#41

Tsitaat:Niimoodi kirjutas: haarald
Ära anda esimesed ja tagaumised uued plastiktiivad pobedale.
tel. 05049852

Paneks kinni need tiivad !!!
Vasta
#42

Hi,
check here another Polish Custom Pobeda Pick-Up:
http://www.magazynlowrider.pl/module.php...lery&cmd=5

All three custom FSO Warszawa in one place:
http://www.magazynlowrider.pl/uploads/galery/44.JPG

Check this out.Cool
Vasta
#43

Noo see kastiga \"low rider\" piltidel 10-19 on ikka karm ...kui kunagi peaks vaba aega tekkima siis oleks mida järgi tehaRolleyes

M 411 60.a.,M410 60.a.,M401 56.a.,M403 64.a.,
M 424 64.a.,M423 62.a.,GAZ M20 48.a.,Opel Kadett B 71.a.,
Vasta
#44

bom Kirjutas:Fotokalast leidsin paar ilusat pilti kodumaa pobidest Smile Suht ot aga ilusad vaadata.

http://foto.kala.ee/baas.php?aktsioon=ka...&pilt=3214

http://foto.kala.ee/baas.php?aktsioon=ka...&pilt=2064

OT: yks ilus mossepilt ka http://foto.kala.ee/baas.php?aktsioon=ka...0419162151
See Mossepilt, see oli kunagi Tornimäe tänaval. Käisme seal autos sõbraga mängimas. Mossel oli kere veel kõva aga tagumine ratas(seinapoolne) oli puudu ja tagasild oli vastu maad, tänu sellel oli ära mädanenud see plekk mis hoiab piduriklotse tagasilla küljes. Uksed olid sellel veel täitsa head(tagumised lahti ei tulnud), maja seina pool olid veel ukseklaasid terved aga ülejäänud olid lõhutud. Mootor oli veel peal, isegi plokikaas. Kunagi 12 aastat tagasi kui ma seda Mosset esimest korda nägin siis oli täitsa komplektne ja mitte väga põõsasse jäänud, umbes 6 aastat hiljem oli ta juba selline nagu piltidel. Mina kolisin Maakri tänavalt ära ja sinna enam asja ei olnud, siiski käisin üks kord vaatamas ja enam ei olnud alles(tuli oli alles veel). Eks ta vanarauaks läks, sest seal oli maas veel klaasikilde. Siiamaani kahetsen et sealt uksi ära ei võtnud, sest need olid ikka väga korralikud ja mootor ka muidugi. Seal samas lähedal Stockmanni kaubamaja taga seisis veel üks punane 4tulega mosse(408 või 412), ega keegi sellest midagi ei tea?
Vasta
#45

Üks rohkem teemakohane küsimus ka: Kas on olemas selline Pobeda millel on tagaklaas poolitatud? Pean silmas siis midagi sellist nagu on Ford V8-l. http://www.rrg.edu.ee/~rainvaikla/FordV8vrakkb.jpg
Vasta
#46

Martti Kirjutas:Üks rohkem teemakohane küsimus ka: Kas on olemas selline Pobeda millel on tagaklaas poolitatud? Pean silmas siis midagi sellist nagu on Ford V8-l.

Plekk-katusega Pobide tagaklaas oli läbi kõikide seeriate üks ja seesama, st ovaalne ja kergelt kaarjas. Poolitatud (kaheosaline) klaas oli kabriolettidel ja asetses pehme katuse sees.

Vt http://www.zone.ee/pobeda/pildid/isiklik...M20_13.JPG
(kasutaja pkuldsaar 1950. aasta täisoriginaal-kabrioleti tagavaade).

Ei saa 100% välistada, et \"kuldsed käed\" vahepealsetel aastakümnetel kabrio-Pobi plekk-katuseliseks ümber ehitades kaheosalist klaasi ei jätnud. Nimelt kippus Pobi pehme katus kergelt lagunema ning enamik selliseid sõitma jäänud tehti 1960-70tel plekk-katusele ringi.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel
Vasta
#47

Küsimus tuli sellest et isa, kui ta veel noor oli elas Lillekülas ja seal oli olnud üks kuldsete kätega mees kes oli enadale ostnud Pobeda jupphaaval. Tehasest tulnud plekid, mis tavaliselt keevitatakse kokku \"pingis\"( ei tea kuidas nimetatakse seda asja kus kohal autokere detaile kinnihoitakse ja õigesse asendisse sätitakse ja siis kokku keevitatakse), keevitas tema kokku oma garaazis. Ja ta sai selle auto kokku ka ja täitsa korraliku. Ja siis ma olen kuulnud et sellel olid olnud taga kaks klaasi ühe asemel. Selle Pobeda saatuse kohta teave puudub.
Vasta
#48

Martti Kirjutas:Tehasest tulnud plekid, mis tavaliselt keevitatakse kokku \"pingis\"( ei tea kuidas nimetatakse seda asja kus kohal autokere detaile kinnihoitakse ja õigesse asendisse sätitakse ja siis kokku keevitatakse), keevitas tema kokku oma garaazis. Ja ta sai selle auto kokku ka ja täitsa korraliku. Ja siis ma olen kuulnud et sellel olid olnud taga kaks klaasi ühe asemel.

Siis oli minu \"kuldsete käte\" jutt ikka õige. Sest niiviisi ise keevitades ei pruugi teha originaali, vaid võib teha mida iganes. Arvatavasti ei sattunud talle kaarjat tagaklaasi kätte; sattus aga kabrio oma või hoopis pagan teab mis liikuri paarisklaas ning see saigi väikese keevituse tulemusena Pobi katusesse sobitet. Tagaklaasi kohalt Pobi katus väga tugevalt kaksikkumer pole; seega võib kuldsete kätega meister ilma suuremate probleemideta selle koha ise valmis teha.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel
Vasta
#49

Tõenäoliselt oli pandud kabriolett pobeda tagaaken (on teine küll palju väiksem tavaaknast) ning üleliigne ava kinni keevitatud.

Priit Kuldsaar
priit@made.ee
+372 510 9332
www.vanaautod.eu- kollektsioon piltidel
Vasta
#50

Muide, Rahumäe Politseiprefektuuris on kolm töötajat, kes on uunikumi fännid Toungue

Masinad, millega nood tööl käivad on GAZ-21, M-403 ja Pobeda.
Vasta
#51

Üks nukras seisus Pobi on Õismäl ühel eramaja territooriumil, millalgi teen võibolla pildi ka.
Vasta
#52

Üks pobi on ka mustamäel Akadeemia tee ääres olevate majade taga parklas. paar aastat tagasi oli veel korralikus seisus. omanik ei pidavat tahtma kuuldagi müügist.

Priit Kuldsaar
priit@made.ee
+372 510 9332
www.vanaautod.eu- kollektsioon piltidel
Vasta
#53

Eks neid Pobisid on veel siin ja seal. Meenub, et üks on Pärnus tööstusalal, üks Pärnumaal Lõpe läheduses, üks Olustveres, üks Simuna lähistel, üks Vändrast 10 km, üks Jõelähtmes jne.

Pluss vrakid - Kose-Ristil, Venevene läheduses, Äksil, Vigalas jne...

Loomulikult täpsead asukohad U2U.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel
Vasta
#54

Rahumäe teel politsimaja ees seisis täna hommikul kollane POBEDA.Käigukang juba rooli pääl.
Vasta
#55

Eile ringi liikudes jäivad silma 3 järjest seusvat POBEDAt.Vanem tüüp kõikse ees siis uuem javeel üks .Väljalaske aastaid ei suutnud tuwastada
Vasta
#56

PETSS Kirjutas:Eile ringi liikudes jäivad silma 3 järjest seusvat POBEDAt.Vanem tüüp kõikse ees siis uuem javeel üks .Väljalaske aastaid ei suutnud tuwastada

Need siis: http://foto.kala.ee/baas.php?aktsioon=ka...&pilt=2064
Vasta
#57

Siimustis jäi täna silma roheline Pobi.Kõrge.Aga mitte sääraste rehvidega nagu oli 72.
Vasta
#58

kuias sellel koopaääred olid? kas tagumine koobas oli kinni ja esimene madalam kui tavalisel pobil? huvituks igast vihjest mis M72 kohta tuleb.

Priit Kuldsaar
priit@made.ee
+372 510 9332
www.vanaautod.eu- kollektsioon piltidel
Vasta
#59

pkuldsaar Kirjutas:kuias sellel koopaääred olid? kas tagumine koobas oli kinni ja esimene madalam kui tavalisel pobil? huvituks igast vihjest mis M72 kohta tuleb.

Oota nädalake, kui see seal on tõesti 72, siis ma saan kohalike vanatehnikahuviliste käest adekvaatset teavet.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel
Vasta
#60

Ma sõitsin sealt mööda aga minu meelest polnud tagumine koobas kinni.Lähen sinnakanti neljapäewal.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne