K: iz-i mootori kaanega jama.
#1

nu tere siis jälle
et soetasin endale nats aega tagsi pl 4 tegin raamile võib öelda kap remondi ja mootoril ka vahetasin 2 käigu ära ja siis panin kokku ja siis pesin mootori seest dislaga ära, nagu ajsin ringi veiz aega. Aga siis selgus kurb tõsiasi, mis oli ennem mõlema silma vahele jäänud et vasakpoolne kyljekaas ehk siis vändapooln eajab õli välja nende esimeste poltide koha pealt sest on mingi liti sinna saand ja mõra tulnd ja siis muudkui leemetab.
Nu siit siis kysimus, et mis tegema peax et seda ava sulgema aga jah nagu ei raatsi uut ka osta kui juhuslikult keegi ei myy odavalt. ise arvan et äkii mingi aluka keevitusega saax asja parandada aga jälle mingi hermeetikuga vist ei tasu ka jamama akkata sest see tuleb niikui nii ära aga jah see ei takista nyyd sõitu aga ajab raami jälle õliga kokku ja siis nagu teada imab kõik tolmu nagu korbu sinna ymber. yhesõnaga jamade jama
Vasta
#2

originaal Kirjutas:... vasakpoolne kyljekaas ehk siis vändapooln eajab õli välja nende esimeste poltide koha pealt sest on mingi liti sinna saand ja mõra tulnd ja siis muudkui leemetab.
Nu siit siis kysimus, et mis tegema peax et seda ava sulgema...

Hädavariant: miski hermeetikuga (korraliku vedela metalliga) kinni. Võid teha eelnevalt lukksepatööd - teha prao kohta korraliku peente kruvidega kinnitatava lapi, mis koolutada pragu omava materjali järgi. Ning siis see lapp hermeetikuga peale ja kruvidega kinni. Niisama mögimine on kahtlane ettevõtmine, sest ei ole jõudu, mis pragu koos hoiaks.

Olen näinud nii M-400 kui ka Opel Kapitäni plokki, mis on niiviisi lapiga parandet kepsu väljalöömise tagajärjel ja hiljem pikalt sõitnud.

Korralik variant: väärisgaaside keskkonnas alumiiniumikeevitus + lihv. Meisterliku töö korral ei jää erinevalt eelmisest visuaalselt näha.

Tegelikult soovitan kolmandat varianti, kuna tegemist on masstiraazhides toodetud tüüprattaga - hankida uus detail. On odavam ja lihtsam kui kaks esimest varianti. Mina hakkaksin parandama/taastama alles tõesti miski rariteetse harulduse detaili, kui paari aasta pikkune otsing ei ole mulle uut detaili toonud.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel
Vasta
#3

einohh jamma ons selega küll kuit pareim lahhenduss on ikke uue ostminne!

Jawa 350OHV, Jawa Jawetta Standard/Sport, Jawa 550/555/typ 20/Mustang, Jawa Robot, Jawa Perak, Jawa 175/356, Jawa 250/353/559/Super Sport, Jawa 257A, Jawa 350/354/360, Jawa 634/638,  Velorex 16,  2x Riga, ET-600, Moskvits 2140 '79 ...
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne