Kahjuks ei ole säilinud pildimaterjali kübelwageni leiuhetkest ega ka aastatel 1977 kuni 1980 kestnud taastamistöödest. Taastamistööde mahust saab suures piiris aru läbi selle, mida nüüd, peaaegu 50 aastat hiljem, tuleb uuesti originaalseks tagasi teha. Kuigi Vahur ei ehitanud hot rodi, vaid püüdis ikka originaalilähedast restaureerimist teha, siis neil aegadel oli originaalsusel veid teistsugune tähendus kui täna. Polnud eeskujusid ning käepäraste vahenditega püüti ikka teha paremini ja funktsionaalsemalt. Puudus ka arusaam sellest, et autole tehti tootmise ajal mitmeid muudatusi, mistõttu segunesid erinevate põlvkondade tunnused.
Käsitööna tuli ehitada järgmised detailid, mis olid ajaga hävinenud:
1. esiosa, sh tagavararatta alune plekk kuni kütusepaagi kumeruseni - kaduma läksid sellega tehases numbrimärgi jaoks stantsitud ääris ja tagavararatta esine stantsitud osa, uus sai ka tagavararatta kinnitus ja selle ümber olevad ämbliku jalad. Varuratta kinnitus sai ka kõrgem, kuna autol mitu aastakümmet kasutusel olnud GAZ 24 rattad olid oluliselt laiemad originaalist.
2. põhjaplekid tagus meister ca 2mm plekist välja, sh tugevdusribid. Enam-vähem olemasoleva järgi, kuid täiesti erinevalt võrreldes originaaliga. Järelikult oli põhja juba varem käepäraste vahenditega paigatud ning originaali polnud juba ammu.
3. uste alumised ääred ca 8 cm ulatuses said tehtud uued, kuid hoopis erineva kujuga võrreldes originaaliga
4. uste all olev lävekarbi katteplekk on uus, kuid sel hetkel ei tundunud oluline sinna teha statntsitud jooni, mis on üsna iseloomulik visuaalne tunnus
5. mootoriruumi luugi alune kereosa puudus ning see sai vanade piltide järgi tehtud, muuhulgas ka viidud madalamaks, mistõttu oli aastaid ka kere tagumine osa originaalist oluliselt erinev. Sellega seoses ka mootoriruumi küljeplekid originaalist erineva kujuga.
6. poritiivad valmistas meister puust shablooni peal keevitades need plekiribadest kokku. Täna teame, et kuju oli täitsa originaalilähedane, kuid seoses laiemate ratastega on poritiivad kuni 2 cm laiemad originaalist. Tagumine poritiib ka originaalist lühem
7. Katus sai valmis veidi hiljem, siis kui Saksamaalt saabusid kübelwageni esimese põlvkonna joonised. Paraku sellel autol peab olema juba kolme kaarega hilisema mudeli katus. Aga katusesõrestik sai väga originaali lähedane ning teenis autot mitu aastakümmet.
Eks vähehaaval on läbi aastate originaalsust parandatud, kuid esialgu sai auto hüdraulilised pidurid GAZ 24 trumlite ja ratastega. Sarnased esituled leiti traktorilt, suunatuled pandi GAZ51 omad ning pasungi oli midagi nõukogude tehnikalt. Tagumine iste tuli ise meisterdada. Palju käsitööd ja loomingulisust, kuid tänu Kuusalu mehe Hans Kure (Kurg) nõuannetele ja abile sai auto ka originaalse mootori - see oli enne käitanud Kure Hansu saeraami.
Kui auto sai sõidukorda, siis tehti ka registritoiming.
24.01.1980 Riikliku Autoinspektsiooni Harju Rajooni registreerimisraamatust leiame 362. realt info, et Vahur Sirk Vapperi poeg on registreerinud sõiduki Volkswagen ja saanud registreerimismärgi
27-79EAЯ. Kande aluseks oli 19.07.1977 varasem kanne, mida oleme eespool kajastanud. Sellest ajast on auto igal aastal vähemalt korra käivitatud ja hoitud sõidukorras. Vastavalt võimalustele ja teadmiste paranemisele on kogu aeg püütud originaalsust parandada. Aga sellest juba edaspidi.