Siit foorumist müügiteemana läbi käinud KAZ-608 kabiin. Nii palju siis minul KAZ-608 alles, sutsu üle 20 aasta seisnud seal samas.. milletõttu see seisma jäi, ei oska kahjuks õelda.
Kõigile, kellele meeldivad/omavad vanu jalgrattaid või sääreväristajaid!
Kolhidad olid nagu "molotovi kokteilid" kergestisüttivad. Õnnestus ühe põlemist kaudselt põhjustada, pealt näha, tulekustutit pikalt käivitada ja lõpuks minust ta sinna oma lauakoormaga põlema jäigi. Tagasiteel paari tunni pärast oli pool laudu ja kabiin põlenud. Juht õnneks sai taevapoole vahtivast uksest nagu tankist ise välja ja siis oli leegike alles väike. Oleks ühe 6kg-sega kustutanud kasvõi seitse siukest aga lahti ta ei läinudki, surve maas ja manomeetrit tookordsetel polnud.
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
(Seda postitust muudeti viimati: 03-03-2012, 19:52 PM ja muutjaks oli Mister X.)
Üks pisut räsitud pilt (sai kunagi poisikesena Sots Põllumajandusest välja lõigatud ja autoalbumisse kleebitud) omaaegsest EPT kaubabaasist (ehk tunneb keegi koha ära), mille peale on jäänud täies ilus vanatüübiline sadul-Kolhida (KAZ 608V) ja haagisega ZIL 130. Mingitpidi ju isegi sugulased.
Kurbusega pean teatama ,et umbes kuu tagasi Rakvere kuusakoskis ,oli isend ise.Vähemalt roheline kabiin paistis täistopituna metalli.Muidu kobe paistis.
(Seda postitust muudeti viimati: 15-06-2018, 23:16 PM ja muutjaks oli E303.)
Mõtlesin et Kolhidad on praeguseks juba kõik oma otsa vanaruas leidnud - kuid siiski mõni veel alles ja vääriks isegi säilitamist kas või tehnika ajaloo mõttes.Üks hetkel 1500 euriga müügis Kuldses Börsis .
Tervitus. Raske kohe valida kummaga rajale minna! Tegelikult said vennad kokku. Jah nalja võib alati teha ,kuid aastaid otsisisin ja kuulutasin et soovin 608 isendit,tulutult. Aga tänu headele agenttidele helises jõulude ajal telefon. Kaua seisnud koletis kippus juba maavaraks saama. See protsess sai peatatud. Tuul rehvidesse ja kamzale sappa. Ütlen ausalt et palju on hävind aastatega ja suur tööpõld ootab ees. Eelnevad projektid teen enne valmis mis järjekorras ees. Selle 66000 km.ls. hiida jaoks vaja kindlasti paar zil doonorit soetada.Dokumendid muideks ok. Eks hiida enda juppegi kellegil veel küüne all leidumas, leia aind ülesse. Silmad kõrvad lahti.
(Seda postitust muudeti viimati: 07-07-2023, 21:55 PM ja muutjaks oli Edel.)
hiljuti tekkis mõte, kas on üldse mõnda 608V isendit siinmail, millel oleks säilinud mingid dokumendid? Arvel vist pole ammu ühtegi. Haapsalu nostalgiapäevadel käinud isend pole ka arvel?
(07-07-2023, 21:52 PM)Edel Kirjutas: hiljuti tekkis mõte, kas on üldse mõnda 608V isendit siinmail, millel oleks säilinud mingid dokumendid? Arvel vist pole ammu ühtegi. Haapsalu nostalgiapäevadel käinud isend pole ka arvel?
Maanteeameti statistika igatahes KAZ-i ega Kolhidat ei tunnista. Seega vist pole sel sajandil neid arvel olnud.
(24-06-2018, 22:19 PM)samodelkin Kirjutas: Pean tunnistama, et eelpool esitlet piltidel, näevad need Kolhidad minu jaoks suht võõrad välja.
Minu mälestustes on Kolhida säilinud sellisena -
Sõbra isa sõitis niisugusega ja vahest võttis meid ka ühes. Ei ole sama masin, pilt netist leitud.
Ega sellist pole vist enam kusagilt leida?
Kuna see Kolhiida teema siin ammu vait jäänud siis ajaviiteks jutustaks veits vana sahaari mootoriga masinast. Kunagi venemaal üks mees rääkis ja hiljem leidsin tema jutule ka netist kinnitust.
Oli aeg kus venemaal oli alumiiniumiga kitsas. Sahaari mootori plokikaan oli aga alumiiniumist. Vene autotööstusel polnud materjali, et neid kaani valmistada ja mootoritootja saatis Kutaisi suunas mootorid ilma kaanteta. Grusiinidel oli samuti alumiiniumiga kitsas. Mida aga neil oli lademetes see oli malm. Ja nad valasid need kaaned ise. Malmist.
Vastutasuks mootoritootja ihnusele keeldusid grusiinid plokikaanele venekeelseid kirjeid lisamast. Kaane peal oli paaris kohas gruusiakeelsed kirjad. Praegusel hetkel on need gruusiakeelsete kirjadega kaaned eriti kõrges hinnas. Kolhiida taastajad on nende kaante eest sõiduautosid ära andnud, et ajastutruud masinat kokku panna.
Üsna amüsantne lugu siis, kuna tiblastan on läbi aegade olnud üks maailma juhtivaid Al tootjaid. Aga mis seal imestada, kui Ukraina näljahäda tekitati tuimalt vilja valuutaks vahetades, siis asi see oma tootmise tagant (või eest) alumiinium mahaparseldada pole.
(08-07-2023, 07:39 AM)Daff Kirjutas: Oli aeg kus venemaal oli alumiiniumiga kitsas. Sahaari mootori plokikaan oli aga alumiiniumist. Vene autotööstusel polnud materjali, et neid kaani valmistada ja mootoritootja saatis Kutaisi suunas mootorid ilma kaanteta. Grusiinidel oli samuti alumiiniumiga kitsas. Mida aga neil oli lademetes see oli malm. Ja nad valasid need kaaned ise. Malmist.
Vastutasuks mootoritootja ihnusele keeldusid grusiinid plokikaanele venekeelseid kirjeid lisamast. Kaane peal oli paaris kohas gruusiakeelsed kirjad. Praegusel hetkel on need gruusiakeelsete kirjadega kaaned eriti kõrges hinnas. Kolhiida taastajad on nende kaante eest sõiduautosid ära andnud, et ajastutruud masinat kokku panna.
Küllap siis selline:
Kaanel vist gruusiakeelseid kirju polnud, küll aga plokil starteri otsa juures ja käigukasti korpusel. Millest võib järeldada, et mingist hetkest hakkasid grusiinid ise terveid mootoreid ja käigukaste valmistama. Vähemalt mootorite plokke ja -kaasi ja käigukastide korpuseid igatahes.