K: MTZ Kabiin vana asemele uus. Poola/MTZ originaal?
#1

Tere!

Olen siin sirvinud neid teemasi aga ikka miskit kindlat juttu pole mis on head ja vead!

Ehk keegi kommenteerib kellel kogemust selles osas?

Ma olen ainult kuulnud, et poola kuutidega pidi palju probleeme olema? Ise kogemust ei oma seega tahaks kuulda kas tegelt ka?

Välimuselt eelistaksin ise muidugi originaali aga leida suht raske! Kui kellegil on pakkuda siis PM mulle. On ainult saada nn juppe aga tervikuna pole näha. Meeldib, et on suht kõrge ja seest ruumikas kui võrdlen poola kuudiga.

Plaan on originaal pealt juppideks lõigata ja miski neist kahest peale panna! 
Lihtsalt ei taha mitu korda ühe asja jaoks raha raisata ja teha kohe õige vahetus!
Vasta
#2

Endal oli ka plaan 82 peale kunagi Poola kabiin peale panna kuid käisin ise vaatamas ja (vähemalt sellel konkreetsel poolakal) tundus nagu oleks vähem ruumi olnud kui originaal kabiinis.
Olen ise T-25 peale pannud Poolaka ja selles ruumi kyll kuid katuse peal 2-3 aastaga jube korrosioon, muud kurta nagu ei oska.
Vasta
#3

Seda kõige tavalisemat poola kabiini peale olen pannud.
Ilma lõikumata, keevitamata läbi ei saa. Omajagu sobitamist, et asi saaks.
Armatuuri osa on läbi mõtlemata, ise tuleb leiutada ja need kaasas olevad plekikesed on pool fabrikaat.
Kabiini soojendust pole üldse. Katus on omajagu madalam ja jälle palju ringi tegemist, et sooja kabiini saada. Eks võib ka istme kõrvale panna ahju jne, aga too pole ikka õig asi.
Jalgealused plekid on läbipainduv nali. Jällegi vaja täiustada.
Kabiini värv on sõrmega kohati maha lükatav. Värvitud läikivale pinnale, ilma karestamata.
Igasugu polsterduse lahendustest jms pisiasjadest ei ole mõtet rääkida.
Kokkuvõtteks esialgu nagu müügiplatsil enam vähem ok, aga hiljem originaali kasutada saanuna kaugel sellest. Aga eks hind ka määra ja ei olle see korraliku originaali hind ka niisama tuntavalt kõrgem.
Vasta
#4

Umbes 14:aastat tagasi aretasin läbimädanenud suure putka asemele.Suurel kabiinil olid pidurite jõuõlad jne kõik pikemad. Tuli väikese putka omasid kasutada. Kabiini põhi oli vedel jah, seda sai tugevdatud. Muidu üldjoontes sobis, liivipritsi mälu järgi näinud küll ei olnud, mis värvi kinni hoiaks.... kokkuvõttes minu arvates parem lahendus, kui üritatada väikesest originaalputkast midagi aretada..
Vasta
#5

Teine variant on kasutada JUMZ akvaariumit. Vajab samuti tohutult ümbermõtlemist, aga olen näinud oma silmaga üht, mis on väga ilusti tehtud.
Enda omalegi alustasin suvel selle paigaldust, ag ajäi pooleli, sest sain MTZ akvaariumi. Niiet, minu osaliselt juba alustatud JUMZ akvaariumi projekt on pm saadaval, kuulutus läheb üles lähipäevadel.

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta
#6

Kui neid kabiine aretate, siis aretage juba vedrustus ka.
Ühele poolakale sai kunagi tehtud ja sai täitsa ok.
Vasta
#7

(21-10-2025, 11:57 AM)saarrand Kirjutas:  Teine variant on kasutada JUMZ akvaariumit. Vajab samuti tohutult ümbermõtlemist, aga olen näinud oma silmaga üht, mis on väga ilusti tehtud.
Enda omalegi alustasin suvel selle paigaldust, ag ajäi pooleli, sest sain MTZ akvaariumi. Niiet, minu osaliselt juba alustatud JUMZ akvaariumi projekt on pm saadaval, kuulutus läheb üles lähipäevadel.

Väga ei ole selles kohas kus kabiin peale läheb elektrit. Seega suuremad aretused peab unustama.  Saab kasutada aku tööriistu.
Vasta
#8

(21-10-2025, 21:42 PM)mutikas Kirjutas:  Kui neid kabiine aretate, siis aretage juba vedrustus ka.
Ühele poolakale sai kunagi tehtud ja sai täitsa ok.

Miski pilt kuidas tehtud ütleks rohkem kui sõnad!
Vasta
#9

Käisin ka kabiine müüvas firmas ja öeldi, et 3 aastat ja vahetad uuesti! No ei tekita tahtmist! Ikka jah see roostetamine ja nõrgad uksepostid. Palju häda ja viletsust. Ausalt öelda juba teemat püstitades oli mulle selge, et kindlam ja valutum oleks ikka originaal mtz suur kabiin. 
Esiteks see poola kabiini kõrgus on juba pea sama mis vana kabiin ja ruumi ikka rohkem pole. Ok klaasipinda on rohkem aga istumisasend ikka selline kus pead võimlema seal. 

