ZaR, MT-11
#1

Sain kah lõpuks kursavenna käest soetada endale \"vene neljataktise\", ma olin seda juba ammu tahtnud Wink
Noh, nüüd on siis ikke mida putitada, osad jupid on puudu nagu süütepool, aku, esipiduri tross ja kardaani peale käiv see kaitse või mis asi ta on.
Peale jukerdamist sain pilli tuksuma aga karbussid pole päris timmis ja no annab reguleerida. Siiani olen 80 km/h kätte saanud, oskab keegi öelda palju dnepr üldse läheb(aeglane differ)
Plaanis pole masinat chopperiks ümber ehitada, mu arust on orginaal kah ilus!
PILDID: http://pilt.ee/view/138037/

Kui raha saan, hakkan vaikselt masinat korralikuks tegema.
Dokke kahjuks pole aga see on tulevikumuusika.
Vasta
#2

Originaalis mingi 110km/h peaks ikka välja pigistama kui karpal piirajad väljas on. Aga selline sõit lõpetab selle mootori päris ruttu ära. Igatahes jõudu tööle.
Vasta
#3

Einoh 110 ikke pigistama ei lähe, mulle pole oluline keksida n. sõprade juures et ohoo ma sõitsin 110 ga (näiteks)
Aga äkki keegi ütleb palju peavad klappide vahed olema? Sõber ütles et sisselase 0,1 ja väljalase 0,2 mm
Moment tahavad karbussid reguleerimist, see pole kah üldse kerge töö, orginaalis peaksid peal olema K-62 karbussid vist. Mul on 1 mingisugune muu, aga täna ma leidsin teise K-62 sõbra kuurist Big Grin
Vasta
#4

Klapivahed pane 0,07mm mõlemad. Nii ütleb manuaal.
Ega aeglase sillaga ja korviga pole sealt ka rohkem (80) mõtet välja pigistada. Oma ja mootori tervisele parem. Püüelda võid küll selleni, et 110 välja läheks teoreetiliselt. See näitab mootori head reguleeritust. Praktikas seda saavutada ei soovita (eriti korviga).
Vasta
#5

ma soovitaks panna 0.1 mm mõlema klapi vaheks, seda 0.07-t annab paika seada, pigem olgu ikka väikse varuga see vahe kui liiga väike.
Vasta
#6

Huraa, huraa käisin tööl teenisin raha ja nüüd ostsin esimese asjana aku. Ei pea enam auto aku pera peal ringi paarutama.
Vasta
#7

Noh, vahepeal on muutunud niipalju, et ostsin käigukasti remonttihendite komplekti, sest sealt kardaani ja käigukasti liitumiskohast pritsis õli saapakontsa peale :S
Täna sai esipiduri tross kah soetatud.
Nüüd siis talv tulemas ja plaan vaikselt puhastama ja värvima hakata, plaan on orginaaliks teha, mitte mingiks chopperiks või asjaks, neid terve eesti täis.

1 küsimus veel, kas ark-is nii kah arvele võetakse, kui pole seda plekk lipakat raamiküljes? Eelmine omanik on selle ära kaotanud :S
Vasta
#8

Ilma selle \"plekklipakata\" läheb ARK-s üsna raskeks...Klapivahed võid julgelt 0,1 panna ja isegi tiba rohkem, klõbisevad küll,aga ei põle vähemalt sisse.Kui armastad suurte pööretega sõita,siis väikese klapivahega kipub väljalaskeklapp ära põlema.Kui kardaani muhvi vahelt õli välja viskab ,siis tavaliselt ainult tihendi vahetusest ei aita, ka see jurakas,mille külge leevendi kinnitub tuleb tõenäoliselt ära vahetada või treialil lasta siledaks treida.Kui seal on soon sees,siis uus tihend ei jää pidama, kui aga lased treialil siledaks treida,siis originaaltihend enam ei kõlba.
Vasta
#9

Enam ei aja õli välja sealt käigukastist, pole seal õnneks ranti ega midagi. See tihend lihtsalt liig ära kulunud.
Ja klapivahed ammu paigas, 0,15 panin, kui ei eksi, sest 0,1 kaliibrit ei olnud vms. Klõbin jäi järgi ja muideks ühel väljalaskeklapil oli selline vahe et oioi, ilme et üldse midagi välja lasi.
Karbussid on kah peale pikka pusimist ära reguleeritud, väga hea minek(90 km/h pole probleem).
Vasta
#10

Kui raamil number peal on, siis pole ARKis probleeme, eriti kui vene dokumendid ja ostu-müügi leping ka olemas. Sel suvel võtsin oma K-750 arvele, samuti etikett kadunud, aga keegi ei hakanud nägusid tegema Smile
Vasta
#11

zar Kirjutas:, et ostsin käigukasti remonttihendite komplekti
Kust ostsid ja mis maksis?

