Õhtust!
Tänapäeval on kasutusel selline lörtsitud banaalne väljend - ülemõtlemine! Kuidas see info, miks Falter kasutas erinevaid brändinimetusi, Sinu elukvaliteeti muudaks? Ratta väärtust tõstaks, langetaks? Sellist asja lihtsalt praktiseeriti, Opeli puhul on selge, et neid komplekteeriti kohapeal, vb ka teiste analoogset skeemi kasutanud tootjate puhul nagu Bauer, Brennabor jne (viimased eriti30-ndate teises pooles). Samas Baueri toodetud "eesti" Rudonid tulid juba ka 20-ndate lõpus, samal ajal, kui oli Opeli jalgrattatootmise hiigelaeg ja kasutati neid anonüümseid opeli brändi nimetusi. Kuigi Rudoniga on ka asi selge, oli levinud edasimüüjate poolt tellitud "oma brändi" sildid ja nimetused, see ei ole anonüümsete nimede teema.
Ja nüüd meie oma Saare tehase näide - miks ta kasutas neid anonüümseid brände/silte alates Rexist, edasi Rana, IND, Tempo, Baltik, Omega jne ? Kusjuures ta ei varjanud, et need on tema tehase omatoodang? Kas ka mingi maksudest kõrvalehoidmine, koostamine kusagil mujal, eksporttoodang - ne dumaju (nagu ütlevad ida-virumaalased).
Pandi mingi poest ostetud silt külge, ei vaevutud isegi raami peale midagi kirjutama, vesipilti lisamisest rääkimata, ammugi tagaporikale mingit vesi- või piirutusepilti lisama, samas muidugi selline dekoreerimine polnud Saarel ka nn oma tehase sildiga jalgratastel kasutusel. Tähtis oli, et rattaid ostetakse ja mida rohkem erinevaid variante oli, seda uhkem, ühele meeldib üks, teisele teine, seda on ju ka siin voorumis pidevalt näha... Samas ETK tampis oma 4 mudelit 4 aasta jooksul sama palju, kui Saar erinevate siltidega pikema aja jooksul.
Lisan lõppu veel oma erakogu Imperiali brändi siltide pildid, mul on suva, miks üks on sinine ja teine ei ole, tähtis on, et maitseks hästi ja teeks p....u nagu Liblegi tähtsaks pidas