MURUTRAKTORID- ostuabi, hooldus, remont...

Karpa võib vabalt kinni olla.Mul on olnud ka juhus kus bensuvolla sisemine kiht oli lahti pundunud ja läbivool nii piiratud,et tühikäigul kuidagi käis aga nagu pööret sai, nii puterdama hakkas ja seisma jäi.Paagi põhjas läbiviigus võib ka olla mingi kaka sees.Haruta toitesüsteem laiali ja tõde ilmselt selgub.Need nii primitiivsed mootorid,et ega seal väga palju võimalusi pole.
Vasta

Tere!


Pundunud bensiinivooliku pilti ka (paagist karburaatorisse minev):

   


Lugupidamisega, Janis

www.enerhyd.ee = kõrgsurvehüdraulika
Vasta

(02-04-2025, 08:12 AM)saarik Kirjutas:  Tere!


Pundunud bensiinivooliku pilti ka (paagist karburaatorisse minev):




Lugupidamisega, Janis
Biolisandiga bensiin

Kasutatud ja uued jupid enamus uutele ja vanadele  ka väga vanadele husqvarna,stihli,jonsered ja partner saagidele.Saagide ja võsalõikajate remont/hooldus.5297816
Vasta

(01-04-2025, 08:14 AM)hobiautod Kirjutas:  Mure murutraktoriga. Käivitub ja käib kenasti aga liikumise alustamisel sureb välja. 
P14510H Partner

Hiljuti reanimeerisin ühistu lumepuhurit. Jehoova ka ei tea, mitu korda ja mis bensiin sinna sisse oli ära kuivanud.
Karbuss maha ja puhtaks, paak ka. Seepeale julges juba käivitada, käitus täpselt ülalkirjeldatud moel. Küünal ka valgem kui trumbi hambad, järelikult kütust vajaka.
Karbuss uuesti maha ja luubiga uurima mingeid peenemaid kanaleid. Polnudki luupi vaja, et pealt leida väike õhudüüs ja selle alt pisike bensudüüs. Niipalju kui aru sain, vaaritavad need oma segu, mis käib segusiibrist paralleelselt mööda. Kui need ja kanalid ka puhastatud, hakkas peaaegu normaalselt käima s.t. kui gaas põhja lükata ei koolend enam ära.

Teine ja vähem tõenäoline variant, et kast on kinni jäänud. Mul traktoriks 20 aastat vana Partner P145107PH, võimalik et sama asi, kui ülal kirjaviga sisse lipsanud.
Hooldusraamat näitab, et 326 töötunni järel olen vahetanud kasti "lifetime" õli vahetanud. Meeles pole, kas oli ta kinni või ei võtnud vahel enam vedu taha. Õli oli igal juhul selline, et kui oleks veljehõbedaga kõrvuti purkides, poleks õnnestunud vahet teha.
Vist kujuneb tehnika eluiga mu käes ettearvamatult pikaks. Viidet pole kinnituseks panna, aga meeles, et kasti õli vahetuse soovitus esmalt 50h ja siis 200h järel. Hüdrokasti hingeelust on netist leitud jutt manuses.
.pdf 310-0510-bln-51260_p5.pdf Suurus: 8.55 MB  Tõmbamised: 37
Vasta

Mul selliste sümptomitega traktoril oli surnud yks turvalülititest, ei mäleta enam kas istme või vikati oma. Kohapeal käis kui kulda ja siduri päästmisel hakkas koolema, nagu jõudu poleks või just hakkaks bensiinipuudus.
Sain jupp aega menetleda….

Karateturbo-kolm purki ja tiguWink
Vasta

(02-04-2025, 10:04 AM)margus61 Kirjutas:  Hooldusraamat näitab, et 326 töötunni järel olen vahetanud kasti "lifetime" õli vahetanud. Meeles pole, kas oli ta kinni või ei võtnud vahel enam vedu taha. Õli oli igal juhul selline, et kui oleks veljehõbedaga kõrvuti purkides, poleks õnnestunud vahet teha.
Vist kujuneb tehnika eluiga mu käes ettearvamatult pikaks. Viidet pole kinnituseks panna, aga meeles, et kasti õli vahetuse soovitus esmalt 50h ja siis 200h järel. Hüdrokasti hingeelust on netist leitud jutt manuses.

Manual üteb,et sisse läheb  20w50 mootori õli(lk 10),aga kas mineral või mingi sünt?Manuaal räägib küll vist partnerist,aga ilmselt õlid kõigil markidel samad?mul hysgu.
Vasta

(04-04-2025, 09:52 AM)muska71 Kirjutas:  
(02-04-2025, 10:04 AM)margus61 Kirjutas:  Hooldusraamat näitab, et 326 töötunni järel olen vahetanud kasti "lifetime" õli vahetanud. Meeles pole, kas oli ta kinni või ei võtnud vahel enam vedu taha. Õli oli igal juhul selline, et kui oleks veljehõbedaga kõrvuti purkides, poleks õnnestunud vahet teha.
Vist kujuneb tehnika eluiga mu käes ettearvamatult pikaks. Viidet pole kinnituseks panna, aga meeles, et kasti õli vahetuse soovitus esmalt 50h ja siis 200h järel. Hüdrokasti hingeelust on netist leitud jutt manuses.

Manual üteb,et sisse läheb  20w50 mootori õli(lk 10),aga kas mineral või mingi sünt?Manuaal räägib küll vist partnerist,aga ilmselt õlid kõigil markidel samad?mul hysgu.
Mis peab, ma ei tea. Seda saan öelda, et mineraal sai sisse, kuna kanku oli riiulis ja probleeme pole sellega edaspidi olnud. Teise vahetuse tegin kontrolliks 50h hiljem, oli trakats niigi peaaegu laiali. Õli oli puhas ja vahetus asjata, aga muidu ka teada ei saa. See Hydro-Gear kast peaks olema suht universaalne mitmele margile.
Piduri ketta nuute võiks sellel ka regulaarselt määrida, muidu saab see koost otsa, ketas hakkab lotendama ja liikumist takistama. Uus OEM kettakene oli ca 40€. Saatsin metalliämbrisse, kuna pole kordagi vaja olnud pidurdada.
Vasta

(04-04-2025, 09:52 AM)muska71 Kirjutas:  Manual üteb,et sisse läheb  20w50 mootori õli(lk 10),aga kas mineral või mingi sünt?....

Kui miinuskraadidel töötada ei plaani, siis suvel pole olulist vahet. Mineraaliga on väiksem võimalus, et mingi lisand Hiroshima põhjustaks kastisolevate materjalidega tülli minnes.

Õlimüüja ja maailmamajandus soovitavad kalleimat süntiToungue
Vasta

Tänud vastajatele!Tegin ka ise pisut kodutööd ja koogelmooglit ja seda viskoosust pakutalsegi ainult mineraalina.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne