Minu Pobil vasakul vedrul isegi üks kate säilinud, teisest räbalad. Ei ole tihanud seda katet lahti harutada, kuna dermatiin (pruuni värvi) aegade jooksul kalgiks ja rabedaks muutunud. Kuna otsest remondivajadust vedrustuse juures pole olnud, jätsin ta siis puutumata, kui \"sümboli\"
![Big Grin Big Grin](https://forum.automoto.ee/images/smilies/biggrin.gif)
![Big Grin Big Grin](https://forum.automoto.ee/images/smilies/biggrin.gif)
![Big Grin Big Grin](https://forum.automoto.ee/images/smilies/biggrin.gif)
originaalist.
Räbaldunud kattest tuvastasin, et sisemine kate ilmselt presendist või sellelaadsest materjalist, väljaspool dermatiinkate. Vanadest \"ürikutest\" loetud, et vedrulehed enne koostamist määriti grafiitmäärdega, et vedrud ei kriuksuks ja lehed omavahel hõõrdudes ei kuluks. Pori sattumist määritud vedrudele takistsid just samused katted.
Foorumlastest pobiomanikega
![Wink Wink](https://forum.automoto.ee/images/smilies/wink.gif)
koos võiks ju eseme pidulikult lahti harutada, et selle järgi uued valmistada.
_____________________
Siinkohal risustan vähe teemat (sorry!), kuna ostu-müügifoorumis saabus vastuseid 0 . Otsin oma Pobile jätkuvalt korralikku paaki, kuna rooste purenud põhja täiesti sõelaks
![Sad Sad](https://forum.automoto.ee/images/smilies/sad.gif)
. Ka otsin varrast, mis käitab starteripedaaalile vajutamisel õli jämefiltri hooba (täielik automaatika, mida ise ei ole ühelgi Pobil peal näinu, kuid kataloogis olemas). Endal soov see asjandus kasvõi üks ühele järgi teha, kui vaid näidist näppida saaks. Ootan lahkete pobifoorumlaste vastutulelikkust.
Lugupidamisega, Taruvaras.