(15-09-2014, 22:59 PM)DevilDeVille Kirjutas: Kes veel kursis pole, siis sisumaterjalide mustrid on vähemalt võrdväärsed väliskujustusega ning peamine maasikas matkasellidele - tehase telk avatud luugiga kombineerimiseks, sest kes ikka tahaks mujal magada, kui asteegis
Olles omanud sellist sõidukit siis olen öelduga nõus. Korralik keskealise seksuaalkurjategija auto, Telk ja madrats on tehasest kaasas. Kangem versioon on ka nelivedu. Osadel on raadio reguleerimise võimalus ka pagasnikus. Keskkonsoolis on väike külmikukarp, mille saad sangast kaasa võtta ja poodi õlut tooma minna. Sõidurõõmu see auto ei paku. Minu munad said otsa kiirusel 140.. üsna õudne kogemus. Sildade ehitus on vist 60ndate lõpust ja tagasillal olid trummelpidurid! 2003 aasta autoga oli tegu.
Kia disainerid vaatasid vist liiga kaua Borgward B2000 otsa.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
(Seda postitust muudeti viimati: 29-11-2024, 18:21 PM ja muutjaks oli Meelis2.)
(22-11-2024, 16:41 PM)honkomees Kirjutas: ilu on vaataja silmades - mulle on see tasman ilus, mitte nagu enamik tänapäeva nn maastureid jms
Inimeste kohta on hea ütelus- oleks jumal tahtnud et kõik oleks sarnased oleks inimesed lapilised nagu indiaanlaste hobused. Sama kehtib ka autode kohta
Kõnnumaal ehk raske kulgeda.
Vaja taha abirattaid või suuski.
Tagumik nii pikk ratastest taha poole ja madal, et see käib igas lohus muhus vastu maad. Kõrgemate künniste peale kah.
Kiikasin ka originaalpilte. Surnult sündinud lahendus. Kõik aknad on voodite kõrval, köök - söögiala on pimeduses, milleks?
Kas kopsik, millel peab norm asja saamiseks enamus aknaid ringi tõstma, on ikka soetamist väärt?
Mu jaoks tundub ka müstiline, et keegi on nõus säärase sitanikerdise eest nii palju raha välja käima. Teine sama palju veel regamistasuna otsa. Mõtlen, et ehk on mingi varjatud väärtus, mida minu mõistus ei tunnista.