niisiis säde on peale saab ilusti läheb käima ka aga siis hakkab turtsuma ja sureb välja ja enam käima ei lähe kui mootor on soe aga külmast peast läheb ta ilusti käima
Postitused: 445
Teemad: 71
Liitus: Apr 2005
Maine:
0
kui ta sul ilusti käima läheb siis milles problem??
Postitused: 691
Teemad: 58
Liitus: Nov 2003
Maine:
1
Viga arvatavasti, et mootor n-ö poob st. kuumaga metall paisub ja kinnijääb ja kui mahajahtub siis jälle käib.
Postitused: 445
Teemad: 71
Liitus: Apr 2005
Maine:
0
minu naiste jawal oli nii et kui oli kuum siis hüls paisus ja mootor käis raskelt ringi aga käima sai!
Postitused: 1,141
Teemad: 268
Liitus: Feb 2003
Maine:
9
moto-onu Kirjutas:minu naiste jawal oli nii et kui oli kuum siis hüls paisus ja mootor käis raskelt ringi aga käima sai!
kõige parema tahtmise juures ei paisu hüls niipalju, et mootori kinni poob, ennem sulab kolb ära
Jawa 350OHV, Jawa Jawetta Standard/Sport, Jawa 550/555/typ 20/Mustang, Jawa Robot, Jawa Perak, Jawa 175/356, Jawa 250/353/559/Super Sport, Jawa 257A, Jawa 350/354/360, Jawa 634/638, Velorex 16, 2x Riga, ET-600, Moskvits 2140 '79 ...
Postitused: 188
Teemad: 10
Liitus: Mar 2005
Maine:
0
19-04-2005, 23:31 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 19-04-2005, 23:34 PM ja muutjaks oli
kalev60.)
tegelikult paisuvad mõlemad(nii hüls kui kolb)aga alumiinum paisub küll rohkem ja suleb kah varem
miks osta kalleid plassmass junne kui vana venetehnika ka kohale veab?
Minu tagasihoidliku arvamuse kohaselt peaks olema nii, et hülss paisub soojenemise tagajärjel ja tema läbimõõt suureneb (nt. kui laagreid vahetada, siis on soovitatav enne laagri paigaldamist laagripesa soojendada, et laager lihtsamini sisse läheks ja laagripesa ei kahjustaks). Kolb aga on alumiiniumist ja paisub hülsist tunduvalt rohkem, mille tagajärjel tekib kinnikiilumise oht.
Käivitumise koha pealt niipalju, et kui külma mootoriga käivitub kenasti, siis ilmselt on segu liiga rikas või süüde hiline või siis mõlemad vead korraga. Soovitaks alustada süüte kontrollimisest, enne kui karburaatorit näppima hakata.
Postitused: 1,141
Teemad: 268
Liitus: Feb 2003
Maine:
9
iz350 Kirjutas:OT,aga siiski.\"Naiste\"Jawa on minu teada originaalis malmist silindriga ja sellel polegi eraldi hülssi.
kah õige, kuid siin foorumis paistab erinevatel inimestel olema erinev arusaam \"naiste\" Jawast!
ma ei mõtle nüüd just siin konkreetseid postitajaid!
Jawa 350OHV, Jawa Jawetta Standard/Sport, Jawa 550/555/typ 20/Mustang, Jawa Robot, Jawa Perak, Jawa 175/356, Jawa 250/353/559/Super Sport, Jawa 257A, Jawa 350/354/360, Jawa 634/638, Velorex 16, 2x Riga, ET-600, Moskvits 2140 '79 ...
Postitused: 445
Teemad: 71
Liitus: Apr 2005
Maine:
0
siis oli sellel jawal lihtsalt vale silinder......
kui kellelgi oleks orginaal 2-käigulisest jawast pilte siis äkki saaks neid näha
Postitused: 311
Teemad: 14
Liitus: Jan 2005
Maine:
0
Kas \"naiste\" Jawal pole mitte 3 käiku. Kuskilt siit foorumist lugesin. Võin ka eksida.
Postitused: 1,141
Teemad: 268
Liitus: Feb 2003
Maine:
9
teadmiseks siis kõigile mopeeduritele ja muidu vännidele: nõnda nimetatud \"naiste\" Jawa on õige nimega Jawa Jawetta ja tal on erinevaid mudeleid kokku oma kolm: Standard, Sport ja De Luxe.
19 \" tollised rattad, kaks käiku, käsitsi lülitatavad!
paluks segamini mitte ajada Jawa 555 mudeliga, millel on kolm käiku, jalaga lülitatavad ja 16\" rattad!
Jawa 350OHV, Jawa Jawetta Standard/Sport, Jawa 550/555/typ 20/Mustang, Jawa Robot, Jawa Perak, Jawa 175/356, Jawa 250/353/559/Super Sport, Jawa 257A, Jawa 350/354/360, Jawa 634/638, Velorex 16, 2x Riga, ET-600, Moskvits 2140 '79 ...
võrripoiss12
Registreerimata
eelmisel aastal võrr lippas täitsa hästi aga sis tõmbas kudagi siduri võllile soone sisse ja hakkasin talvel toda ära vahetama ja siis ei läinud enam kevadel hästi käima , käima läks vahepeal aga tuure ei võta enam yles kui tuurid yles saaks lippaks paremini, olen juba vaatanud et gaasi siiber läheb täiesti põhja, segukruvi olen timminud, düüset olen ka puhastanud ja karpussi ka mitu korda, peale ka saab hästi ja umbes ei oleks nagu midagi
mis värk on ???
kas saab kusagilt õhku ligi või ???