asi siis sellel et laadimine kipub kõrgetel pööretel ara kaduma ja seda just sõidu agal, kohapeal tuurid lakke lastes on kõik ok, sõites on nii et kohati saab 1se ja 2se käigu tühjax lasta aga 3da ja 4da käiguga ei kannata pooldesi pöördeidgi anda kui juba laadimine ara kaob (punane tuli hakkab vilkuma), kõige imelikum on see et mootor peax siis aku pealt edasi ju töötama aga mootor hakkab ka siis turtsuma, pälrtsuma ja vahelejätma.....milles asi võib olla???
Postitused: 511
Teemad: 34
Liitus: May 2004
Maine:
0
Vaata oma süütesüsteem üle ja harjad vöivad ka sul kulunud olla!
Märt
Postitused: 3,020
Teemad: 203
Liitus: Jan 2004
Maine:
57
1. Midagi on lühises. Vool kaob ära ja süüde jääb vahele.
2. Süüteluku kontaktide vahel ühendus kehv.
Igatahes keera esituli maha ja vaata süütelukk üle. Sädelus/lühis on minuarvates kõige tõenäolisemalt seal.
Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
kas hooratta kambrisse ka õli käib(mootori küljepeal olex nagu õli välja laskmis koht), kui käib mida ta seal õlitab?
Postitused: 989
Teemad: 30
Liitus: Oct 2003
Maine:
11
04-01-2005, 15:29 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 10-01-2005, 13:46 PM ja muutjaks oli
overspeed.)
Käib küll öli hooratta kambris, sealt küljepealt saad hoopis öli süstlaga sisse panna (kogust peast ei mäleta, vaata raamatust), välja lased, kui alumise plaadi ära kruvid. Mida ta seal täpselt teeb, ei julge kindlalt öelda, aga oli vist jahutuseesmärgil.
Ja see laadimise jama: mul oli ka samade tunnustega asi. Viga oli töesti süütevötmes. 3. ja 4. käiguga söites on kiirus juba suur ja tuuletakistus ka piisav, et masin koormuse all parajalt vibreerib, see aga vibreerib süütelukuvötme ülesse (allavajutades on ju süüde sees), ning seepärast ta ei söidagi aku pealt edasi, sest mitte laadimine ei kao ära, vaid süüde läheb välja. Testida saad nii, et kui söidu ajal jälle jamama hakkab, vajuta käega vötmele peale, ning siis peaks ära kaduma.
Arrogance diminishes wisdom !
Postitused: 3,020
Teemad: 203
Liitus: Jan 2004
Maine:
57
see õli õlitab väntvõlli keskmist laagrit. täpsemad juhised leiad tehase manuaalist.
Ja see süütevõtme väljatulemise probleem on samavana kui sedasorti süütelukud -pane kummipael ümber esitule, mis võtit omal kohal hoiab.
Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Postitused: 1,238
Teemad: 40
Liitus: Mar 2003
Maine:
2
siiski laagreid ta seal ei määri. tundub, et ta omab ikkagi jahutuse eesmärki, samuti pikendab see tihendite eluiga.
aitäh teile, probleem on lahendatud, viga oligi süütelukus.