Astrona Kirjutas:Originaaljagaja on täitsa olemas. Aga pean selle kuidagi rekordijagaja korpuse sise panema, kuna see ascona oma on mõeldud nukkvõlli otsa panemiseks.
Reaalsus on veic karmim. Nimelt olid nende jagajate võllid hoopis teistsugused, ja mittekuidagi ei leidnud varianti, kuidas see elektoonilise tsentrifuugiga jagaja sinna 18S jagaja asemele saada.
Süüdet pole enam ammu viitsind süüdistada. See kala otsing on juba ära väsitanud. Sest autol on palju muudki tegemata.
Paaril nädalavahetusel olen nokitsenud plokikaane kallal. Loodan uue plokikaane nädala-kahe pärast peale saada. Ehk kaob siis ka see hai-kala. Ascona peal sel mootoril kadus see kala peale plokikaanetihendivahetust. Aga ega ma kindel pole, et see kaas üldse tööle hakkab, olen seda mõnest kohast suht räigelt puurind ja see mul esimene kaas mille portida püüan.
Enne seda kaant proovin võibolla räigemat nukkvõlli ka praeguse kaane peal, et teada saada, kuidas võll üksi mõjub.
See nädalavahetus tegin StreetDynoga paar mõõtmist, ja eriti targemaks ei saand, sain vaid teada, et kui palju see kala on Kadetti võimsust ära söönud. Mõõdsin pihusti massi ja geneka plussi vahelt, ja miski põhjustas signaali kadumise esimestel mõõtmistel 5100RPM ja ülespoole, kuigi minek oli korralik. Signaal oli seal selline nagu pihustit ei sulgetakski.
Ja sooja mootori sama signaali vaadates on nagu näha, et u. seal pööretelgi, kus kala on, on ka pihustite mitte sulgemis - pealt näha nagu vahelejätmisi. Kes on huvitatud, võin wav-faile näidata. Selle jama tõttu ei saanud ma ka korralikke võimsus-graafikuid.
Mitte töösooja mootoriga:
3440..5100RPM 150..155Nm (peaaegu nagu tehase andmed
)
See teeb 82Kw @ 5100RPM (sealt üles poole kadus signaal).
Töösooja mootoriga:
3440..5150RPM 145..150Nm ja sealt vaikselt juba algas kala.
Ehk u. 76Kw @ 5100RPM.
Ascona peal oli 5450RPM juures veel sama Nm mis 3440 juures - seega kala hakkab enne kui väände-kõver tahaks langeda.
Eelviimase sõiduga oli 67KW @5500RPM
ja viimase sõiduga oli 47KW @5500RPM
Ehk siis 3.K 125km/h pealt hing nii kinni, et u. nagu tipplkiirus käes
\"10sekiga tippkiirus
\"
Mingi 15Nm pigistaks veel välja, kui masin veic timmi ajada, mõõtsin suvalise seguga ja süüde oli kah nii keeratud, et hästi käivituks
. Ja neid numbreid paluks mitte üks-ühele võtta, aga nende vahelisi seoseid võib täitsa vaadata. Asi selles kah, et hästi tuuline ilm oli ja ma ei tea, kas sõitsin vastu või alla tuult.
Püüan üks päev süüte ja pihusti signaali korraga mõõta, siis saab konkreetsemad numbrid kogu pöörete vahemikus, ja võibolla ilmneb (veel) midagi huvitavat.
Eelviimane sõit näitas keset kala 5300...5600 suht stabiilselt 60kw võimsust. Selline asi viitab vist piiratud kütuse kogusele.
Ja teine tähelepanek oli see, et signaali-failis oli üks suuremaid n.ö. vahele-jätmisi täpselt kala haripunktis 5420PRM.
Uued veljed ja rehvid. 13\"x7\" -zigulli veljed. Ja mingid 205/60 rehvid. Läksid peaaegu valutult alla. Velg hoiab 3cm liiga välja, st sissepoole on ruumi. Autol on parem külg 2cm madalam ja sealt poolt käis ka suurtes aukudes veidike vastu. Õnneks käis ta ainult tiiva-ääre sisemist plekk-serva, mida annab vist sisse poole 1cm painutada või üldse ära lõigata - ja see näha ei jää. Sellega tuleks sillale 5cm käiguruumi juurde.
Asjal hoopis teine mekk juures