KÜSIMUSED, mis oma teemat ei vääri (osa 4)

(16-08-2024, 15:02 PM)Jesper Kirjutas:  Lihtsalt infoks, teisi pidurisüsteemi komponente peale ketaste ja klotside ei sertifitseerita, lähevad tüübikinnituse alla. Ehk siis lihtsas keeles, remondi käigus ühendusi juurde teha ei tohi, aga muidu vastutab tööde kvaliteedi eest nende teostaja.

Lisan vaikselt siia juurde ka paar normatiivi:

ISO 6120
ISO 13486-1

Viimane siis toob kenasti välja, et mida kasutada tohib ja mis sobib. Täisversiooni eest tuleb maksta. Lühiversioon lingil peaks olema piisavalt informatiivne.
Vasta

Remondi käigus teha ei tohi ühendusi,aga kui poisi gorillal torud olid ussitanud siis 2 erinevat varuosa butiiki pakkusidki just neid muhve.Tegin pidurid korda nendega ja jumal seda teab mitu korda on ülevaatus muretult läbitud piduritorude poolest ja ühendusi ei peitnud ära,aga üritasin torud korralikult ja viisakalt vedada ja ülevaatused ka mitmes eri kioskis läbitud.
Vasta

Füüsika jutt käis selle pildi kohta, kus oli kahe sisendiga kolb ja silinder toodud näiteks, mitte piduritorude. Ka pasunasse ajamine on metalli nõrgestamine tegelikkuses, mida laiemals ajad, seda õhemaks jääb. 
Reaalsuses on tõenäoliselt savi, vähemalt on tugevam vibrale kui lõikeliides. Hakka nüüd ülevaatuse vennale seda seletama, et tegid nii nagu raamatus... Saadetakse joonelt pikalt, neid ei koti, nad ei usu, et sa päriselt ka tead, mida teed. 
Sellest lappimisest ma ei saa üldse aru, kui keeruline peab auto olema, et vaja seda teha? Piduritorustik alates peasilindrist kuni ratasteni välja on soti tiiru hind, roostevabast veel. Miks mitte hingerahu huvides teha korralikult? Vastata pole vaja, küsige iseendalt seda, mind isiklikult väga ei koti, soidad sisse, kehvemal juhul saan kaskoga majandada. Hobiautoga oleks natukene tige aga mis teed, elu on selline ja karma pidi su kätte saama.
Vasta

Mõnel autol on jah nii, et kerid rullist toru ja aina keeruta seda kinnituste vahele.

Teisel masinal tuleb ligipääsuks maha võtta põhjakatted. Et katteid maha saada, tuleb eemaldada esmalt väljalase täies pikkuses ning täielik õnn saabub siis kui ka paak on vaja eemaldada.

Siis alles jõuad kapoti alla, sealt tuleb ka üht-teist maha võtta enne kui saad ligi ABS'ile.

Tavaliselt mädanevad ära torud, mis asuvad tagapool.
Eesmine osa on ok ja sellepärast püütaksegi asja kergemalt teha.

Iseõppinud spetsialist - energeetika valdkonnas.
Vasta

Va Hyundai Sonata, millel on ees tulemuüüri juures porikogumise anum.
Vasta

Vundamendi plokid,500 laiad.Vaja poolitada nii et otsad oleks viisakad.
Saan muidu pooleks küll,suure rellakaga ring peale ja esku kopast kukub kolaki vastu maad ja pooleks aga ühte otsa jääb muhk ,teise lohk.
Vasta

(22-08-2024, 21:55 PM)mutikas Kirjutas:  Vundamendi plokid,500 laiad.Vaja poolitada nii et otsad oleks viisakad.
Saan muidu pooleks küll,suure rellakaga ring peale ja esku kopast kukub kolaki vastu maad ja pooleks aga ühte otsa jääb muhk ,teise lohk.
Kettsaag? Ulatub sügavamale kui relaks.
STIHL betoonilõikur - betooni lõikamine - STIHL (farron.ee)
Vasta

Tänan.
Peab otsima kas sellist kuskil laenutatakse ka.
Vasta

(23-08-2024, 22:21 PM)mutikas Kirjutas:  Tänan.
Peab otsima kas sellist kuskil laenutatakse ka.

Mustamäe tee 46, Hilti.
Vasta

(23-08-2024, 22:21 PM)mutikas Kirjutas:  Tänan.
Peab otsima kas sellist kuskil laenutatakse ka.

Ehk  on odavam rellaka teemantkettaga see muhk maha lasta.( Kes ei tea ,et muhk on tagurpidi lohk, ja lohk on tagurpidi muhk ,kas ta üldse midagi teab (( Türi vanasõna ))
Vasta

(23-08-2024, 22:34 PM)linnuke Kirjutas:  
(23-08-2024, 22:21 PM)mutikas Kirjutas:  Tänan.
Peab otsima kas sellist kuskil laenutatakse ka.

Ehk  on odavam rellaka teemantkettaga see muhk maha lasta.( Kes ei tea ,et muhk on tagurpidi lohk, ja lohk on tagurpidi muhk ,kas ta üldse midagi teab (( Türi vanasõna ))
Sellisel hetkel panustaks pigem lintlihvijale...
Vasta

Ma lihviks sellesama lõikeketta küljega künkad maha ja unustaks igasugu udupeente lisatööriistade juurdetoomise.
Loomulikult sõltub kogusest. Tegelikult ei tea seagi kui sile peab olema. Tihtipeale on kõige lihtsam variant kõige õigem.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

Ei osanud mujalt uurida seega küsimus järgmine. Keegi siit tunneb täpsemalt miniekskavaatori või üldisemalt nende elektripoolt. Probleemiks tühja kohapealt keset väikest pausi tööajal enam masinal joystick udel nupud ei toimi. Planeerkulp ja masti keeramine. Mõlemad kangid hakkasid sama aegselt jonnima. 
Muu hüdraulika toimib. Keegi ehk oskab suunata kusagile poole mida kontrollida. Kui oluline siis masinaks Hanix H36cr. Aitäh
juba ette
Vasta

Kas uuesti käivitamise järel hakkavad tööle?

Kas kangide alt sisse tulev juhtmeköidis on terve ja kinni? Et seal poleks labaselt mõni juhe klemmist lahti sikutatud ja nüüd kord annab, kord mitte...
Vasta

Teadmata midagi konkreetsest ekskavaatorist ja sellest, kas teda juhitakse labaste vooluringidega või on seal mingit sorti andmesiin kasutusel - kui mitu asja korraga jonnivad, siis tasuks massi olemasolus veenduda.
Vasta

Kas keegi oleks valmis võtma ühe 2018 a. Ford Transiti uurimiseks ja vea leidmiseks ehk parandamiseks. Lähihetkel päeva mõne jooksul siis vms. Tavapärane Transitite töökoda Suur Sõjamäel on järjekorraga üle kuu ja Info autos ka paar nädalat. Ja sõber Mart ka ei saa kohe ette  võtta ehk lähima nädala jooksul. 
Viga ilmnes sõidu pealt. ABS ja veojõu kontrolli tulede ilmnemisega ning siis järgnes sinna veel avarii ennetuse mitte toimimine ja parkimisandurite mitte toimimine ja kallakust startimise abi mitte toimimine.
Diagnost näitas parkimisabi häiret ja ei lase seda ka kustutatada. 
Google ja ja YouTube annavad veel abs andurite vigasid vastuseks mida aga diagnost ei tuvastanud. Silma ja näpuga vaadates juhtmed tundusid olema küljes s.t. otseselt pooleks ei olnud. Mõni 3...4 ...5 kaitset mis raamatu järgi olid abs kirjaga sai ka üle vaadatud. Väidetavalt ei olnud kuulda ka parkimisandurite tiksumist kui neid "kuulata" .
Seega ehk kas kuskil mingi mooduli toide maas või blokeeritud töö mingist juhtmest või andurist.
Tunneb keegi enesekindlust asja vaadata või teab kindlalt soovitada kes oskaks ja saab ette võtta.

Muidu polekski nii jama aga vaata harjunud nende andurite järgi tagurdama ja peeglite ja kerekuju koostöö välistab nendega hakkama saamise ilma anduriteta. 