Ma pole veel kohanud head argumenti selle poola kabiini poolt. Kõik on sellised pinna pealsed mis ei kinnista seda ostma minema.
Vasta
#10

Kui ma ei eksi, siis on Soomes müüdud Bellad ka osaliselt mingite kentsakate kabiinidega. Äkki tasuks sealtkandi traktorilammutusi kammida sobiva patsiendi leidmiseks?

Siin on näidiseid: https://www.nettikone.com/maatalouskonee...y%5B%5D=73

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#11

(22-10-2025, 10:15 AM)Aspelund Kirjutas:  Kui ma ei eksi, siis on Soomes müüdud Bellad ka osaliselt mingite kentsakate kabiinidega. Äkki tasuks sealtkandi traktorilammutusi kammida sobiva patsiendi leidmiseks?

Siin on näidiseid: https://www.nettikone.com/maatalouskonee...y%5B%5D=73
Soomlased jah panid ise need kabiinid peale kõikidele mis neile eksporditi. 
Seepärast nad ongi eriliselt kentsaka välimusega.
Vasta
#12

Ma endal ostsin mingid aastad(~7) tagasi valgevene uue kabiini, mitte originaali, aga mingi odavam lahendus.
Oli kallim kui poolakas ja pidavat tugevam olema, siiamaani pole roostega probleeme olnud. Siis oli vast ~1800 koos km-ga
Häda on ikka et kabiin on madal, mul õhkiste sees ja tahab pea vastu lage käia.
Seest sai ka ise tehtud asjad ümber. Soendus radikas oli istme kõrval ja käis jalg kogu aeg vastu.
[Pilt: 39decd54c33bfd9ff90723d51e1e41fe.jpg]

Mõistlik oleks ikka korralikuma akvaariumi poole vaadata, seal endal mõnusam olla. Kui uus kabiinikarkass maksab 1880 agromarketis, siis vast heas korras kabiini võiks 2-2.5 eest saada. Pead mõnele lammutajale soovi esitama ja siis vast saab ka, kui just ise doonoriks/lammutamiseks ei taha osta. Kui hästi läheb võid sama raha eest mõne 80 saada
------
Võibolla saaks üldse mingi lääne traktori kabiini sama raha eest, jah seal peaks rohkem midagi ümber tegema, aga tulemus ka inimlikum. Muidugi kui töötunde aastas vähe, siis vahet pole. olx.pl lehel on valik päris suur kabiine
Vasta
#13

Originaal kabiine liigub , sellel suvel olen mina näinud kahte suurt 82 kabiini müügis 1 oli 750 eurot tükk ja teine 950 eurot tükk, ja tegu polnud isegi läbi mädanenud isendidega, üks sai omale toodud. Kusjuures mõlema kabiini asemele pandi peale hoopis Poola kabiinid... muidugi kui ärihai saab selle kabiini katte lisandub hinnale umbkaudu +1000 rutsi. Poola kohta midagi vaga öelda ei oska, ise kunagi vaatasin ja endale ei ostaks....

Omaette nokitseja.
Vasta
#14

Eks olene millega võrdled, eelnevalt väike kabiin oli, kindel edasi minek. Arvesta kasutamis vajadus ja paigaldus kulu ning ongi teada kumba eelistada. Ise olen näind mölemat nii poola kui valgevene. Hetkel valisin poolaka, mõttes käis läbi ka akvaarium. Maksta 2k+ kasutatud kabiini eest mille seisukord tegelikult selgub täielikult lahti vöttes. Arvesta aeg detailide tegemisele( normaalselt tegemisele), keevitamine, värvimine ja selle kvaliteet on ju igaühe enda määrata kas ja kuidas. Eelnevalt väikselt kabiinilt ringi tehes vaja teised pedaali hoovad.

Poolakas eks on nii ja naa, 2k- uus asi, kval on nii kuidas neilt tuju ja viitsimist teha on ,aga vöimalikult odavalt on pöhi eesmärk. Keevitus pritsmeid täis, relaka lihvimise kohad katusel näha, krunti minimaalselt, värv öhuke, tihendid siit sealt liiga lühiksed akendel, juhtmed läbi raami veetud aga ühendatud pole ükski, 2 3 soonega laualambi juhtmed, odavaimad tuled mis leida. Mõned aastad põlde niitnud, pressind, vaalutand, metsas käind otse järgi pole küll kuskilt andnud, luugid aknad käivad ja püsivad kinni samalt kui ostes. Rooste kohad, värvi eemaldumised lihtsalt puhtaks ja uus törts peale et ei roostetaks edasi. Kasutada aitab, parem kui väike, silmale ja külavahel kekutamiseks köige parem pole. Kui eelnev elektriskeem on väiksel okei, pistikud ja juhtmed saad koos armatuuriga üle viia läheb paigaldus möne tunniga. Ei ole küll midagi ringi löikanud vöi keevitanud, see mis tuli külge läks ja nii on.

Valgevene omal on aega rohkem sisse pandud ja sellest möningane hinna vahe ja kvaliteedi tõus. Üldjoontes ruumi osas sama mis poolakas. kallimad tuled, rohkem juhtmeid kaasas ja veetud, paremini värvitud, tihendid öiges pikkuses.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne