6-sil mootor
#1

Et siis millelt pärit?

Dad.

Ifoks veel, jagaja tuleb välja plokikaanest 4. ja 5. silindri vahelt, plokikaan on alumiiniumist, kõikvõimalikud opelid on välistatud.
Vasta
#2

Äkki see on stude oma, sest 51-e oma moodi näeb välja aga ei ole...
Vasta
#3

Opel Kapitanil ka miski analoogne a opelil oleks ilmselt kirjad ka peal.
Vasta
#4

Kapitän evib sama mootorit Super6-ga ja see on pealtklapiga.

Dad.
Vasta
#5

[attachment=3146]
dad Kirjutas:Et siis millelt pärit?

Dad.

Ifoks veel, jagaja tuleb välja plokikaanest 4. ja 5. silindri vahelt, plokikaan on alumiiniumist, kõikvõimalikud opelid on välistatud.


Sarnane 6-sil püstklappidega mootor on ka Dodge Power Wagon\'il. Jagaja asukohta peast ei mäleta. Kuuldavasti on GAZ-51 mootor selle järgi tehtud aga see võib ka kuulujutt olla. Kui Lagedi muuseumisse satun võin piltide järgi võrrelda.
Vasta
#6

heiki Kirjutas:Sarnane 6-sil püstklappidega mootor on ka Dodge Power Wagon\'il. Jagaja asukohta peast ei mäleta. Kuuldavasti on GAZ-51 mootor selle järgi tehtud aga see võib ka kuulujutt olla.

GAZ 51 mootori \"esiisaks \" on Dodge D5 1928. aasta mudeli mootor. Gorki tehase peakonstruktor valis selle oma USA tehnikatutvumise reisil 1937 välja kui tollase maailma väidetavalt parima ja lihtsaima mootori. Millele järgnes Dodge\'i tehnoloogia sisseost N. Liitu, mootori ümbertegemine tollmõõdustikust meetermõõdustikku ning tootmise algus \"uue emka\" ehk GAZ-11 jaoks.

GAZ 51 mootor on tegelikult GAZ-11 mootori edasiarendus mitmete parendavate pisimuudatustega - muudetud on kollektori kuju, malmist plokikaas asendatud alumiiniumist valmistatuga jne.

Vt jutu http://gaz20.spb.ru/tech_devices_engine.htm algusosa.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9,  oleme avatud R,L,P 11-18
Vasta
#7

Minuteada jäi üks jublakas meetermõõdustikku ümber tegemata.
Kes teab täpsemalt?
Vasta
#8

Dodge Power Wagon\'i mootor näeb välja selline [Pilt: dpw.jpg]
[/quote]


Sarnane 6-sil püstklappidega mootor on ka Dodge Power Wagon\'il. Jagaja asukohta peast ei mäleta. Kuuldavasti on GAZ-51 mootor selle järgi tehtud aga see võib ka kuulujutt olla. Kui Lagedi muuseumisse satun võin piltide järgi võrrelda.
[/quote]

www.temeko.ee Raudselt Kindlaim
Metallaiad- ja väravad
Metall- ja tuletõkkeuksed
Metallkonstruktsioonid
Vasta
#9

Kaevame teema jälle üles.
Dodge mootoritel on jagaja ju vasakul küljel keskel, pealegi tuli see kaasa ennesõda sõiduautoga ja oli vähemalt 30 aastat ühes kohas seisnud.

Dad.
Vasta
#10

Ei oska arvata Euroopa mootoritest, aga Willysel on olnud küll püstklappidega kuueseid, mil jagaja käib plokikaane peal. Enamus USA kuuesed on jah, külgmise jagajaga.

Üks pilt näiteks sellel lahel: http://www.cars-on-line.com/23198.html

See küll liiga uus, aga arvata võib, et samatüübilist mootorit toodeti ka varem.

Mõne lend-liisi auto pealt oleks võinud ju ka mootor siia jääda??

Ehkon suunaandmisel abiks.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne