Postitused: 757
Teemad: 2
Liitus: Nov 2013
Maine:
13
Rehvi lõhkemine tänase päeva Eestis , raske uskuda , eriti kui rehvil on muster vähemalt nõutud sügavusega ja sõiduk pole tugevalt ülekaalus , rehve on muidugi puruks ja tühjaks sõidetud , eriti madala profiiliga rehve ja näiteks Tallinnas Tartu maanteel kus trammitee rööbaste vahe oli kohati asfalteerimata . Mootorsõiduki juhtimine nõuab keskendumist ja tähelepanelikust , ei saa nii et ühes käes on suitsev sigarett ja teises nutitelefon ja kolmanda käega rapsid pükstelt sinna sigareti otsast kukkunud tuhka ära , et meheau põletada ei saaks , juhti oleks ka rooli taha vaja .
Postitused: 54
Teemad: 1
Liitus: Apr 2019
Maine:
4
Olles seda kurvi läbinud vist sadu kordi elu jooksul erinevatel kellaaegadel ja vaadates videot õnnetusest siis päike on ikka suht täpselt näkku ja ma kaldun ka sinna pimestamise poole. Samamoodi võis just sel hetkel ka suure juhile päike peeglist silma paistma hakata ja hetkeks tähelepanu kõrvale juhtida. Tagant paistev päike võib olla sama hull kui otse vastu paistev.
No ja vaevalt,et see vanadaam peale pauku pidurdada taipas, auto veeres edasi kuni hoog otsa sai. Ise ka pealt näinud selliseid õnnetusi paar korda kus osaleja lihtsalt ei pidurdagi - refleksid puuduvad täiesti.
Mulle tundub ikka suht selge kurvi otseks sõitmine pimestava päikese tõttu see asi.
Ei saa päris nii eeldada,et kõik õnnetused juhtuvad nutijoobe süül või kaasabil.
Ja see LV autode paremas servas sõitmine on ka vaikselt möödanik sest sealsetes klubides on juba väga väga palju importjuhte kes ei jaga LV kirjutamata reeglitest mitte essugi.
Postitused: 2,953
Teemad: 35
Liitus: Jan 2012
Maine:
31
Suht kindel aga jah mitte 100.
Koormates oli kask vähemalt kahel viimasel koormal mida nägin s.t. hele puit ja tross, rihm, kett oleks võinud olla nähtav. Ei märganud.
Esimest vaatasin vilksamisi ja mõtlesin no ei saa ju nii olla. Teist vaatasin rohkem ja mõtlesin et äkki ikka oli. Kolmanda haagist konkreetselt juba puurisin pilguga seal kindlasti ei olnud.
Esimestel võis olla nii ja naa.
Teisalt. Isegi kui langi kõrval pannakse kett tross rihm peale siis kas peale natuke aega kolistamist kus koorem alla poole settib ka peale pingutatakse. Kahtlane.
Postitused: 89
Teemad: 13
Liitus: Dec 2009
Maine:
1
Noh, kuidas hindate seda läbu kuskil Venemaal?
Täna oli mul kah huvitav juhus. Vihmane ilm. Eessõitja pani vasaku suuna vilkuma ja just siis lendas meist mööda maastur. Ohustas eessõitjat ja lisaks lahmis mu esiklaasi vett täis nii, et mul vaateväli korraks kinni läks. Kaamera on heas kohas, selle ette vett väga ei lennanud. Eeesõitjal olid küljes õppemärgid, ilmselt sõitis koos juhendajaga, reegleid järgis väga püüdlikult. Võis kõhe tunne olla, kui sel moel mööda mindi.
Kehv kaamera, maksis 10 eurot. Algatuseks paras, edaspidi vaatan kobedama või panen mingi nutitelefoni pardakaamera rakendusega püsivalt filmima.
Postitused: 5,355
Teemad: 261
Liitus: Apr 2010
Maine:
74
No see hoolimatu maasturi videos olev lugu on ka mulle tuttav.
Mõni aasta tagasi oli mul samasugune situatsioon. Tegu ei olnud maasturiga aga tänu sellele, et jälgisin ka peeglist enda taga toimuvat, jäi suurem õnnetus ära. Nimelt kuskil Mustla taga pidin ära pöörama külavaheteele vasakule. Hoidsin telgjoone ligidale, andsin varakult suunatulega märku ja siis nägin peeglist, et minu taga asuva teise sõiduki tagant tuiskas välja sõiduauto ja vaatamata, et mul juba suunatuli ammu sees, pani minust vasakult vastassuunast mööda. Kuna nägin peeglist, et lennuk tuleb, jätsin vasakpöörde pooleli. Kui oleksin pööranud, ei tea mis siis oleks juhtunud. Auto oleks kindlasti sodi olnud. Tasub ikka vahest kaela keerata või peeglist jälgida.
Postitused: 2,491
Teemad: 54
Liitus: Jan 2008
Maine:
55
(17-11-2024, 20:55 PM)MeelisV Kirjutas: Eile sai mööda peterburi teed Tallinnast välja sõidetud.
Nehatu ja Maardu järve vahel.on 3+3 realine 110 km/h väga tiheda tiheda liiklusega teelõik. Palju sebimist. Ja siis rühkis seal mopeedauto. Ütlesin just kaasale, et näe hulle täitsa suitsiidikud sellisega sinna peale minna.
Täna teisel maanteel siis juhtus.
Sellistel peaks olema keelatud 100+ maanteedele minna. Üks on kiiruste vahe teine on võimalikud ootamatud manöövrid mida need juhid võivad korraldada. Teades, et roolis võib seaduslikult olla juht kes ei ole liiklusseadusega tutvunud.
https://www.postimees.ee/8136551/galerii...gastusteta
Normaalsetes riikides suusakeppidest tehtud asju ei lubatagi päris maanteedele. Kahtlustan, et põhjusega
_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Postitused: 971
Teemad: 9
Liitus: Dec 2005
Maine:
15
Milles selle maasturijuhi hoolimatus seisnes? Sõitis aeglasemast eesliikujast mööda? Tundub et alustas möödasõitu samal ajal või veidi enne Galaxy suuna sisse panekut.
Postitused: 151
Teemad: 0
Liitus: Feb 2017
Maine:
2
Arvan, et avarii käigus mõjuvad jõud on nii suured et ei hoia ükski kett neid palke enam kinni. Võibolla mõni metsaka juht oskab täpsemalt kommenteerida või kui keegi teab juhtumit kus maanteekiirusel uppi lennanud palgihaagis on kenasti ühes tükis kogu koormaga siis äkki tõesti on võimalik paremini teha.
Postitused: 93
Teemad: 2
Liitus: Feb 2020
Maine:
6
Kas foorumlased on nõus, et paljud inimesed ei suudagi veidi keerulisemates tingimustes auto juhtimisega toime tulla?
Üks osa arvab, et oskavad (küll juhiabid aitavad),...teised ukerdavad kuidagi kohale.
Esimesed "kalduvad vastassuunavööndisse" või mis iganes, teised liiguvad jalakäija kiirusel.
Probleem mõlemal juhul.
Olen arvamusel, et kõik autojuhid peaksid teatud aja tagant oma sõiduoskust tõestama.
Tulirelva omanikuna pean mina oma oskusi tõestama praktilise laskekatsega iga 2 aasta tagant.
Autodega tapetakse inimesi kordades rohkem.
Kas see pole mõtlemise koht?