Postitused: 10
Teemad: 4
Liitus: Mar 2014
Maine:
0
12-06-2024, 06:04 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-08-2024, 21:06 PM ja muutjaks oli
13piisab.)
Üritame käima saada seisvat Gaz 51 mootorit. Millest valmistada sisse- ja väljalaske kollektorite tihendid? Tihendid näivad ise terved, kas on olemas mingit mastiksit vmt., mida võiks kasutada tihenduse parandamiseks?
Postitused: 2,698
Teemad: 114
Liitus: May 2004
Maine:
23
Mastiks vist ei kõlba aga vasemääre võiks väljalaskele sobida küll.
Sisselaske tihendi võiks ikka uue teha, paraniidist, tööriistamarketist või hüdroskandist võiks küsida materjali.
Sisselase peab olema hästi tehtud muidu tekkib igasugu jama kui sealt õhku peaks vahelt tulema.
Halb käivitumine või auk kolvis.
Iseõppinud spetsialist - energeetika valdkonnas.
Postitused: 10
Teemad: 4
Liitus: Mar 2014
Maine:
0
12-06-2024, 10:39 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-06-2024, 11:09 AM ja muutjaks oli
13piisab.)
Tegemist on noorte poiste esimese tehnikaprojektiga. Et kas saame metsaäärse käima ja pisut edasi. Väntvõlli juba saime liikuma, aga veel üksjagu tõrkeid: starteri pendiks, veepump, radiaator vaja kontrollida jne.
Postitused: 605
Teemad: 191
Liitus: Jan 2006
Maine:
20
Need tihendid on letikaup ja poes müügil. ITÜ REBELLA, Tartumaal Lähtel.
Postitused: 1,835
Teemad: 12
Liitus: Oct 2004
Maine:
16
Igasuguste kollede (eriti vene tehnikal) pidamajäämise eelduseks on et ühenduspinnad on tasapinnas, vastasel juhul ei pea seal ükski tihend.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Postitused: 10
Teemad: 4
Liitus: Mar 2014
Maine:
0
Kuidas vahetada Gaz 51 bensiinipumba klappe? (Pump ise pole ilmselt kõige vanem. Klaaskuplit pole, kõik on metallist.) Remondikomplektis on ka uued klapid. Kuidas kätte saada pumbast vanad klapid? Ja kuidas kinnitada uued?
Postitused: 4,441
Teemad: 34
Liitus: Sep 2009
Maine:
49
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Postitused: 44
Teemad: 0
Liitus: May 2023
Maine:
1
Kui õigesti mäletan ,siis kokku panemisel tuli hoovast venitada membraan äärmisse asendisse ja siis kruvid kinni pingutada ,muidu oli oht ,et membraani eluiga jäi lühikeseks.
Postitused: 10
Teemad: 4
Liitus: Mar 2014
Maine:
0
Tere.
Üritame poistega liikuma saada üht vana GAz 51. Masin väga kehvas seisus, ent mootori saime juba käima. Nüüd on probleem käigukangiga. Autol klaasi polnud ja vesi tuli kõik sisse ja ka mööda käigukangi alla. Käigukastis oli ainult vesi. Õnneks hammasrattad liiguvad, kahvlid ja nende võllid liiguvad. Tagurpidi käiguga on probleem: varras, mis tagurpidi käigu lülitust võimaldab, on kinni ning käiku ei saa lülitada. Oleme juba nädal otsa igasugu roostesulatajatega õlitanud, ent liikuma ei saa. Ei kujuta ka täpselt ette, kuidas käigukangi alumine ots on ehitatud. Välja võtta ei saa/ei oska. Kas kellelgi on mingit joonist või pilti käigukangi alumisest otsast ning sinna kinnitatud detailist? Siis oleks lihtsam, ehk ei peagi hakkama võlli välja ajama. Või saab käigukangi siiski kuidagi lihtsamalt kätte?
Kiviraidur
Postitused: 3,617
Teemad: 112
Liitus: Jan 2003
Maine:
34
Eelmine postitus oli juba kolmas teema sama subjekti kohta. Ning ilmselt mitte viimane. Niiet lõin kollektorimaterjali, bensupumba ja käigukasti küsimused ühte teemasse kokku - on üks kompaktne suurem hunnik õnnetust mitmete pisemate asemel
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"