024, 01:35 AM)Marko Kirjutas:  Siit kostab läbi - ei vasta kõnedele. Kas siis pärast tööaega, võõrale numbrile, misiganes muu jutt. Millega see põhjendatud on? 
Vaata TÖÖINIMENE tahab ka millalgi puhata,no ei jaksa 24/7 mis maksab jne...Lisaks füüsisele tahab ka aju puhata mõtlemisest...Laar töötas üle ja tulemus käes,tahate järgmine olla?Palgatöötaja puhkab õhtul,aga ettevõtja millal kui 24/7 peab kõnedele vastama ja kliendiga suhtlema?Kõige "andekamad" helistavad kell 9-10 õhtul ja kui ei vasta siis hommikul 7 paiku juba....

Tänapäeval on väga odav ja lihtne sättida üles mitu numbrit.
Lisaks seadistada siis nii, et üks number on kättesaadav ainult kindlatel kellaaegadel.
Ei pea olema oma isiklikult numbrilt 24/7 kättesaadav ju.

Muidugi - igaüks võib vastata nagu ise soovib loomulikult. Mõni hoiab telefoni toas laual ja nii ongi, igati ok. Aga lihtsalt - ettevõtja, kes oma isiklikku nr-le laseb helistada igal kellaajal ning tegelikult seda ei taha, on laisk ja ei viitsi lihtsalt muud lahendust peale sättida. Postkastid, automaatvastajad jne jne. Väga lihtne ikka hetkel seda teha.

Btw - telefon laseb ka isiklikud kõned ikka väga ära filtreerida ja seda väha lihtsalt - näiteks õhtul 10st hommikul 6ni oled kättesaadav ainult valitud numbritele ja teiste peale tel ei reageeri. Pärast näed.
Või näiteks et öösel heliseb telefon vaid siis, kui 5min jooksul sama nr helistab teist korda juba. Et ju siis on vaja ikka kätte saada. Vms.

Soovitan kasutada.
Vasta

(16-04-2024, 13:21 PM)Lauri_L Kirjutas:  
(16-04-2024, 12:36 PM)envi Kirjutas:  Kas keegi on kohanud 24 tolliseid mururehve väiketraktorile?
Maailma avarustes justkui on olemas, aga Eestis pole mina leidnud.
Koledasti keerab kamara aias tagurpidi kui põllumajanduslikega liikuda.

Kui teil on veljed olemas, siis pigem soovitan rehvid juurde võtta rahvusvahelistest müügiportaalidest (nt. Reifendirect jt). Tuuakse koju kätte. Väga soovitan Carlisle rehve. Nende Turf Tamer ja MultiTrac R-3 on väga vinged rehvid murule ning hea pidavusega talvel lumes.

Kui vaja koos velgedega, siis on kindluse mõttes õige osta otse Eestist. Nii laiasid Carlisle Turf rehve kui velgi juurde pakub näiteks Peetri Talutehnika. Vaja kirjutada ja anda oma mõõdud ning nad vaatavad, mida (ligilähedast) pakkuda saab. Mina võtsin neilt kunagi oma Bransonile laiad MultiTrac R-3 (http://www.fumatek.eu/branson.html). Esimesed olen juba ära kulutanud ja varukomplekti võtsin Reifendirect'ist. Nii tuli odavam. Originaalsed kalasabarehvid koos velgedega on sellest päevast keldris seisnud.

Kas saaksid palun saata mõne lingi, kus 12.4-24 mururehvi pakutakse. Tänan
Vasta

(17-04-2024, 10:42 AM)envi Kirjutas:  Kas saaksid palun saata mõne lingi, kus 12.4-24 mururehvi pakutakse. Tänan

Peetri Talutehnika pakub TYM 2-seeria traktoritele taha lisavarustusena 310/75-24 mururehve. Ehk 12.2-24? See mõni millimeeter laiuses vast nii oluline ei ole.

Link: https://talutehnika.ee/traktorid/tym-19-...seeria-fr/

Veebist otsi pigem 12.2-24, annab rohkem vastuseid ja valikuid.

