Postitused: 7,107
Teemad: 61
Liitus: Jul 2012
Maine:
99
15-07-2024, 23:15 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 15-07-2024, 23:17 PM ja muutjaks oli
Marko.)
Ehk suudab mõni tolleaegne Audi või siis Passat 5käigulist kasti pakkuda, mis sobiks. Või hoopistükkis kiiremat peaülekannet?
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 215
Teemad: 10
Liitus: May 2006
Maine:
1
Naised saunas rääkisid, et paigaldatakse diisel audi quattro peaülekanded :-)
Postitused: 680
Teemad: 68
Liitus: Aug 2009
Maine:
9
See ülekande teema on ka endal peast läbi käinud AGA - millise mudeli? Saksa foorumid pole ka sellest midagi rääkinud. Lisaks veel, kas istub üks ühele või on veovõllide ja kardaani vahetamise laks ka? Kuna mul pole plaanis seda rämedalt ümber ehitama hakata siis pigem las olla. Sakslased on rääkinud ka mingist 5 käigulisest aga pidavat kahekordse restaureeritud auto hinda maksma (kui muidugi oli selline). Oli ka moodsa diisli peale ehitamise mõte aga kuna doonori raami ei olnud mõtekas remontida (loe: ei viitsinud) ei hakanud sinnapoole vaatamagi. Lisaks sellist väga hästi istuvat vähemalt heas seisus mootorit on juba keeruline leida.
Igatahes trassi auto ta pole ja ei hakkagi olema.
Rehvid peab nagunii järgmine aasta välja vahetama seega kui leiab midagi sobivat, lähevad alla.
Mis siis veel? Vast rohkem ei midagi enne sügist. Ahjaaa..... uue nn halli karbi sain ka valmis koos tänepäevaste ühendustega seega selle peaks ka ära testima. Väidetavalt on moodne trükkplaat kordades parem aga eks näeme.
Postitused: 680
Teemad: 68
Liitus: Aug 2009
Maine:
9
Teeme vaikselt kodu ja poe vahelisi sõite, laste pruutidele ja peigmeestele elamuste pakkumist ja muud lõbustust pakkuvat. Viskasin pilgu ka küünaldele, et saada aimu mootori tervisest ja karpa tööst ning peab tõdema, et kõik ilus ja kena (sellise moto puhul pole paraku muud näitajat).
Ka tent on kenasti oma kuju võtnud, vajalikult välja veninud ning püsib ilus ja kena. Simmerite leke veovõlli ja kadsti vahel pole õnneks hullemaks läinud aga uued detailid on juba sügiseks tellitud. Ka nelikvedu sai lõpuks testitud ning toimib ideaalselt.
Ükspäev sõites sain ka vihma kaela ning oli väike leke kapoti hinge ja kere vahel, mis sai nüüd likvideeritud (kõik juhtmed ja elekter on täpselt selle hinge all).
Naudime suurepärast suve edasi.
Postitused: 680
Teemad: 68
Liitus: Aug 2009
Maine:
9
04-08-2024, 18:05 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-08-2024, 18:06 PM ja muutjaks oli
jrgen20.)
See nädalavahetus sai osaletud esimesel vanatehnikaüritusel ehk siis Järva- Jaani öökruiis ( lõpuks osalejana, mitte pealtvaatajana). Masin pidas vastu, uudistajaid ja meenutusi paljudelt. Laosed olid rahul, ise ka. Suur kummardus korraldajatele.
Postitused: 680
Teemad: 68
Liitus: Aug 2009
Maine:
9
Ja ongi käes aeg, kus Ilveseke tuleb talvekorterisse pakkida. Igasugused elu keerdkäigud ei lubanud kahjuks ustele uusi katteid muretseda aga pole hullu, küll kevadeks saab ka see korda. Uued tihendid veovõlli jaoks on ka kohal aga kuna teine projekt on garaažis ees, peab ka see töö oma järge ootama. Nelikvedu sai ka lõpuks testitud. Testimiseks oli kunagi natiga loodud ATV rada, mille võsast puhtaks tegime ning peab tunnistama, et Bundeswehri õppevideod peavad paika - mängleva kergusega ronib ka järsemast seinast üles. Mootori töös pole siiani anomaaliaid esinenud. Lekkeid pole, kiirendab, sidurdab ja pidurdab nagu peab seega kevadel uue ÜV saamine ei tohiks probleem olla.
AGA.....
Iltis vol 1 saab ilmselt järje. Kuna viibisin RÕK-il sain kokku ka kodumaleva transpordispetsialistidega. Selgus, et Vol 1 ei ole enam väga sõidukorras. Saba olevat andnud pump (võib-olla lihtsalt jama täis sest ei mäleta, kas pesin paagi puhtaks) ning kindlasti on ära kuivanud karpa membraan. Ilmselt on ka jagajaga mingid kalad sest kõik jagajad, mis mu käest on läbi käinud, on hävinenud vaakummembraaniga seega tuleb ka siin uuendust teha. Aga see selleks, vaatame, kuidas ajaga ning kas õnnestub kodugaraaži vedada.
