Postitused: 539
Teemad: 4
Liitus: Nov 2012
Maine:
28
23-02-2023, 14:31 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 23-02-2023, 14:32 PM ja muutjaks oli
ivo86.)
Mul tekkis huvitav arutelu siin, et kui küsimus on "kas paadihaagisega võib muud kaupa ka vedada?",
siis mis hetkest saab laudadest paat? Kas parv on ka "paat"? Kas hunnik laudu, mis on rihmaga kokku tõmmatud, on "paat", sest ujub.
Jah, halb paat, aga ideepoolest...
Või siis "autoveo" treilaga võib autosid vedada? Need ei pea ju arvel olema? Panen lauahunniku külge kaks väikest ratas ja see on autoveo treila peale sobiv "auto"? Lihtsalt mitte arvelevõtmiseks valmis veel?
Postitused: 4,705
Teemad: 70
Liitus: Aug 2009
Maine:
22
Kuidas mina oma haagiseid kasutan ei kannata trükimusta...aga kuna passis omavalmistatud siis siiani on kõik ok olnud...
Postitused: 1,069
Teemad: 29
Liitus: Jul 2007
Maine:
35
Postitused: 4,705
Teemad: 70
Liitus: Aug 2009
Maine:
22
Udutule kohta võiks piiksuda,kui enda haagist arvele õtsin siis oli umbes sama nagu sul pilddil ja öeldi,et udutule ja pargi vahe peab olema min 10 cm,silm võib hetkel ka petta.
Postitused: 659
Teemad: 24
Liitus: Nov 2008
Maine:
7
Mul on udutuli ja park haagisel samas korpuses ja isegi sama pirni all. 21/5...
Ennem sõidan aeglaselt ja jään totaalselt hiljaks kui et enam kunagi kuskile ei jõua.
Postitused: 1,069
Teemad: 29
Liitus: Jul 2007
Maine:
35
Ma olen konkreetselt selle haagisega ära vedanud kümneid, kui mitte sadu tonne. Eks ta koormaga ikka tahab taktitundelist lähenemist. Koorma jaotus ja kiirus väga oluline. Nii piinlik kui see ei tundu, tuleb antud asjandusega vaikselt max 70 km/ tee veeres kulgeda kui koorem peal.
Postitused: 1,323
Teemad: 24
Liitus: Jul 2009
Maine:
46
Sellele vedurile on lubatud välisgabariidiga võrreldes naeruväärselt väike haagise mass. Tundub siis, et põhjusega.
Postitused: 659
Teemad: 24
Liitus: Nov 2008
Maine:
7
Mul on autoveotreileril passis kirjas sihtotstarbeline. Sellega vast tohib kõike vedada...
Ennem sõidan aeglaselt ja jään totaalselt hiljaks kui et enam kunagi kuskile ei jõua.
Postitused: 9
Teemad: 0
Liitus: Mar 2007
Maine:
0
Kogemuse osas mõtlesin vastupidavust ja kasutusmugavust ning kuidas järgi sõidab. Rendi Eduardid on mulle hea mulje jätnud oma kasutusmugavuselt ja tugevuselt aga endale nüüd ostes eelistaksin Eesti tootja asja, et hiljem varuosadega lihtsam oleks. Seni olin tugevalt kallutatud Eduardi poole aga nüd meil esindaja puudumine ei ole eriti meeltmööda mulle. Tiki platvorm on suhteliselt sarnane Eduardiga aga gramm soodsam, miinusena 35cm porte vs Eduardil valikus oleva 40cm portega.
Pisiratastel torni eeliseks hetkel on minu silmis küljelt laadimine, suhteliselt samad üldgabariidid(võrreldes Tiki CP365-LBHE Pro kastihaagisega), suur kandevõime kui võtta 3500kg isend ja harva auto vedamise võimekus 4x2 plate puhul. Otsin midagi väga universaalset, et saaks kõike teha ja plastikust kaantega haagise fänn ma nagunii väga ei ole, seega tasapinnalise tendiga kaetud platvorm tunduks suht universaalne töövahend kõigeks.
Õnneks nii Tiki kui Respo platvormid on 13C rattaga, mitte selle 10C rattaga, seega asi on parem kui vanasti.
Agadosest ma pole kuulnud midagi varem. On üldse mingi reaalne asi või miks seda üldse Tikile, Respole jne võiks eelistada ?