Tasub müüjale kirjutada ja küsida.
Vasta

(17-04-2024, 10:14 AM)ivo86 Kirjutas:  
(17-04-2024, 09:11 AM)muska71 Kirjutas:  
(17-04-2024, 01:35 AM)Marko Kirjutas:  Siit kostab läbi - ei vasta kõnedele. Kas siis pärast tööaega, võõrale numbrile, misiganes muu jutt. Millega see põhjendatud on? 
Vaata TÖÖINIMENE tahab ka millalgi puhata,no ei jaksa 24/7 mis maksab jne...Lisaks füüsisele tahab ka aju puhata mõtlemisest...Laar töötas üle ja tulemus käes,tahate järgmine olla?Palgatöötaja puhkab õhtul,aga ettevõtja millal kui 24/7 peab kõnedele vastama ja kliendiga suhtlema?Kõige "andekamad" helistavad kell 9-10 õhtul ja kui ei vasta siis hommikul 7 paiku juba....

Tänapäeval on väga odav ja lihtne sättida üles mitu numbrit.
Lisaks seadistada siis nii, et üks number on kättesaadav ainult kindlatel kellaaegadel.
Ei pea olema oma isiklikult numbrilt 24/7 kättesaadav ju.

Muidugi - igaüks võib vastata nagu ise soovib loomulikult. Mõni hoiab telefoni toas laual ja nii ongi, igati ok. Aga lihtsalt - ettevõtja, kes oma isiklikku nr-le laseb helistada igal kellaajal ning tegelikult seda ei taha, on laisk ja ei viitsi lihtsalt muud lahendust peale sättida. Postkastid, automaatvastajad jne jne. Väga lihtne ikka hetkel seda teha.

Btw - telefon laseb ka isiklikud kõned ikka väga ära filtreerida ja seda väha lihtsalt - näiteks õhtul 10st hommikul 6ni oled kättesaadav ainult valitud numbritele ja teiste peale tel ei reageeri. Pärast näed.
Või näiteks et öösel heliseb telefon vaid siis, kui 5min jooksul sama nr helistab teist korda juba. Et ju siis on vaja ikka kätte saada. Vms.

Soovitan kasutada.

Palun selgitust, kuidas miilitsaga suhtlemise kontekstis erineb "ei võta üldse kõnesid vastu" vs "võtan vastu teisel numbril ainult valitud numbreid". Eeldatavasti sa ei pane oma lubatud numbrite nimekirja iga konstaablit.

Mina küll ei tunne, et mul oleks mingi kohustus kõnesid töökõnesid vastu võtta väljapool tööaega (kui mul ei ole just valveaeg) ja erakõnesid ei pea ma üldse vastu võtma, kui ei taha. Kui võtan, siis see on juba vastutulek helistajale ja see, et ma olen lihtsalt kena inimene.

Ma olen töö tõttu pidanud palju aastaid olema peaaegu 24/7 kättesaadav ja see on on paras koeraelu ja sama romantiline kui vangis istumine.
Vasta

Järeldus, mille võib teha viimase arutelu põhjal, on lihtne: kui ei taha võõralt numbrilt asjalikke kõnesid saada, pargi oma auto õigesti ning ära tee muud moodi nahka  Smile

Üldiselt seda vaielust võib siin kerida veel mitu(kümmend) lehekülge, et jõuda järeldusele, kes on see kõige õigem eestlane - kas see, kes võtab ka öösel telefonile elisenud tundmatu nr kõne, või see, kes kasutab telefoni ka päeval ainult endale sobival ajal ja sobivale isikule välja helistamiseks (või midagi vahepealset).
Vasta