Väljalaskeklapi pilust: Minul oli originaalis klapisääre kübar puudu ja seepärast oli klapivahe \"oi-oi\". Sinul oli loodetavasti see asjandus alles?!

Jõudu remondiks ja kirjutamiseks,loen huviga,kuna enesel kah masin laua peal laialiSad
Vasta
#12

Remonttihendite komplekti ostsin Tartust, oli vist Baumanni moto või midagi sellist. Igastahes seal müüakse igast vene tsiklite kola. Maksis see saja krooni kanti ja seal 4 tihendit, neist 3 jäid kasutamatta.

Klapisääre kübar...õõõ täiesti tume maa mu jaoks. Kuna ma sain mootori väga hästi jooksma, siis ma veel ei tea kasma hakkan teda laiali kiskuma, sest kui mootor teha, siis juba korralikult. Aga praegu on finantsidega nii nagu on ja ma arvan et nokitsen vist pigem raami kallal.
Aga ma sain urali mootori endale ja sinna sisse piilun küll, et mis seisukorras too on. Ja no kui seda tegema hakkan, eks ma siis teen korraliku pildimaterjali, mis seal sees on jne...

Momendil võtsin tagaratta alt ja hakkan velge puhastama liiva ja õli segust, differ va raibe annab(dis) õli läbi. Vaja velg üle kah värvida.

Kuidas sul endal asi edeneb või midagi, kui pole siis lisa kah ingi teema mis teed, kuidas jne...
Vasta
#13

\"Klapisääre kübar\"- ma ei oska talle muud nime anda, kuid see asub klapi otsa ja nookuri vahel ja takistab nookuril klapisäärt ära hõõrumast. Ei ole ju vaja muud, kui kaas maha ja vaadata..
Minul on differ juba korras, kuid sellist pisiasja nagu on kummilõdvik tagapiduri vardale ei ole veel leidnud.
Ostsin tihendite remondikomplekti, kust on puudu käigukasti simmerlingid, difri oma oli küll sees ja mootori igasugu tihendid ka. Seepärast tundsingi huvi, mis komplekti sina ostsid.
Minu probleem on aga silindrites, kuna sepad KMZ tehases olid mootorit kokku pannes vist metallipuru konteineris- silindrite seinad ära kriibitud ja kogu mootor puru täis, saaledegi vahale seda metallisitta sattunud jne.
Tegelikult olen üsna ilmekalt kõike seda kirjeldanud auto24-s ja biker.ee-s ja igasugu soovitusi tuleb süle ja seljaga.
Vasta
#14

Mul oli puudu algul see pleki koso, mis kardaani risti peale läheb. Sain odavalt 1 diffri, kus oli see küljes, ja sealt võtan kardaani risti kah, mul omal on väikene lõtk sees.
Vasta
#15

Vahepeal siis tegin sellise viguri, et võtsin vasakpoolse silindri ära.
Noh, paistis päris heas korras olema, rõngad ideaalsed aga kolvi lõtku(silindris) ei jõudnud vaadata ja külm kah oli. Kepsu pikilõtku küll polnud
pildid kah mõned:
http://www.pilt.ee/view/257289
Vasta
#16

Heh, olen näind sellist MT-9 püssi mis korviga 140 välja pigistas ja aeglase sillaga veel!!!
See pole mingi udujutt, ise istusin korvis kui ta sotiga sahistas ja gaasiruumi oli veel...Smile
Aga asja võti ripub hea reguleerimise ja mootori õnnestumise taga Smile
Kuidas ta tehases õnnestund on: kolvide kaalud, hooratta tasakaalustus jne
Niiet on võimalik kyll ...
Vasta
#17

Ja et poleks metallipuru täis...Wink
Vasta
#18

Noh, mu oma läks aeglasega 110 ja siis polnud enam pigistamise ruumi ja egas tahtnudki pigistada. Noh, ma kaalun kah siis kovid ära ... Big Grin
Vasta
#19

no tuunimise variante leiab veel: kolvid lyhemaks, peened kergemad sõrmed, maha treitud hooratas jne. iseasi kui asjalikult välja kukub.
Mul oli MT-9l just need nipid kasutusel ja edenes kyll...
Samuti peavad karpad hästi reguleeritud olema ja syyde timm, sahistab kyll siis.....Smile
Vasta
#20

Mind ei huvita see sahistamine kah nüüd niiväga. pill peab lihtsalt tuksuma nagu kell Big Grin ja noh minu jaoks läheb edasi täiesti piisavalt
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 5 külali(st)ne