Oooo see on auto mida võib ainult kiita .Kui õnnestub leida isend millel 4wd skeemi kõik osad töökorras siis jääb üle nautida sõidurõõmu!!! Kuid kui poolteljed,vahekast ja esisild ligadi logadi tuleb rahakoti tervise huvides auto ostust loobuda.
Aga kiirused ja kurvisõit sellise autoga jaa
just selline nägu tuleb vägisi ette.2.8i mootoril on piisavalt jõudu et sierrat edasi käristada.Aga siis kui saabub sügis ja talv muutub auto väääga januseks ...kevad suvel on võimalik 100km läbida ligikaudu 10l kuid mida madalamale langeb temperatuur õues seda kõrgemale tõuseb kütusekulu (samas võib seda põhjustada mõni vigane temp.andur mootori küljes)max kuluks oli võimalik saavutada 17l/100km kuid siis ei olnud veel päris talv saabunud ...ja õnnestus auto siiski enne talve maha müüa.
Auto on väga hea teel püsivusega (muidugi tahab pidev 4wd libedal e. kiilasjääl tublisti harjutamist) kiirendus kah suht hea(millega kaasneb muidugi keeris bensupaagis...)juppidest muidugi ei tahaks rääkida: esisillas õõtshoovad teised kui tavalisel Sierral (ka õõtshoovapuksid) ja nende hindade kuulmine nõuab taburetti istmiku alla.Tavaliselt on xr4 4x4 varustatud el.akende ,el.luugiga,kesklukuga
,ABSiga jne... mis on selle ajastu autode puhul ikka suur samm edasi...
Kui suur kütusekulu ei heiduta ja on soov nautida kiiret kurvisõitu ning linnas mitte hätta jääda (foori rohelise tule süttides...) siis soovitan soojalt ........kuid korraliku isendi leidmine ei ole lihtne .
ints@ on omand xr4 4x4 pool aastat ja
sellest ainult positiivseid hetki mäletab...