Postitused: 1,192
Teemad: 105
Liitus: Nov 2004
Maine:
8
niisiis kuulsin täna juba teist korda oma elus, et keegi on starteri külge aretanud 2 taktilisele jawa 638 mootor olevat õige seda ei olevat vahetatud..
kuna ei ole ise sellist asja oma silmaga näinud, siis ega kellegil ei ole sellise asjaga kogemusi kuidas see on võimalik.
Üli hea oleks kui keegi kusagilt pildi üles leiab sellisest jaffist. Kuna ausalt öeldes vahetevahel ööpimeduses, vihmakäes oleks sellisest asjast kõvasti abi.
igasugune kindel inf huvitab
Unimüts
On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Postitused: 317
Teemad: 21
Liitus: Jun 2004
Maine:
0
hmm kas mitte inva autodel mis olid izi mootoritega ei olnud starter, alles nägin sellise mootori pilti netis kolades
\"Don\'t ride faster than Your angel can fly\"....
Postitused: 1,192
Teemad: 105
Liitus: Nov 2004
Maine:
8
iz planetadele on küll ja küll startereid külge monteeritud ise olen ka ühte oma silmaga tartus näinud kuid mitte ühtegi jawa 638 küljes
küsimus ikka õhus jawa kohta
On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Postitused: 317
Teemad: 21
Liitus: Jun 2004
Maine:
0
argo1974 Kirjutas:Siin kaks huvitavat linki. Pildil on JAWA 350/360 mootor koos 12V/150W alalisvoolugeneraatori/elektristarteriga.
http://www.tud.ttu.ee/~t041894/DSCN0195
http://www.tud.ttu.ee/~t041894/DSCN0199
Sina oled selle omanik?Äkki räägiksid sellest lähemalt, kuida lahendasid selle, ja kust jupid said?
\"Don\'t ride faster than Your angel can fly\"....
w6rrimeez666
Registreerimata
Postitused: 1,192
Teemad: 105
Liitus: Nov 2004
Maine:
8
w6rrimeez666 Kirjutas:aga MIKS?
miks mida? miks starter? et ikka parem oleks, palun täpsusta, mida sa mõtled enne kui esitad küsimuse? ei saa su küsimusest aru.
On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
w6rrimeez666
Registreerimata
Starter on tore asi küll, aga miks peaks seda jawa mootoril vaja olema ja mida see paremaks teeb?
Erit hull variant on masinale liigse kaalu pärast külge panna starter-generaator... mõtle tekkiva uimasuse ja väntvõlli laagrite peale. Saan aru starteri vajadusest suurekubatuurilistel masinatel - olen ise kick\'ist käivtanud ni HD\'d, honda CB750\'et kui KTM 495\'t ja ei ütle, et see eriti lihtne oli... aga ei saa kuidagi aru, miks tänapäeval on isegi kõigil väikestel rolleritel starter peale topitud... kui korras mootor käivitub esimesest kerget varbavajutusest.
Postitused: 441
Teemad: 45
Liitus: Jan 2004
Maine:
5
Ei, lahendus pole minult. Endal oli lihtsalt kunagi plaan selline seadeldis vanale 350 JAWA-le peale panna. Et saaks nupust käima ja tuled ka vähe erksamaks (3x võimsam ikkagi). Probleem aga selles, et staatori läbimõõt on liiga suur, paigaldamiseks peab kahjuks parempoolset karteripoolt ja küljekaant töötlema. Nii et ilus voolujooneline kuju oleks läinud... Tegemist on ühe Tšehhis toodetud JAWA 350 mootoriga invaliidikäru mootori piltidega. Probleem on ka veel selles, et uut genekat-starterit pole enam saada, kasutatute hinnad on Tšehhis kuskil 150.- EUR kandis.... Aga samas on asi suht lihtsa ja lollikindla konstruktsiooniga, et probleemide korral lihtne mähist vahetada vms. Samas mul siuke tsikkel ka, et käivitub iga kell ja iga ilmaga...