18-05-2024, 10:16 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 19-05-2024, 15:45 PM ja muutjaks oli deus.)
Ülevaatusel vaadatakse kas tuli süttib ja kustub. Mõned panevad pirni viitereleega põlema, et ülevaatuselt läbi saada.
Tsitaat:ABS on ju üks olulisemaid asju kui olukord hakkab käest ära minema.Ajast, kui esimesed ABS-iga autod hakkasid vene tooteid välja vahetama, on meelde jäänud: "Kogenud juht on ABS-ist parem pidurdaja". Selle tõestuseks rääkis üks kaastöötaja, et tema aiaväravas tegi pidurdust ABS-iga auto ja kiitles selle üle, ometi pani aiapostile pihta.
(18-05-2024, 13:13 PM)tcumen Kirjutas: Ei taga ta midagi. Abiks on tõesti, seda küll.Ei ole ka mina aru saanud ABS (häda-)vajalikkusest, no sihuke mugavuslisa.
(18-05-2024, 13:27 PM)honkomees Kirjutas:Eks siis saad ABS-i vajalikkusest aru, kui mõni inimene tänu sellele ellu jääb, mitte sina, vaid näiteks pilkases pimeduses kiilas teel liiklust suunav päästja. Minul sellel talvel oli selline juhus Tallinn-Pärnu teel, ilusasti sain mööda laveerida, kiirus polnu küll suur, aga ilma ABS-ta oleks jama palju olnud. Võid ju olla omast arust tark ja kogenud autojuht, usu mind aastat teevad oma töö, hea kui ikka jõuad õigeaegselt pedaalile vajutada ja teed jälgida, mitte ei jää vahtima vastaspoolel kraavis olevat lõunamaalast ja tema rekkat. Airbagi toimimist omal algatusel vist ikka ei taha kontrollida.(18-05-2024, 13:13 PM)tcumen Kirjutas: Ei taga ta midagi. Abiks on tõesti, seda küll.Ei ole ka mina aru saanud ABS (häda-)vajalikkusest, no sihuke mugavuslisa.
Ainukesed korrad kui ta tööle on hakanud on need kerged pidurivajutused teeolude kontrollimiseks ja siis annab kõrin märku, et on jah libe! Sealjuures sõitsin aastaid talvel naelutatud MT rehvidega, mis paljude arvates peaksid olema hirmlibedad ...
Esimese ABS-ga auto ostsin alles 2003. a., enne seda oli hulgi autosid ilma ja ei juhtunud midagi. Ka nt Airbagi toimist pole õnnestunud kontrollida, see oli vist ka alles sellel 2003 ostetud Daewool, varasematel mitte.
(18-05-2024, 14:43 PM)metsakohin Kirjutas:Tuleb liiklus olusi nii tajuda et ABS tööle ei hakka...(18-05-2024, 13:27 PM)honkomees Kirjutas:Eks siis saad ABS-i vajalikkusest aru, kui mõni inimene tänu sellele ellu jääb, mitte sina, vaid näiteks pilkases pimeduses kiilas teel liiklust suunav päästja. Minul sellel talvel oli selline juhus Tallinn-Pärnu teel, ilusasti sain mööda laveerida, kiirus polnu küll suur, aga ilma ABS-ta oleks jama palju olnud. Võid ju olla omast arust tark ja kogenud autojuht, usu mind aastat teevad oma töö, hea kui ikka jõuad õigeaegselt pedaalile vajutada ja teed jälgida, mitte ei jää vahtima vastaspoolel kraavis olevat lõunamaalast ja tema rekkat. Airbagi toimimist omal algatusel vist ikka ei taha kontrollida.(18-05-2024, 13:13 PM)tcumen Kirjutas: Ei taga ta midagi. Abiks on tõesti, seda küll.Ei ole ka mina aru saanud ABS (häda-)vajalikkusest, no sihuke mugavuslisa.
Ainukesed korrad kui ta tööle on hakanud on need kerged pidurivajutused teeolude kontrollimiseks ja siis annab kõrin märku, et on jah libe! Sealjuures sõitsin aastaid talvel naelutatud MT rehvidega, mis paljude arvates peaksid olema hirmlibedad ...
Esimese ABS-ga auto ostsin alles 2003. a., enne seda oli hulgi autosid ilma ja ei juhtunud midagi. Ka nt Airbagi toimist pole õnnestunud kontrollida, see oli vist ka alles sellel 2003 ostetud Daewool, varasematel mitte.
(18-05-2024, 16:30 PM)tõnn Kirjutas: "Igas olukorras" - selle all ma mõtlesin, et blokeerunud ratastega on võimalik auto teekonda juhtida rooli abil.No aga kõnealuse süsteemi mõte ongi rataste blokeerumise vältimine. Ju.
Seda ilma ABS'ita ei tee, kui sa just ei hakka ise jalaga piduripedaali pumpama - no saab nii ka ju.
Võid ka Airbägi asemel tagaistmelt padja haarata enne kokkupõrget.