Postitused: 275
Teemad: 13
Liitus: Sep 2001
Maine:
0
Niisiis jätkame teemat siin, sest eelmine avaneb aeglaselt ja kui oled eelmise läbi lugenud, oled kompetentne siingi sõna võtma
Lihtsalt üks miljonist arvamusest
Postitused: 275
Teemad: 13
Liitus: Sep 2001
Maine:
0
Aga SEEEEE:
Neli sekundit täis adrenaliini
Hetk pärast starti on Estfieldi võidusõiduversioon muutunud täpikeseks asfaldisirge lõpus. Kiirendusaeg 4,3 sekundiga nullist sajakilomeetrise tunnikiiruseni võtab tummaks
:wow
Seda saab lugeda: A u t o L e h t
nr 21/63 01. november 2001
Lihtsalt üks miljonist arvamusest
Postitused: 275
Teemad: 13
Liitus: Sep 2001
Maine:
0
Tsitaat:Võidusõidu-Estfieldi ja tänavasõidu-Estfieldi suurimateks erinevusteks on esimese forsseeritud mootor ja slikkrehvid. Muidugi on vedrustust jäigemaks ja kliirensit väiksemaks seatud, ohutuskaar vastab Rahvusvahelise Autoliidu nõuetele ning kaassõitja kohal paikneb tulekustuti.
Mootori toitesüsteemi südameks on kaks Weberi karburaatorit. Forsseerimise detailidel siinkohal pikemalt ei peatu. Tegemist on standardvõtetega, mida kasutatakse näiteks sama tüüpi ralliautomootorite ettevalmistamisel.
Sidur on n-ö tänavasõiduversioon, käigukast pärineb ringrajaautolt.\"Konkreetsel autol on plokklülitustega käigukastiga, kuid väga hea on ka tavaline Lada käigukast, millelt sünkronisaatorid eemaldatud,\"sõnab Valter Teppan.
Enamik pidurisüsteemi komponente pärineb samuti Ladalt, kuid esipiduritele on paigaldatud tõhusama jahutuse tagamiseks õhusuunajad. Taga on trummelpidurid asendatud ketaspiduritega, kusjuures sadulad ja silindrid pärinevad Ladalt, kettad aga Opel Kadetilt.
Järgmisel aastal võib Estfielde näha ringrajal kihutamas juba suuremal hulgal kui tänavu...
See on katkend sealt Autolehest. Päris tegija värk ikka see LADA 4,3 sekundit 0-100 km/h-ni. Seda juba iga auto - näit. Ferrari järgi ei tee.
Lihtsalt üks miljonist arvamusest
Postitused: 275
Teemad: 13
Liitus: Sep 2001
Maine:
0
Vaadake järgi, mida kirjutab üks õnnelik autoomanik:
http://www.cmykcmyk.com/sisu_eng.php?menu=aeg&page=projekt7
Paneb ikka suu vett jooksma küll juba.
Lihtsalt üks miljonist arvamusest
Postitused: 275
Teemad: 13
Liitus: Sep 2001
Maine:
0
Tsitaat: \"plokklülitusega käigukast\"
See tähendab lihtsalt seletatuna seda, et käike saab ka ilma sidurita vahetada.
Lihtsalt üks miljonist arvamusest
Postitused: 275
Teemad: 13
Liitus: Sep 2001
Maine:
0
No nii, nüüd siis teevad Lätlased ka seda asja ise: käisid meil õppimas
http://www.ekspress.ee/viewdoc/FBB4C8148...490040AF4C
Lihtsalt üks miljonist arvamusest
Postitused: 275
Teemad: 13
Liitus: Sep 2001
Maine:
0
Tsitaat:palju selle 1,6 LADA mootoriga Estfield´i tühikaal oligi (kui see saladus pole)?
See oli ilma juhita u. 550 kg
Lihtsalt üks miljonist arvamusest
Postitused: 275
Teemad: 13
Liitus: Sep 2001
Maine:
0
Täpselt nii ongi ja sellepärast ei soovitagi sellega talvel rallida. Läheb kergelt käest ära.
Aga suvel mõnus ilma nautida ja kiirelt kulgeda:lol
Lihtsalt üks miljonist arvamusest
Postitused: 275
Teemad: 13
Liitus: Sep 2001
Maine:
0
Tsitaat:Kuidas Sinu enda Estfield edneb?
Teen varsti projekti, kui pilte saan kuhugi riputatud
Lihtsalt üks miljonist arvamusest
Uhti, mis arvad kas Teppani käest saab aint kere plastdetailid ka kätte või peab kogu auto ostma?:keersilm
Ega ta vist heasti sihukese asja peale vaata. Tahab ikka kogu auto ise teha.
Postitused: 275
Teemad: 13
Liitus: Sep 2001
Maine:
0
Ma arvan, et saab küll, sest tema ei tooda ise eriti autosid Eesti turule, aga raha vastu pole tal miskit
Lihtsalt üks miljonist arvamusest
Postitused: 2,091
Teemad: 228
Liitus: Sep 2001
Maine:
0
Uhti, olen mõelnud siin seda Estfieldi teemat. Huvitav, kas on mingisugune piirang ka mootori võimsuse osas.
Lihtsalt teoreetiline küsimus. Mis juhtub, kui keegi tellib teie firmalt ühe Estfieldi, ning hangib mootoriks mingi rõõgatu mootori (Viperi V10 või igatahes juba tehaseandmetelt üle 500Hj) ?
Muidugi peaks auto konstruktsioon ka vajalikud muudatused saama, aga kas selline versioon Estfieldist läheb probleemideta ARK-i arvele ???
Postitused: 275
Teemad: 13
Liitus: Sep 2001
Maine:
0
ARK -is ei tohiks küll mingeid probleeme tulla.ainuke probleem on rataste maha hakkamine.ex näis kui meil kunagi see 400 hj autu valmis saab.
Lihtsalt üks miljonist arvamusest
Postitused: 275
Teemad: 13
Liitus: Sep 2001
Maine:
0
No nii olen ka telestaar koos Teppani endaga.
Aga Teps ütles ikka väga hästi, et EstField on SUURTE MEESTE MÄNGUAUTO, mille tegemisse on pandud armastust ja ohverdust (kallis aeg armsama kõrvalt:yes) :rull
Reporter ise ka tegi rajal (Raadil) tiiru.
Lihtsalt üks miljonist arvamusest