Postitused: 680
Teemad: 68
Liitus: Aug 2009
Maine:
9
Eile pakkisin masina talvekorterisse ja sellega on hooaeg lõppenud.
Lisaks nägin eile kahte KL Iltist Roosna-Allikult läbi sõitmas. Ilusti camo võrgud peal, tendid maas ja sissepakitud laigulised peal. Hääled olid head seega ilmselt asjatundjate majandada.
Postitused: 680
Teemad: 68
Liitus: Aug 2009
Maine:
9
Traditsiooniline aasta kokkuvõte (või noh looks endale traditsiooni): super hobikas! Ülevaatuse läbis edukalt, väiksemad mured lahendatud, sõidab super ja sõitmist takistavaid probeeme pole. Kuna tegemist mu esimese autoprojektiga võib igati rahule jääda. Elu lõpuni jääb meelde esimene pikem sõit tööle ja koju tagasi (kokku ca 150km), kus hing värises sees, kuulatades iga võõrast heli ja kas mootori hääl jääb ikka pärast igat pidurdust ja kiirendust samaks. Ka esimesel vanatehnika üritusel sai osaletud, milleks oli Järva-Jaani killavoori öösõit - taaskord edukas ja lastele meeldis. Pärast viljakoristust katsetasime off-road võimekust ning võib igati rahule jääda - ronib nagu loom üllatava kergusega. Kevadel tuleb natuke tööd teha endiselt lekkiva salongiradika kraaniga ja parempoolse esimese veovõlli väljundiga.
Mis toob uus aasta?
Automaksu koha pealt ei ole nagu muret - 50 euri küll aga on tekinud huvi millegi muu vastu. Nimelt on tekkinud soov ehitada seekord midagi kiiret. Ammune unistus on soetada Porsche 944 S2 aga et seda soetada peab Iltise Saksa turule paiskama. Maksimaalse hinna saamiseks peab endiselt uued uksekatted soetama, hämmastav, kuidas 750 euri võib auto hinnale 1500 lisada...
Aga see kõik edaspidi uue aasta kevadel, seniks kõigile head lõppu ja parimat uut!
Postitused: 680
Teemad: 68
Liitus: Aug 2009
Maine:
9
Ja endiselt Iltis vol 2 liigub nagu muiste. Kuna olen ise muutunud laisaks ja mugavaks ja sõidangi ainult automaadi ja püsikaga, siis Iltis hoiab endiselt mälu värske manuaali suhtes. Eriti kasulikuks on see osutunud just nüüd, kui tütar soovib minna lube tegema ja just nimelt MANUAALIGA! (Iltis meil peres ainuke manuaal).
Täna sai ta oma ristsed kätte ning muidugi tehti kõik klassikalised vead läbi alates käivitamisest kuni kohalt väljasuretamiseni. Lõigatud põllud pakkusid esmaklassilist õppesõiduplatsi ning pärast mõningast harjutamist tulid välja nii tõusult paigaltvõtud kui ka käiguvahetused. Roolikeeramine on antud masina puhul sellise õblukese neiurahva jaoks midugi väljakutse kuna puudub võimendi kuid saime hakkama.
Ei kao see masin vist niipea meie masinapargist...
Postitused: 680
Teemad: 68
Liitus: Aug 2009
Maine:
9
Sügis on käes ja lõppev kindlustuse meeldetuletus paneb aastakokkuvõtet tegema.
Piinlik on, väga piinlik kohe. Sel aastal ei jõudnud isegi tagahoovi ehk Järva-Jaani öösõidule. Kilomeetreid kogunes ehk paarisaja tuuri, mis on ilmselgelt vähe. Krt, isegi tööle ei saanud sõita. Puht eestlase kombel, ajame s...a ilma kaela aga tundub, et selle masina aeg hakkab meie peres (vähemalt minu käes) läbi saama. No vaatame, mis uus aasta toob ja seni kuni on ruumi teda hoiustada, siis las olla.
Tehnilise poole pealt ei saanud see aasta suurt midagi tehtud. Vahetasin ära geneka pingeregulaatori lootuses, et see ravib kütusenäidiku (tüüpviga) aga ei miskit, ikka tuleb koputada kellale. Ka uus kojameeste mootor on endiselt riiulis, kuigi ei ole ju suur töö seda vahetada. Ka parema veovõlli tihendid on riiulis ok, see on juba suurem töö. Uksi ENDISELT ei ole, mis on ka põhjuseks varaselt talvekorterisse minekuks.
12.10.2025 on ametlik parkimine talvekorterisse seega jätkame teemaga järgmine aasta!