03-06-2025, 08:54 AM
Kuna poldid pehmed, siis ehk kannatab vänta veel taaskasutada, kuigi pehmete poltide kättesaamine võib keerulisem olla. Siiski keevitada paistab et saab. Jõudu!
(03-06-2025, 08:00 AM)v6sa Kirjutas: Oppaaa....Ise sõitis sisse?
Kiidan mehaanilise tungraua kasutamise eest.
Kas mootori all olev käru on spetsiaalselt selleks korraks tehtud?
(30-07-2025, 21:12 PM)joss122 Kirjutas: Tervist taas,
On vaja Teie abi- ei mäleta ja ei märkinud ära siduriketta asendit.
Kas kettal jääb hooratta poole nr 1 variant:
https://imgur.com/sjbVckj
Või variant nr 2:
https://imgur.com/UUfFN3S
Tänan vastuste eest!
(30-07-2025, 21:12 PM)joss122 Kirjutas: Tervist taas,
On vaja Teie abi- ei mäleta ja ei märkinud ära siduriketta asendit.
Kas kettal jääb hooratta poole nr 1 variant:
https://imgur.com/sjbVckj
Või variant nr 2:
https://imgur.com/UUfFN3S
Tänan vastuste eest!
(21-08-2025, 10:35 AM)vootele Kirjutas: Kaas keegi oskab seletada kuidas rippsüsteemi silindril varre tihendit vahetada? Tõstes jookseb õli läbi...See varre tihend asub ju silindri kaanes.Omal vahetades võtsin silindri juppideks ja siis hüdroskänni,sealt saab mõõdu järgi päris tihendid ja see varre oma pandi ka kohapeal mulle spets riistaga paika...Orginaalis seal vist mingi kummist o rõngas,hüdroskännist sain korraliku lääne huulega spets tihendi ja ei maksnud see tervet varandust ja nüüd aastaid muretu...Kui õieti mäletan siis käisin tookord saue esinduses.
(21-08-2025, 18:14 PM)v6sa Kirjutas: Kui tõstes lekib, siis lekib ka kolvi tihend. Tagasivoolurõhk on olematu ja see naljalt välja ei pressi... Ehk kui kord juba avad, vaheta kõik välja.
.