Vaja infot Iz Jupiteri kohta
#1

Seoses uue tsikli otsimisega tuli meelde, et maal naabritel kuuri all Iz Jupiter. Oleksiki vaja veidi infot masina kohta.

Käisin üleeile masinat vaatamas. Esimese asjana jäi silma see, et masinal 2 karpat?! Olen näinud ainult 1 karbussiga masinaid. Antud masinal oli ainult üks karpa ja seegi poolik(ülemine osa puudus), teine karpa oli puudu. Siit küsimus, et kas see on mingi omaaretus või oligi osadel Jupiteridel 2karpat?
Masina aastaks 1964 ja soovingi teada, mis jupiter see on (kas 1 või 2)?

Ette tänades
Mikk
Vasta
#2

See peaks jup 1 olema, olen ka kuulnud et pannakse kahte karpat peale vist on ise aretatud.
Vasta
#3

mosseõli Kirjutas:See peaks jup 1 olema, olen ka kuulnud et pannakse kahte karpat peale vist on ise aretatud.

Mitte vist vaid kindlasti ise peale aretatud

\"Don\'t ride faster than Your angel can fly\"....
Vasta
#4

Selge siis. Ma vaatasin, et gaasitross ka kahe trossi jaoks. Ma jäin ise ka arvama, et Jupiter 1, kuna aastaarvuks 1964, kuigi ma eriti palju Iz- idest ei jaga veel. Tsiklivend ehk oskad öelda, kummaga efektiivsem on? Kas ühe või kahe karpaga?
Palju oleks u. 10 aastat seisnud Vene dokkidega ja normaalses seisus Jupiteri hind? (umbkaudne) Masin seisnud kuiva kuuri all ja seisma jäi selle tõttu, et omanik kaotas load ja ta naisterahvas, kes nüüd 75 aastane ja pole kedagi, kes masinaga sõidaks.
Vasta
#5

kahe karpa süsteem on väga hea asi,kui plaanis rattast rohkem minekut kätte saada.arvatavasti on peal mingi emmilise rutska.
Hinna poolest,´pakuks 1000 eeq kui ta on veel originaalvärvi all Smile
Vasta
#6

Mikk15 Kirjutas:Selge siis. Ma vaatasin, et gaasitross ka kahe trossi jaoks. Ma jäin ise ka arvama, et Jupiter 1, kuna aastaarvuks 1964, kuigi ma eriti palju Iz- idest ei jaga veel. Tsiklivend ehk oskad öelda, kummaga efektiivsem on? Kas ühe või kahe karpaga?
Palju oleks u. 10 aastat seisnud Vene dokkidega ja normaalses seisus Jupiteri hind? (umbkaudne) Masin seisnud kuiva kuuri all ja seisma jäi selle tõttu, et omanik kaotas load ja ta naisterahvas, kes nüüd 75 aastane ja pole kedagi, kes masinaga sõidaks.

Maksimaalselt 2000.-

Cool
Vasta
#7

Mikk15 Kirjutas:Selge siis. Ma vaatasin, et gaasitross ka kahe trossi jaoks. Ma jäin ise ka arvama, et Jupiter 1, kuna aastaarvuks 1964, kuigi ma eriti palju Iz- idest ei jaga veel. Tsiklivend ehk oskad öelda, kummaga efektiivsem on? Kas ühe või kahe karpaga?
Palju oleks u. 10 aastat seisnud Vene dokkidega ja normaalses seisus Jupiteri hind? (umbkaudne) Masin seisnud kuiva kuuri all ja seisma jäi selle tõttu, et omanik kaotas load ja ta naisterahvas, kes nüüd 75 aastane ja pole kedagi, kes masinaga sõidaks.

nu siis lükka naabri poolt koju.
Maksad 1300 kr ja tsiklil eesti dokumendid ja sinu nimel
Hm mina otsiks raudselt korralikud karpad ja jätaks ikka mõlemale silkule karpad külge.
Nagu Raigo juba eelpool ütles on gaasirutska emmilistelt pärit, sest neil ka ju kaks karpat.
Tsiklihind oleneb sellest mis seisus masin on, nii tehniline seisund kui ka välja nägemine, ise nii huupi eriti ei taha hinda pakkuda, kuna ei ole konkreetset tsiklit näinud.
Kuid eks ta sinna kuskile 2000e paika jääks, sest 1300 tuleks veel juurde maksta

\"Don\'t ride faster than Your angel can fly\"....
Vasta
#8

Tänud siis. Masin on originaalvärvi all. Lähen 2 nädala pärast maale ja räägin selle vanatädiga. Mis tähisega karburaatorid oleksid kõige paremad ja annaksid ka veidi võimsust juurde? Wink
Vasta
#9

K-28z(zitikas) peaks olema jupiter ühe originaal karburaator. Aga ma usun et võid vabalt panna ka uuemate jupiteride karbussid, mida on palju lihtsam leida/osta.

Cool
Vasta
#10

ok ma vaatan seda asja ja räägin siis, kui tegudeks läheb Wink
Vasta
#11

Nüüd tuli veel meelde, et kui ma proovisin käiku vahetada, siis ei läinud ükski käik sisse. St. et hoob käis kogu käikude vahemikus lõdvalt. Kas viga on käigukastis või millegis muus?
Ise ei oska midagi arvata, kuna 350ccm tsiklite kohapealt suhteliselt roheline veel.
Ette tänades
Mikk
Vasta
#12

ei pruugi käigukast katki olla, võib-olla on sellel võllil mis käiguvända külge käib nuudid maas või siis vedrud puru

\"Don\'t ride faster than Your angel can fly\"....
Vasta
#13

liiguta ratast edasi tagasi ja samal aja, proovi käike sisse lülitada.(käigud on: 1 on täitsa all nõks üles on vaba ja nii edasi 2 ; 3 ; )
Vasta
#14

Ok kui maale lähen, siis lähen ja proovin ära.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne