Postitused: 636
Teemad: 53
Liitus: Dec 2003
Maine:
1
Minumeelest on 412-le kombi esiots külge poogitud, vaevalt et see tehasetöö.
Postitused: 2,477
Teemad: 19
Liitus: Mar 2004
Maine:
11
Tehasetöö see kohe kindlasti pole. Selline nina on vaid vanemat tüüpi IZ 2125-l,või ka mõnel vanemal pirukal(pole kindel). Mina pole enda elus pildil olevat sellist 412 \"keemiat\" ennem näinud!
Vahetan käiku enne mootori piiraja sekkumist...
Postitused: 822
Teemad: 57
Liitus: Jun 2004
Maine:
0
Mäletan 80nendatest küll mitut sihukest ringi sõitmas,kuigi kvaliteedilt paremini tehtuid.Sellel seal pildil oleks nagu vaid võre ja tuled ära vahetatud.Kuidagi lopa,lopa...
Veel kärutas ringi tollal VAZ 2102\'sid 03 ja 06 esi otsaga.
Just a man!
Postitused: 66
Teemad: 8
Liitus: Aug 2004
Maine:
0
kuldses börsis müügil mosse 412 2140-e esiosaga. pildid samas.
Lugupidamisega,
ka:rel
________________________
IZ 2125 "Kombi" '81
Skoda Octavia Combi 1,6 Elegance '02
Postitused: 1,192
Teemad: 105
Liitus: Nov 2004
Maine:
8
05-01-2005, 13:01 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-01-2005, 13:04 PM ja muutjaks oli
unimüts.)
lisaks ka mosse kohta küsimuse kuna eelnev mosse on suht sarnane siis kas üks teise järeltulija ei ole ?
küsimus targematele kas siis järgnev mosse on tehase masin või mitte leitsin ta järgnevalt lehelt
http://www.mosseliiga.ee/kaup.html
masina kirjeldus
Müüa AZLK 412 export 74a, tagumised vedrukapid ja muu kere kõva, läbisõit 68 000, 1 omanik, auto pole talviti sõitnud, dokumendid, armatuur, istmed täiesti korras.
tel. 53936364
On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Postitused: 1,793
Teemad: 74
Liitus: Sep 2001
Maine:
14
see helesinine on küll originaal. täpselt samasugune nagu minu oma
Postitused: 1,296
Teemad: 69
Liitus: Jan 2004
Maine:
13
Selliseid \"erilisi\" Mossesid on Maarjamaal nähtud teisigi. Tegemist on lihtsalt ekspordiks valmistatud Iževski tehase sedaaniga. Eriti palju neid valmistatud pole, sest välismaalase jaoks polnud ju vahet, kas on tegu Moskva või Iževski tehase sedaaniga. Probleem on nimelt tuledes, kandilised omasid E-sertifikaati ja olid enamasti valmistatud DDR-i nimelises liiduvabariigis. Sestap vurasidki läände kandiliste tuledega Moskva tehase sedaanid ja universaalid, kandiliste tuledega Iževski tehase kastikad (27151) ja IZ-Kombid, sinna sekka siis ka mõni IZ-Kombi ninaga Iževski tehase sedaan. Pildil olev vastab 100 protsendiliselt euro nõuetele, sest oranzid suuna tuled on vaadeldavad ka külgedelt.
Vaatamata kõikidele täidetud euronõuetele, ei ole Moskvitsh kahjuks läänes niivõrd armastatud auto, nagu meil.
Tõnu Piibur
5116265
Postitused: 756
Teemad: 23
Liitus: Sep 2004
Maine:
13
Teemas olev oranž mosse on puht omalooming. Robustsusele viitavad tiivanurkades olevad kroompõsed, mis ei ole kombi omad. Kombi originaal põsed ulatuvad alla kuni põlleni. Esistange on \"laenatud\" hoopiski AZLK 2140-lt. Mitte kunagi ei lasknud Iž tehas välja kombi \"ninaga\" sedaane. Kuigi enamus sedaane tuli Iž-ist ümarate tuledega, tehti ka väikepartiisid kandiliste tuledega. Sellised masinad tänavapildis olid suht harv nähtus. Vahe AZLK toodanguga ainult iluvõres, mis Moskva masinatel horisontaalse ribistikuga aga Iževski autodel analoogselt kombiga vertikaalse ribistikuga, keskel neljakandiline IŽ märk. Kombil on iluvõre ühestükis koos \"prillidega\", sedaanil eraldi kruviga kinnitatavad \"prillid\" kandilistele esilaternatele.
Siinkohal aga tõstataks teema tõeliste tehasehübriidide kohta. Nagu teada, ei olnud ju ka NL autod margiti üks ühele. Pidevalt täiustati-parendati- juurutati uuendusi. On ju M 403 üleminekumudel M 407-lt 408-le. Kerekuju sama, mis 407, agregaadid- sillad, roolisüsteem,siduriajam, pidurisüsteem aga 408-le omane.
Oma noorusajast mäletan aga ka selliseid kere hübriide,nagu nüüd kirjeldan. Aastail 75-76 vurasid üksikud, kuid tutikad tehase masinad, mille taguots (poritiivad, tagapaneel ja pagasniku luuk)oli juba uuelt mudelilt 2140, aga esiosa ja uksed nupuga käepidemetega, ning interjöör pärines vanalt healt 412-lt. Ka tagastange oli uuel taguotsal kumerama profiiliga 412 oma. Vastupidiseid tutika mosse variante ei ole kohanud. Sel perioodil nii umbes 73-79 olid mudelitel 412 ja 2140 tehasevarustuses tuuninguna kaasas ka sellised iluasjad nagu ilukilpide alused alumiiniumist laiade avadega iluvõrud, mis nagu tekitasid alumiinimvelgede effekti. Ka oli kaasas 412-l ümmargune kroomitud summutiots, 2140 esimestel aastatel kahe neljakandilise suudmikuga kroomitud sumpsi otsik. Veel üks iluasi- pisiasi: ainult esimesel aastal 1976, olid uuel mudelil 2140 stangede puhvrid kroomitud alustega (nagu Vaz 2101, 03), järgmisel aastal 1977 juba mustad kummi-plasti segust (nagu Vaz 2106), kuni tootmise lõpetamiseni 89 a.
Postitused: 66
Teemad: 8
Liitus: Aug 2004
Maine:
0
aga kui olid tehase 412- d, millel oli 2140 tagaosa, kas olid ka tehase 412- d, millel oli 2140 esiosa? see tõstaks tunduvalt selle KB- s müügil oleva ristsugutise väärtust.
Lugupidamisega,
ka:rel
________________________
IZ 2125 "Kombi" '81
Skoda Octavia Combi 1,6 Elegance '02
Postitused: 66
Teemad: 8
Liitus: Aug 2004
Maine:
0
pidasin siinkohal silmas seda, et kui nii 412- d kui ka 2140- d tehti sadu tuhandeid, siis selliseid juba tehasest hübriidina tulnuid on kindlasti palju vähem. ehk et auto vähe rariteetsem. KUI ta tõesti on tehasest sellisena tulnud...
Lugupidamisega,
ka:rel
________________________
IZ 2125 "Kombi" '81
Skoda Octavia Combi 1,6 Elegance '02
Postitused: 2,640
Teemad: 111
Liitus: Apr 2004
Maine:
7
25-09-2005, 21:11 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-09-2005, 21:13 PM ja muutjaks oli
Martti.)
Kui juba eriliste Mossede peale jutt läks...
Millisel Mossel oli 1,6 mootor originaalis juba peal? Klasivend rääkis et tal oli kunagi olnud selline kuni ta üle katuse keeras aga see ei puutu praegu asjasse.
Postitused: 4,575
Teemad: 58
Liitus: May 2004
Maine:
42
Ma võin küll eksida aga mina olen kuulnud jutte AZLK eksportwariandist ,mis kandis RENAULT (PEUGEOT) mootórit.Kas jutt väljamõeldis?