Postitused: 5,275
Teemad: 71
Liitus: Oct 2011
Maine:
130
Mis vahva velg sel all on?
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
Ulila Jäärada FB
Postitused: 135
Teemad: 37
Liitus: Jun 2011
Maine:
6
07-05-2024, 07:56 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-05-2024, 08:00 AM ja muutjaks oli
stern100.)
Esimesed prooviringid tehtud. Peab leidma kellegi kes suudaks selle vene "boschi" replica ära ka seadistada nüüd. Obd2 pesa õnneks olemas. Tühikäigu ja külmkäivitusega on mure.
Samuti ei hoia stock uus sidur seda 2,3 liitrise väänet kinni. Paneme sama komplekti, mis rallikal. St keraamiline ketas ja sachsi 331 korv.
Aga muidu on jäänud veel kellaplokis veidi tööd teha ja armatuur sisse panna ning võib arvele minna võtma.
Postitused: 135
Teemad: 37
Liitus: Jun 2011
Maine:
6
Ülevaatus ka peal ning vahelejätmise jamast sain lahti. Või noh, sain selle paremaks. Põhjustajaks oli ülelaadimine. Pinge oli 15,6V. Kui laadimine sai 14,5V peale, kadus ka ebaühtlane mootori töö. Veel on siis mure siduri ja käigukastiga, aga küll need ära teeb, teen praegu testitiire ja vaatame, kas tuleb veel titevigu välja.
Postitused: 135
Teemad: 37
Liitus: Jun 2011
Maine:
6
Sai pandud vahele ka kütusekell ja lisa rõhuregulaator. Kõigest 1 bar, proovitud, sätitud, jäetud lõpuks 2,2bar peale. Jälle sai parem. Samuti viskasime ära originaal siduriketta ja korvi, mis kuidagi ei tahtnud asja kinni hoida. Läks asemele rallika vana kolme labaga keraamiline, see mure ka nüüd murtud.
Parima plaani kohaselt esimene pikem sõit 02-03.08 Mosseklubi kokkutulekul, ehk Haapsalust Valka, sealt mosseklubiga tiiruga Otepääle jne.