Postitused: 69
Teemad: 13
Liitus: Nov 2004
Maine:
1
tahaks ümber ehitada võrri krossi võrriks.paneks mingi izhi esihargi,taha keevitaks kiige ja paneks ka amordi(keskele)forsseeriks ka mootorit(ma tean et see vähendab mootori eluiga)tuleks mopi ratastega.palun jagaga teadmisi jms.kui on pilte siis neid ka.
ahjaa tuleks ka mingi ülisuur hammasratas(taga rattal)kas on mõtet üldse jamama hakata?
Postitused: 51
Teemad: 13
Liitus: Sep 2004
Maine:
0
Rattad lenndavad alt lihtsalt ära
ja btw cz 500= 380cm3
Postitused: 69
Teemad: 13
Liitus: Nov 2004
Maine:
1
ma ei üritanud ju nalja saada ma mõtlen seda tõsiselt
Postitused: 3,017
Teemad: 203
Liitus: Jan 2004
Maine:
57
Tuju hea ja naerul suu...
Hea kui eestimaal veel koomikuid leidub.
Krossi võrr, Izhi esihargiga, taga monoamordiga.
Kas olete lugenud lugu Jaan Tatikast? Oli teine ka väga vinge leidur.
Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Izhi esiotsa ei saa ju võrrile panna. Ja need ei hakka võrri raskuse all liikuma. Pane parem cz125 esiots. Ja teised esiamordid teevad ju võrri rakeks ning siis ei lähe edasi. Osta parem mingi delta ja pane sinna teised amordid ja 125 mootor.
Postitused: 51
Teemad: 13
Liitus: Sep 2004
Maine:
0
cz125 esiots on kuradi suur
aga parem ikka kui izh oma. Ps ühel võrril olen näinud cz esiotsa. Funnkis päris hästi.
Postitused: 1,362
Teemad: 116
Liitus: Nov 2003
Maine:
6
80ndatel kasutas iga endast lugupidav mopeediklassis krossisõitja tehase esimese vedruhargi asemel minski esiamorte koos 19\" võrrirattaga. Taga olid 16\" mopeedi omad koos 2,75 kärnkummiga ja 50-60 hambase tagumise ketirattaga.
(millalgi sai ka tehas sellest aru ja krossikas Riga20Ju tuli juba tehasest õliamorte ja 19\" esirattaga)
Monoamorti taga ei soovita, kuna pro-link süsteemi sa ju nagunii ehitama ei hakka ja ilma selleta käitub tavaline monoamort täpselt samamoodi, kui paarisamordid... kaalub aga rohkem.
Mäletan ka paari lätlaste võrrimootoriga krossikat, mis eestalste kahekäigulistele milleski alla ei jäänud ja tavaliselt esiotsas sõitsid...
nii, et kõik on võimalik, aga kas see tänapäeval kogu seda vaeva, aega ja raha ära tasub... 20-25aastat tagasi lihtsalt ei olnud muid võimalusi...
Postitused: 436
Teemad: 9
Liitus: Jan 2005
Maine:
1
Mina panin võrrile druzba mootori peale.Taha panin krossi-delta ketiratta.Sõitu tegi iganes aga ca70km/h ei ole just väga head vörri raamile ja kodarad ei pidand vastu.Soovitan sulle panna mini-mopeedi rattad.See on üks huvitav auto uno.ee/autoline/car/1504/5927/ ja siin on minu võrr uno.ee/autoline/car/823/?o=3
Postitused: 436
Teemad: 9
Liitus: Jan 2005
Maine:
1
pildil pole veel krossi-delta ketiratast ja nüüdseks on võrr juba ammu maha müüdud