Inimesed on ennast lolliks joonud
#1

GAz 21\' 99 999krooni
Einoh, midagi pole ei kosta ega pista. Küsida võib ju kõike, kuid siiski...
Vasta
#2

Jh ja mitte ainult need kodanikud nädalavahetusel pakuti \"head hiiu nalja\" :seisab ühel vanamehel M 407 garaazis pukkidel,ok auto on suht heas korras vene ajal kereremondi ja mootori vahetuse läbinud.Küsisin siis palju ka maksab ja vanamees arvas et see üks väärt auto on ja 60.a. väljalase ning export mudel ja puha ning tema on ikka uurind ja need pidavat nii 90 000.-eek maksma (et tema auto ju puha originaal ja need uuemad mis peale 60nendat tehtud need ikka palju odavamad olla.....istmed polstrid uued tehtud pagasnik seest kollast värvi auto ise tume roheline,dokumendid krt teab mingi sugulase käes ja vanad)

Vanamees veel küsis et kas nüüd jäi kripeldama Big GrinBig GrinBig Grinja ei saa öösel magada (temal ju nii väärt pill et...)kusjuures paistis päris kaine olema seda juttu ajades.Nii et toimib ikka väga hästi see süsteem :keegi kuskil kuulis-nägi-rääkis...:duh

M 411 60.a.,M410 60.a.,M401 56.a.,M403 64.a.,
M 424 64.a.,M423 62.a.,GAZ M20 48.a.,Opel Kadett B 71.a.,
Vasta
#3

kui viimase aja autokuulutusi vaadata siis enamus gaz 21-sid maksab kuskile 100 000 krooni kanti.
Üleriigiline alkoholism ? Big Grin
Vasta
#4

no äkki jõuame varsti sommidele ka järele ,vaatasi nende auto müügi kuulutusi ning minu opel senator b ,mis meil maksab vaevalised 15000(parimal juhul),on soomes hinna vahemik 70000-200000krooni,et meil annab veel areneda
Vasta
#5

Oli kunagi tsikkel IZ49. Sôbra sôber tuli ja rääkis, et Soomes maksavad need 70000FIMi. Lasime siis hinna 10000 vôrra alla ja lootsime. Aasta siis oli vist 1993...
Vasta
#6

Eks need jäävadki müüma. Loodavad et ehk on mõni ullike, kes taolist hinda maksab.
Ehk auto mis tõesti on 100% originaal ning laitmatu minevikuga (mitte nii et omanik ei oska öeldagi et kes vahepealsed 10 aastat sellega mida tegi jne) siis võib küsida ka rohkem. Eesti pragmaatilised ja alati skeptilised autoostjad aga ei lenda liimile.
Vasta
#7

Arvestades Eestis levivaid mõttemalle on tegemist muidugi kõrge hinnaga. Aga ideaalis võiks ju see olla normaalne. Mina arutleks nii: mul on vaja osta auto ja mul on selleks umbes pool milli (nagu keskmises firmas ikka) ja pakutakse laia valikut autosid. Sita auto võrdkujuks Daewoo Matiz ja teised Aasia autod ning skaala teises otsas on midagi suurt ja stiilset. Ja ennäe imet järsku pakutakse ühte suurt ja stiilset odavamalt kui see kuramuse eelpoolnimetatu. Igakuine kapitaalne hooldus tuleb ju tegelikult odavam Volga puhul kui mingisuguste kindlustuste ja muude jamade maksmine piludele. Loomulikult tegelikku turgu tundva inimesena ma hetkel sellist hinda sellise originaalsusega auto eest ei maksaks. Kui mul ei oleks aga olemasolevat teadmist ja infot tegelikust seisust, siis vast maksaks küll.
Igastahes on see tubli samm edasi selles suunas, et asjade väärtused läheksid tasakaalu. Ja lõppkokkuvõttes parafraseerides mobiiltelefonide turgu, peaksid kütusefirmad jagama inimestele neid Daewoosid ja Kiasid tasuta ja kuumaksuta, sest nad tarbivad ju kütust!!!

Tõnu Piibur
5116265
Vasta
#8

Kas nüüd joond, võib-olla lihtsalt inimlik eksitus, mees on arvand, et null pole number ja liiga palju neod müügihinnale otsa ladund, või on see üks sääl ees liiast...

Aga kui tõsiselt rääkida, siis pole sel hinnal ju väga viga. See, et turgu pole on iseküsimus.

Vaata, need jaapani suurte persetega, vaegmootoriga ja mõttetust elektroonikast pungil jubedad plekkkäkerdised (a la Nissan Micra) maksavad ju ka mitusada tuhat krooni.

Arhailise soliidse uunikumihõngulise masina eest pole tegelikult see hind kõrge. Iseasi on see, et sellise tehnika hindajatel pole nii suurt rahakotti.
Vasta
#9

Aga vaadake asja teisest otsast. Võibolla polegi tal kindel müügisoov Smile Võibolla pani kuulutuse igaksjuhuks, et äkki ilmub mõni suur paks rikas välismaalane ning taob papi letti Smile
Kes ei proovi see šampust ei joo Smile
Vasta
#10

Esiteks küsimus, kas inimene üldse tahab oma masinat müüa, või lihtsalt promo teha? Tuleb meelde üks kabrio retro, mis peaaegu tuttuuena seisis müügisaalis (mitme?)miljonilise hinnaga, mis ületas isegi tootja hinna.
Eelpool kõnelejate väljendid \"Sita auto võrdkujuks Daewoo Matiz ja teised Aasia autod\"; \"need jaapani suurte persetega, vaegmootoriga ja mõttetust elektroonikast pungil jubedad plekkkäkerdised (a la Nissan Micra)\" on muidugi natuke... Selliseid sõnavõtte ootaks rohkem Delfi autofoorumist.

a, jaapani autode paadunud fänn.


Vasta
#11

Kuna rikkad lollid on otsa lõppenud, siis need kes järele on jäänud, ei taha kohe mitte raha igasuguse jama peale kulutada ... olgu või \"vene oma ja päris originaal\".
Samas ei saa võrrelda mingit \"uunikumi\" ja uut korea käru, esimene on hobiks ja teine töö tegemiseks. Teineteist täiesti välistavad asjad, seda enam et hobidega saavad tegelda, kas väga rikkad või hullud, aga riisikoti võib osta juba igaüks.

Dad.
Vasta
#12

Sellise korralikult taastatud Volga jaoks on see täiesti normaalne hind, kui me ka taastamisele kulutatud aja rahasse ümber arvestame. Paraku on see ikka nii, et autosse laotud investeeringuid me tagasi ei saa. Emotsioonide eest ju raha ei saa küsida.Wink
Vasta
#13

Kallis auto on ju hea auto!!! Mul üks sõber müütas kunagi oma pruugitud saani 5000 krooniga, ostjaid ei olnud. Aga hiljem 20.000 krooniga osteti ära sest kõrgemas hinnaklassis oli sel hetkel nõudlus suurem. Sellistest suhtumistest teavad ilmselt nii mõnedki kaubandustöötajad pajatada. Seda nimetatakse hinnakujunduspoliitikaks. Paraku puudub sellel Volga müüjal kokkulepe teiste müüjatega. Mina olen nõus kampa astuma ja küsin oma Volga eest siin pool miljonit, sest mul on pisut paremas korras auto.
Samuti võiks küsida, miks on Mersu kallim kui eelpool erutust tekitanud Daewoo. Kasutatud materjalide kogused on ju enamvähem samad ja tootmiskuludki ei peaks palju erinema. Lihtsalt PR-mehed on ühel juhul ajast aega vägevamad olnud. Volgal on paraku ainult üks PR-mees, seegi elab Võrus ja ei tea tuntud tõde, et kolmandiku võrra hinda langetades ei jää kaubast usaldusväärset muljet.

Iga kaup, mida müüakse vajab müügitööd. Aasia autodest niipalju, et Daewoosse mina küll ei istu aga tugeva mainekujunduse tulemusena ei kipu mina sinist värvi ja kollaste kleepsudega Subaruga küll võidu ajama. Ja seda kõike pelgalt kujundatud mulje alusel!!!

Tõnu Piibur
5116265
Vasta
#14

Olenevalt ostja huvidest, võimalustest ja kaalutlustest võib see olla üsna aktsepteeritav hind.
Kui näiteks mõni uunikumihuviline peaks alustama tühjalt kohalt - puudub garaaz-töökoda, erinevad spetsiaalsed tööriistad ja -vahendid, puudub aeg käia mööda maad juppe hankimas ja meistrimehi otsimas - siis kõige selle kokkukoondamine => mateeria + knowhow + odav (taastamist vajav) toorik võibki just niipalju maksta, ajakulust rääkimata.
Ja kui samas on huvi ainult vana auto suhtes, mitte terve sellise eluviisi osas, ning ka rahkott kannatab - ma ütleks et tegu on vägagi reaalse olukorraga.

Ainult et paadunud isetegijad ja osava ninaga leidudeotsijad lihtsalt ei mõista teistsuguseid vaateid kui nende enda oma Wink
Ühed nimetavad teisi rikasteks lollideks ja teised esimesi põrund rauakollideks. Hea, et on olemas raha, mis vaenupooli kuidagimoodigi lepitab Wink


Vasta
#15

Siin ees pool oli juttu soomlastest ja hindadest.Somm vaatab meie müügis olevaid vanu mosusi ja imestab miks need kõik pilatud-ratsitud on.Miks vale sild,soojendus ,tuli ,polster,värv pintsliga peal... ja hinda ka pole.Üritan seletada ,et meil oli autosi vähe ja sellega sõideti seni kui kannatas.Neil aga osteti see mosu uuena ,kaks korda vahetati esiratta laager ja kolmandal korral lükati metsa (targemad tuupasid sara alla).Nüüd lükkavad sellise kõva hinnaga taastamiseks müüki.Ja nii on see paljude vanade autodega, et auto seisab ratsimatta ja ootab oma ohvrit.
Tõsised taastajad loodavad ainult imele Eestist midagi komplektset ja originaali odavalt saada.Siit loodetakse leida osi oma projektidele.
Neid kes siit ostavad \"originaal \"K-650 Dnepri istme ja 53 tagatulega on vähe aga kui inimene tahab ja on nõus maksma siis pole küsimust. Reeglina kasutatakse sellist paar korda külavahel tiirutamiseks ja siis ta jääb seisma ja on ainult hea tuttavatele öelda:mul on wirost toodud algupärane pööra.Samas on sel mootor ja trossid kinni jäänd kumm tühi jne.VÄGA PALJU siit viidud kraami lihtsalt vedeleb.
Mosud,Volgad-21, gaz69 ,m-20 on soomes levind margid aga sapakas[üli hea projektikas],gaz51 ,gaz53.
KÜSIJA POLE HULL VAID SEE KES MAKSAB.

vanaraud ja " vana raud " ei ole päris samad.....
Vasta
#16

Esimese matsuga môtlesin ka, et lollakad... Siis hakkasin môtlema, et masin on ju korralikult taastatud, peaaegu et tuttuuega vôrdne. Ja kui veel 100%originaal...
Loll peaks olema hoopis see, kes sellise 20000-ga ära annab. Isegi vähe küsitud ideaalkorras läikiva muistise eest.
(eeldusel, et see on ikka ideaalkorras)
Vasta
#17

Kenu Kirjutas:Kas nüüd joond, võib-olla lihtsalt inimlik eksitus, mees on arvand, et null pole number ja liiga palju neod müügihinnale otsa ladund, või on see üks sääl ees liiast...
nojah, aga kui toksid samas kohas otsingusse midagi taolist, siis kukud küll pikali... Hiljuti keegi foorumisse taolise lingi pani - ning minul tahtis küll tool istumise alt jalga lasta...
Soobel Kirjutas:Loll peaks olema hoopis see, kes sellise 20000-ga ära annab. Isegi vähe küsitud ideaalkorras läikiva muistise eest.
enda poolt valitud masina (korralik) ehitamine ning seejärel müümine on minu tagasihoidliku arvamuse järgi muidugi üks äraütlemata kehv äriidee Eesti oludes. Kes tahab, ehitab ise või laseb ehitada. Muidugi leidub ka erandeid - masin ostetakse/ehitatakse näiteks pulmaautoks (näiteks see laiemaks keevitatud Senatori tehnikaga vana oopel (mis ta oligi?), mis vahepeal pidevalt langeva hinnaga müügis oli). Aga vaevalt, et selleks 21te kasutatakse...

teet,
just keretöödes ei usalda kedagi peale iseenda (näinud vist liiga palju \"vaimusünnitisi\")
Vasta
#18

Siiski-siiski, seda konkreetset Volgat ei saa taastamiselt isegi ligilähedaselt võrrelda näiteks Siimseni M-410\'ga, mis ainult natukene kallim on, kuid autona tuhat korda haruldasem. Minu pilgu läbi(kuigi ennast Gaz21 spetsiks ei pea) ei saaks see Volga isegi \"musta numbrit\". 100% originaal ei tundu see konkreetne auto mingil juhul olema. Las mõni spetsim kommenteerib fakti.
Igal juhul häirib mind selle auto üldine olemus, rääbakas tundub. Kui küsitakse HEA asja eest palju, on asi normaalne. Aga mingi jura eest ... sry! Siimseni küsitav 130 000 on autot väärt ja kui endal oleks see raha, siis ostaks silmad kinni ära. 130 000 käiks välja ka Kalli rohelise musta numbriga Gaz21\'e eest, kuid 10 000 USD on Vene laiatarbeautode hinnalagi maailma oksjonikatalooge ja üldist hinnataset arvestades. Sealt edasi on esindusautod a\'la Zis, Zim, Tshaika, Zil ja sellised autod, mis on KELLEGI omad olnud. Miski külajussist lüpsja Lenini ordeni eest saadud Volga ei ole mingi eriline väärtus(ei käi otseselt selle auto kohta).
Võtsin hetkel lahti esimese ettejuhtunud kataloogi: Coysi Lotuse oksjonikataloog 30.10.2004.
1973 Lotus Europa Special 1973, täielikult rastaureeritud, hinnatud \"brand new\" tasemele, loodetav hind 8500-10000 naela. Inglaste vanaautolembus ja nende hinnad on seejuures kõigile teada ... maailma vast kõige kallimatena.
1984 Lotus Etna, mida üldse toodeti vist 200 autot, hinnaootus on 5000-6000 naela. Tegu siis karboonfiibrist ja alumiiniumist monokokiga, Giugiaro poolt disainitud ja British Motor Showl 1984 esitletud Lotuse superautoga. Läbisõit on autol olematu, kuna seisis alguses müügisaalis ja sealt müüdi erakollektsiooni.

Ja me siin räägime, et Volga Gaz21 maksab 100 000 krooni...
Vasta
#19

13piisab Kirjutas:näiteks see laiemaks keevitatud Senatori tehnikaga vana oopel (mis ta oligi?)

Admiral
Vasta
#20

PlyValil on suht õige suhumine ... kui ikka \"musta numbrit\" ei ole siis ei saa ka hinda küsida ... ei tea kas Siimseni M410 saaks musta numbri Wink

Samas ... tulihingelised volgahullud ... seal piltidelgi on näha 1 väga meeldiv \"ämber\", nimelt on ühel fotol kärbatanud valge rool ja teisel ilus must rool ... mina nüüd väidan, et see auto ei ole 100% originaal enam kohe mitte... ei algse säilinuna ega ka \"taastatuna\".... esimesel juhu eeldaks ilusaid kulumisjägi ja teisel juhul väga korralikku komplekteerimist-tööd.

Hind on alati vaidlusteema ... 100K hinnataseme juures vaataksin ma juba midagi huvitavamat ... mersu kabrio ntx ... ja ärge tulge mulle rääkima \"vot volga on alles auto ...\"
Sellega seoses meenub mulle ikka, kui heal vene ajal anti soovitus \"mis sa selle sitaga(horch853) ikka jamad ... vot mosse 402 on kõva auto\"


Dad.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 4 külali(st)ne