Läänes kasutati juba muiste paremaid määrdeid ja õlisid. Seda ei saa alahinnata.
Ja kvaliteet: peres oli kord 1974.a vaz 2101, mis oli 270000km läbi sõitnud ning mootor vajas heal juhul kolvirõngaste vahetust + klapid lihvida ja kl.sääretihendid vahetada. Enne müüki sai proovitud ka lõppkiirust, mis saavutati hõlpsasti puhtalt 130km/h.
Seda siis omal ajal \"vene õlidega\" sõites.
Kui hiljem ühte kolisema kippuvat mootorit sai proovi mõttes hoida (siis oli juba saada lääne mootoriõlisid) korralikuma mootoriõliga, siis loodetud mõne kuu jagu edasilükatud remont venis paari aastani. Lihtsalt parem õli aitas oma omadustelt. Mis siis veel, kui uuena kohe hakata kasutama. Muidugi \"vene\" autodel on see kala ka, et 1970.a olid osad ja mootorid kvaliteetsemad kui nüüdisajal.
Kui \"läänes\" sõidab auto valdavalt headel teedel, siis veermik ei pruugi olla palju loksutada, põrutada saanud, lisaks ühtlane sõit kõrgemate käikudega kulutab mootorit vähem.
Hästi hoitud MB või Bmw on ka 200tkm puhul üsna heas sõidukorras. Peale jooksvat remonti ka suuremate (nt 300tkm) juures.
Iga auto on erinev, nagu ka tema omanik (-ud) ja ajalugu (avariid, hooldused jms).
Lugesin kord artiklit turbodiiselmootorite tuunimisest, kus mainiti, et kui mootor on üle 800tkm läbi sõitnud, siis ei tasu vast eriti hakata tuunima.