Esmane eelistatud asukoht Tallinn ja siis edasi Harjumaa.
Vasta

(28-08-2024, 13:24 PM)MeelisV Kirjutas:  Kas keegi oleks valmis võtma ühe 2018 a. Ford Transiti uurimiseks ja vea leidmiseks ehk parandamiseks. Lähihetkel päeva mõne jooksul siis vms. Tavapärane Transitite töökoda Suur Sõjamäel on järjekorraga üle kuu ja Info autos ka paar nädalat. Ja sõber Mart ka ei saa kohe ette  võtta ehk lähima nädala jooksul. 
Viga ilmnes sõidu pealt. ABS ja veojõu kontrolli tulede ilmnemisega ning siis järgnes sinna veel avarii ennetuse mitte toimimine ja parkimisandurite mitte toimimine ja kallakust startimise abi mitte toimimine.
Diagnost näitas parkimisabi häiret ja ei lase seda ka kustutatada. 
Google ja ja YouTube annavad veel abs andurite vigasid vastuseks mida aga diagnost ei tuvastanud. Silma ja näpuga vaadates juhtmed tundusid olema küljes s.t. otseselt pooleks ei olnud. Mõni 3...4 ...5 kaitset mis raamatu järgi olid abs kirjaga sai ka üle vaadatud. Väidetavalt ei olnud kuulda ka parkimisandurite tiksumist kui neid "kuulata" .
Seega ehk kas kuskil mingi mooduli toide maas või blokeeritud töö mingist juhtmest või andurist.
Tunneb keegi enesekindlust asja vaadata või teab kindlalt soovitada kes oskaks ja saab ette võtta.

Muidu polekski nii jama aga vaata harjunud nende andurite järgi tagurdama ja peeglite ja kerekuju koostöö välistab nendega hakkama saamise ilma anduriteta. 

Esmane eelistatud asukoht Tallinn ja siis edasi Harjumaa.

Stop Box Kadaka teel.

Üldiselt kõik need andurid räägivad üle infoliini (data-bus) ja kui üks jukerdab, võtab kõik ülejäänud kaasa, jukerdada võib ka mõni data-bus liinil olev pistik, mis vett saanud. Võib olla kulunud ABS anduri jaoks vajalik hammasratas või andur ise. ABS andureid saab õige diagnostikaseadmega jälgida, et mis kiirust milline andur annab. Õunte pealt ennustamine hetkel mul aga 90% ajast on viga kas ABS anduris, mis läbi või kulunud või lihtsalt jama täis või siis harvemal juhul juba hammasratas kulunud. Transiti puhul tähendab see terve rattalaagri vahetust, nagu enamuse tänapäevaautode puhul...
Vasta

Parkimisandurid on küll mõtetud viinad...Bussil olid ka peal ja panin tagurpidi vasta posti stangega ja pastik puru ja andurid ei teadnud sellest postist midagi...Viskas üle ja kaamera taga ja no probleemo ja ei oskagi enam kaamerata tagurdada...

keilas pakiauto ka kindlasti  pädev kaubikutel,aga ajaga kindlasti tunga...Aga uurida tasuks.
Vasta

Sarnase veailmingu korral olid minu Kuga mõlemad tagumised ABS andurid vigased.
Hammasvööd ilmselt seal ei ole vaid on rattalaagrisse integreeitud magnetribad.
Vasta

Tagant ette poole.
On hammasvöö/rattad. Käisin ise auto all ja vaatasin.
Võimalik, et on ka anduri viga. Tahaks ise nii ka loota.
Kaamera on hea aga anduritega pole ka häda kunagi olnud. Ilma selle konkreetse autoga ei saa üldse eriti siis linnas.
Käisin seal STOP boxis ja sain jutule. Pandi diagnost külge ja ....
Palju vigu mis teada kõik ja seotud abs ga aga lisaks käis läbi ka anduri viga tagumine vasak.
Sai ka abs pistik kapoti all lahti võetud ja tagasi ning tehtud kustutamine häiretele ja sai puhtaks.
Pärast paari km läbimist uuesti tagasi.
Uus kontroll ja .... ei midagi targemat. 
Vaatame esmaspäeval uuesti.
Äkki on andur aga võib olla abs enda aju/moodul mis on vigane vms.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: Peeter2, Sten, 9 külali(st)ne