Postitused: 188
Teemad: 10
Liitus: Mar 2005
Maine:
0
mul mure vanemat tüübi mopeedi karbussiga et mis pidi seal siiber sees käib kummale poole teravam tipp jääma peab ja kuidas täpselt sellel segukruvi olema peab
miks osta kalleid plassmass junne kui vana venetehnika ka kohale veab?
w6rrimeez666
Registreerimata
Kui soovid, et keegi sulle ka nõu annaks, siis ole ka oma küsimustes täpne - karburaatoritel on olemas konkreetne mark. Ja segukruvi peab olema asendis, et bensiini ja õhu vahekord mootori tööks õiged oleksid.
Postitused: 567
Teemad: 8
Liitus: Nov 2004
Maine:
4
No mina jagasin küsimusest välja et küssitakse võrri karbussi kohta, kuna V-50(1) karbuss(vist oli mingi K53) ei annagi siibrit valepidi panna.
Siiber siis niipidi sisse et teravam tipp mootori poole.
Segukruvi timmimine käis vanasti nii, et gaas põhjas sõites kruttida niipalju välja kuni lörisema hakkab, ja siis niipalju tagasi kuni kuuled et ilusti laulab
w6rrimeez666
Registreerimata
K53 ei ole nüüd küll ühegi mopeedi karburaator. Nõukogude mopeedidel kasutatud karburaatorid on K-35, K-35Б, K-60, K-60Б. V50 ja 501 on K-60(Б
.
Võrri karburaatorid on K-34, K-34Б, K-34B
Postitused: 188
Teemad: 10
Liitus: Mar 2005
Maine:
0
välja näeb jah ta nagu võrri karbuss aga siiski ei ole! seda ma tean jah et gaas põhja ja siis hääle järgi ja kui hästi tahta läheb siiber mõlemet pidi sisse segukruvi on nats jama timmida kui masinat tööle ei saagi
miks osta kalleid plassmass junne kui vana venetehnika ka kohale veab?
Postitused: 1,485
Teemad: 156
Liitus: May 2003
Maine:
6
Minuteada peaks väljalõige käima õhufiltri poole. Kui \"teravam tipp\" on see, mis mulle tundub, siis käib see silindri poole.
Postitused: 188
Teemad: 10
Liitus: Mar 2005
Maine:
0
aga ikkagi kuidas segukruviga on? ma ei usu et ma selle lampist õigeks juhtun keerama kui tööle saaks siis veel võibolla
miks osta kalleid plassmass junne kui vana venetehnika ka kohale veab?
Keera segukruvi täiesti sisse ja siis 3 ja pool ringi tagasi.Siis peaks enam-vähem olema, katsu siis käima saada ja reguleeri veel kui vaja.
[/quote]
Nii võib tõesti umbkaudu paika saada aga kas asi ka selles on et mootor tööle ei hakka? Võibolla mingi muu koll sees. Aga seda jah et siibril käib kalle alati ettepoole kui sisse panna.
Postitused: 188
Teemad: 10
Liitus: Mar 2005
Maine:
0
ok thanks ju ma proovi jah kui aega saan täna olin vosodi kallal
miks osta kalleid plassmass junne kui vana venetehnika ka kohale veab?