(17-04-2024, 20:57 PM)Mahno Kirjutas:  
(17-04-2024, 10:14 AM)ivo86 Kirjutas:  
(17-04-2024, 09:11 AM)muska71 Kirjutas:  
(17-04-2024, 01:35 AM)Marko Kirjutas:  Siit kostab läbi - ei vasta kõnedele. Kas siis pärast tööaega, võõrale numbrile, misiganes muu jutt. Millega see põhjendatud on? 
Vaata TÖÖINIMENE tahab ka millalgi puhata,no ei jaksa 24/7 mis maksab jne...Lisaks füüsisele tahab ka aju puhata mõtlemisest...Laar töötas üle ja tulemus käes,tahate järgmine olla?Palgatöötaja puhkab õhtul,aga ettevõtja millal kui 24/7 peab kõnedele vastama ja kliendiga suhtlema?Kõige "andekamad" helistavad kell 9-10 õhtul ja kui ei vasta siis hommikul 7 paiku juba....

Tänapäeval on väga odav ja lihtne sättida üles mitu numbrit.
Lisaks seadistada siis nii, et üks number on kättesaadav ainult kindlatel kellaaegadel.
Ei pea olema oma isiklikult numbrilt 24/7 kättesaadav ju.

Muidugi - igaüks võib vastata nagu ise soovib loomulikult. Mõni hoiab telefoni toas laual ja nii ongi, igati ok. Aga lihtsalt - ettevõtja, kes oma isiklikku nr-le laseb helistada igal kellaajal ning tegelikult seda ei taha, on laisk ja ei viitsi lihtsalt muud lahendust peale sättida. Postkastid, automaatvastajad jne jne. Väga lihtne ikka hetkel seda teha.

Btw - telefon laseb ka isiklikud kõned ikka väga ära filtreerida ja seda väha lihtsalt - näiteks õhtul 10st hommikul 6ni oled kättesaadav ainult valitud numbritele ja teiste peale tel ei reageeri. Pärast näed.
Või näiteks et öösel heliseb telefon vaid siis, kui 5min jooksul sama nr helistab teist korda juba. Et ju siis on vaja ikka kätte saada. Vms.

Soovitan kasutada.

Palun selgitust, kuidas miilitsaga suhtlemise kontekstis erineb "ei võta üldse kõnesid vastu" vs "võtan vastu teisel numbril ainult valitud numbreid". Eeldatavasti sa ei pane oma lubatud numbrite nimekirja iga konstaablit.

Mina küll ei tunne, et mul oleks mingi kohustus kõnesid töökõnesid vastu võtta väljapool tööaega (kui mul ei ole just valveaeg) ja erakõnesid ei pea ma üldse vastu võtma, kui ei taha. Kui võtan, siis see on juba vastutulek helistajale ja see, et ma olen lihtsalt kena inimene.

Ma olen töö tõttu pidanud palju aastaid olema peaaegu 24/7 kättesaadav ja see on on paras koeraelu ja sama romantiline kui vangis istumine.

Erineb selles suhtes, et kui

1)"ei võta üldse kõnesid vastu" tähendab täiesti vaikset (mitte ühestki kõnest märku andvat) telefoni, ei saa mind kätte ka naine/ema/õde/laps vms, kelle kõnet ma võiks igal juhul tahta vastu võtta. Mingi suvaline miilits võib hiljem uuesti helistada või meili saata.

Minu elus on selliseid inimesi, kelle kõne ma tahan ka siis kätte saada, kui ühtegi teist ei taha.

2) Kui aga tähendab seda, et telefon heliseb pidevalt, aga ma lihtsalt ei vasta... noh võib nii ka, aga mulle personaaselt tundub see pigem psühhopaadi variant. Ma pigem siis vaigistan.


Mina ei ütle kuidas keegi oma telefoni kasutama peab, vaid väidan, et hetkeseisuga on selliste seadistuste tegemine ülilithne ja lihtsalt soovitan proovida. Kui ei taha, ära proovi. Aga väga lihtsaks ja mugavaks on tehtud. tasub näppida, minu arvates. Muud midagi.
Vasta

(17-04-2024, 22:17 PM)ivo86 Kirjutas:  ...
Mina ei ütle kuidas keegi oma telefoni kasutama peab, vaid väidan, et hetkeseisuga on selliste seadistuste tegemine ülilithne ja lihtsalt soovitan proovida. Kui ei taha, ära proovi. Aga väga lihtsaks ja mugavaks on tehtud. tasub näppida, minu arvates. Muud midagi.
Aga palun juhendit, kust telefoni menüü rubriigist selliseid seadeid leida võiks.
... eks ma olen üks saamatu vanamees aga minu jaoks on juba telefoni vahetamise vajadus paras hirmu allikas, sest tänane telefon ei ole lihtsalt käsitsetav, et pistad simi sisse ja kõik töötab, vaja mustmiljon seadet ja need on igal uuel mudelil jälle teistmoodi tehtud ... telefoni kasutuselevõtt nõuab mitu õhtut pusimist ja pärast seda ei julge küll seal enam midagi näppida. Seda enam, et normaalseid kasutusjuhendeid pole, kõik pidavat olema "intuitiivselt lihtne" Sad .
Õnneks need paar müügikõnet kuus kannatab ära ja töö tõttu peab olema ööpäevaringselt kättesaadav.
Vasta

Üldiselt on nii, et see arutu tiristamine tuleb mingi perioodi ära kannatada. Siis mingid inimesed on solvunud ja irisevad, et sa nende kõnesid vastu ei võta. Kui positsioon võimaldab, siis kehitad lihtsalt õlgu (paha lugu küll),  kui ei luba, siis vabandad (ja ei võta järgmine kord jälle vastu). Ja siis harjutakse ära ja ei helistata enam ilma eriti mõjuva põhjuseta. Mis tegelikult ongi eesmärk.
Vasta

Tarkadele veel infoks,et kõnepostkast ehk automaatvastaja oli,aga 0 kasutust...Suunamine mingil määral toimis,aga paljud kohe kui suunamise tekst tuleb siis kõne lõpp...Ja ei olegi muid viisakaid valikuid kui telo riiulisse hääletule ja las helistavad...
Vasta

(18-04-2024, 08:49 AM)muska71 Kirjutas:  Tarkadele veel infoks,et kõnepostkast ehk automaatvastaja oli,aga 0 kasutust...Suunamine mingil määral toimis,aga paljud kohe kui suunamise tekst tuleb siis kõne lõpp...Ja ei olegi muid viisakaid valikuid kui telo riiulisse hääletule ja las helistavad...

Eestlane ei ole üldiselt nõus automaatvastajaga rääkima. Maksimum ja erand on see, kui keegi loeb komm. ettevõtte autmaatvastajasse oma veenäidu.
Vasta

Tere. Kas kellelgi siinsetest lugupeetavatest on kogemusi merekonteinerite värvimisega? Peamine küsimus oleks, et mis värv oleks hästi sobiv kasutatud merekonteineri ülevärvimiseks. Saan aru, et need on algselt värvitud suure tsingisisaldusega 2K epoksiidvärviga?

Mida teha ei taha on see, et hakkaks neid üleni kruntima ja siis uuesti värvima (aja- ja materjalikulu). Pigem nii, et kohad, kus on olulisemat roostet, need nurklihvija ja traatkettaga enam-vähem puhtaks ning seejärel värv selga.

[Pilt: miiu.jpg?_t=1713422421]

Konteinerid ise on kasutatad (foto üleval), heas korras ja tavaliste kulumisjälgedega nagu neil ikka. Auke, paranduskohtasid ja sügavat roostet ei ole. Konteinerid lähevad oma kodusesse kasutusse lao- ja hoiupindadeks. Paigaldus betoonplokkidele. Ülevärvimine on peamiselt parema visuaalse väljanägemise eesmärgil. No ja loomulikult on tähtis, et välimus säiliks.

Olen palju kasutanud DupliColor'i Alkyton värvi. See on aga väga kallis ja kolme konteineri värvimisele kuluks terve varandus. Kuskilt siit foorumist käis läbi ka Rust-Oleum'i Combicolor. Seda saab näiteks olulisemalt mõistlikuma hinnaga. Võib-olla on veel soovitusi ja ehk kellelgi on kogemusi, et kuidas sellised krunt+kattevärv värvid ennast konteinerite olemasoleva värvkatte peal üleval peavad.

Tänud ette!
Vasta

Tsitaat: ei julge küll seal enam midagi näppida. Seda enam, et normaalseid kasutusjuhendeid pole, kõik pidavat olema "intuitiivselt lihtne"
Pool aastat tagasi kingitud "nuti" abikaasal läheb pidevalt lukku. No ei saa teatud telefonilt enam kutsuda. Teised nr.d töötavad. Juhtuma kipub see, kui muude toimingute ajal (piltide sirvimine näiteks) tuleb kõne ja ta närviliselt püüab seda vastu võtta. Siis tuleb kutsuda keegi, kes oskab blokeeringu lahti teha. Järgmise numbrini või kõneni. Rahuolekust kõnele vastamisel seda vist ei esine. Nii olen kõrvaltvaatajana aru saanud. Omal ikka "vanakooli". Mingi peotäis alates "pooltellisest" vanu telefone läheb varsti kevadise aiakoristuse jääkidega utiili.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta

(18-04-2024, 06:41 AM)honkomees Kirjutas:  
(17-04-2024, 22:17 PM)ivo86 Kirjutas:  ...
Mina ei ütle kuidas keegi oma telefoni kasutama peab, vaid väidan, et hetkeseisuga on selliste seadistuste tegemine ülilithne ja lihtsalt soovitan proovida. Kui ei taha, ära proovi. Aga väga lihtsaks ja mugavaks on tehtud. tasub näppida, minu arvates. Muud midagi.
Aga palun juhendit, kust telefoni menüü rubriigist selliseid seadeid leida võiks.
... eks ma olen üks saamatu vanamees aga minu jaoks on juba telefoni vahetamise vajadus paras hirmu allikas, sest tänane telefon ei ole lihtsalt käsitsetav, et pistad simi sisse ja kõik töötab, vaja mustmiljon seadet ja need on igal uuel mudelil jälle teistmoodi tehtud ... telefoni kasutuselevõtt nõuab mitu õhtut pusimist ja pärast seda ei julge küll seal enam midagi näppida. Seda enam, et normaalseid kasutusjuhendeid pole, kõik pidavat olema "intuitiivselt lihtne"  Sad .
Õnneks need paar müügikõnet kuus kannatab ära ja töö tõttu peab olema ööpäevaringselt kättesaadav.
iPhone tegelased lükkavad telefoni hääletu peale ja siis seadistustes on olemas koht, et tee erand korduvalt helistavale numbrile ja/või Favorites numbritele.
Androidi tegelastel on seaditusi mehe moodi ja oleneb tootjast juba, kus reaalselt asjad on kuid mis kõigil PEAKS ühine olema, on Do Not Disturb koht.
Sealt alt saab panna Exceptions ehk Erandid ja saab sinna alla laduda siis inimesi või Favorites (lemmikuteks märgitud kontaktid) või Contacts only (kõik salvestatud numbrid), kes saavad sulle sõnumeid saata ja/või helistada hoolimata sellest, ka "DnD" on sisse lülitatud või mitte. Lisaks on seal ka kellaajaline "Magamise" aeg, siis lülitatakse DnD automaatselt sisse-välja.
Jõudu nokitsemisel.
Vasta

(18-04-2024, 10:17 AM)Lauri_L Kirjutas:  Tere. Kas kellelgi siinsetest lugupeetavatest on kogemusi merekonteinerite värvimisega? ...
Tänud ette!

Raptor kui rahakott kannatab.
Vasta

(18-04-2024, 12:27 PM)deus Kirjutas:  
(18-04-2024, 10:17 AM)Lauri_L Kirjutas:  Tere. Kas kellelgi siinsetest lugupeetavatest on kogemusi merekonteinerite värvimisega? ...
Tänud ette!

Raptor kui rahakott kannatab.
Temadur 2k või Uretop 2k  võtad suure pritsi ja otse potist puristad peale.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 11 külali(st)ne