Kas on nippe ja tarkusi kuidas teha oma mootor töökindlamaks?
#1

Palju tahetakse teada, et kuidas saada vanast väsinud mootorist palju jõudu kätte. Mind aga hetkel huvitavad nõksud millega vanakeste eluiga säilitada.

Ise tean vaid seda, et bensiinivoolikule paberfilter vahele panna. Ei ummistu enam ära. Rolleyes

Äkki keegi oskab igasugu asju juurde tuua. Kas või näiteks, et mida panna bensiinihulka, et meie kaasaegsed bensiinid oleks vanakestele sõbralikumad jne...
Vasta
#2

rohkem õli bensu hulka.
gaasile piiraja peale panna.
Vasta
#3

Ma arvan et ega see rohkem õli bensu sisse eriti paremaks asja ei tee...pigem vastupidi.

Aga mootorisse pane küll õiget õli ning vaheta seda regulaarselt!
Ära ruuna mootorit.
Karburaator õigetes seadistustes.

Cool
Vasta
#4

Süüde võiks kah paigas olla.
Vasta
#5

Bensiinilisanditest oli siin vist kuskil teemas juba juttu. Katsun selle teema seal üles leida, et kaks korda samast asjast mitte juttu teha.

Mina ei julgeks elus oma mootorrisse panna vähem õli kui määratud.

Kas kõrgete pöörete piiramine käib ainult gaasitrossist? Ühesõnaga, et sellest välja timmida täpselt nii palju kui tunned. Võib-olla, et see on valejutt aga kas mõne väikse elektroonika jupida ei saanud piirata, et kui kiirelt on võimalik sädemel tulla? Ühesõnaga, et peale mingit intervalli enam kiiremini sädemel pole võimalik tulla.
Vasta
#6

pane silindri alla seib. vähendab surveastet, jõud kaob ära ja ei jõuagi enam piirajasse lasta motot. ja sõlmedele mõjub ka vist vähem jõudu siis
Vasta
#7

husu Kirjutas:pane silindri alla seib. vähendab surveastet, jõud kaob ära ja ei jõuagi enam piirajasse lasta motot. ja sõlmedele mõjub ka vist vähem jõudu siis

Kui Sa tahad silindri alla seibi panna, kuidas Sa mõtled siis silindrit sellest kohast tihendada, silindri vahele jääb ju väikene pilu ja võta lisaõhku ja ei käivituRolleyes
Vasta
#8

Pigem võiks ju lasta surveastet just tõsta. Just sellepärast, et 95 talle liiga ei hakkaks tegema. Küll saab pöördeid ka muudmoodi piirata.

Kas teatud kohas ei aitaks täiskinnised laagrid natuke hermeetilisust parendada? (Tahaks neid just näiteks 56\'le vändalaagriteks installida.)
Vasta
#9

1. paberfilter pole just hea. otsinguga leiad ehk sellekohase teema siit üles, sai kaua sõditud ja paljude kogemusi teada saadud.

2. rohkem õli pole mitte parem, kui vähem õli. tahma tekkimisel on probleeme küünla töökindlusega, tahma tekkimisega kolvile, rõngaste kinnijäämisega, summutite ummistumisega jne. kui tahad head, pane kvaliteetset õli. poolsünt või täissünt, kuidas rahakott kannatab. aga mitte mingil juhul rohkem õli.

Vasta
#10

Nasa666 Kirjutas:Kahetaktilisele ei tasu panna papist filtrit (bensu sees olev õli ummistab ära). Pane diisli oma. Omad kogemused 638 ja ühe võrriga.Wink
Mul ka üks tuttav võrri ja siklimees kes ka \"filtrifetish\" või ehk õigemini öeldes filtrifoob.
Aga minu 2T masinatel töötavad küll veatult.
Vasta
#11

Romka Kirjutas:
Nasa666 Kirjutas:Kahetaktilisele ei tasu panna papist filtrit (bensu sees olev õli ummistab ära). Pane diisli oma. Omad kogemused 638 ja ühe võrriga.Wink
Mul ka üks tuttav võrri ja siklimees kes ka filtrifetish.
Aga minu 2T masinatel töötavad küll veatult.

K..rt hästi öeldudBig GrinBig Grin
Ise ei kasuta neid ja tsiklid tuksuvad ilusti!

\"Don\'t ride faster than Your angel can fly\"....
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne