18-04-2005, 18:10 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-04-2005, 18:13 PM ja muutjaks oli Potsataja103.)
Potsataja103 Kirjutas:http://www.airliners.net/open.file/591020/M/See seisab seal juba pikemat aega, mäletan kui käisime veel Oldsmobile-ga Lagedi Vabadusvõitlus muuseumis, kahjuks polnud sel päeval aga kohal asja vedajat ja nii sai näha ainult väliekspositsiooni, ja see oli kindlasti üle 3 aasta tagasi. Juba siis oli ta selline rimakas.
http://www.airliners.net/open.file/743017/M/
Martti Kirjutas:See on oma 10 aastat seal juba, ei tea mis sisust allesPotsataja103 Kirjutas:http://www.airliners.net/open.file/591020/M/See seisab seal juba pikemat aega, mäletan kui käisime veel Oldsmobile-ga Lagedi Vabadusvõitlus muuseumis, kahjuks polnud sel päeval aga kohal asja vedajat ja nii sai näha ainult väliekspositsiooni, ja see oli kindlasti üle 3 aasta tagasi. Juba siis oli ta selline rimakas.
http://www.airliners.net/open.file/743017/M/
zazik Kirjutas:silt sobiks rohkrm zazile , see peab pool tundi hoogu võtma , enne kui kiiruse üles saab.Tom Kirjutas:PETSS Kirjutas:MAANTEE POLE KOSMOS ,POLE KINDEL ÄRA MÖÖDU.
Hahaha - see on väga hea!
OT, aga selline silt kuluks kaasajal iga Audi tuuleklaasi siseküljele ära...
Loodan, et see mõtteavaldus kedagi väga ei solva.
teeröövel Kirjutas:zazik Kirjutas:silt sobiks rohkrm zazile , see peab pool tundi hoogu võtma , enne kui kiiruse üles saab.Tom Kirjutas:PETSS Kirjutas:MAANTEE POLE KOSMOS ,POLE KINDEL ÄRA MÖÖDU.
Hahaha - see on väga hea!
OT, aga selline silt kuluks kaasajal iga Audi tuuleklaasi siseküljele ära...
Loodan, et see mõtteavaldus kedagi väga ei solva.
ifff Kirjutas:Täpselt täna 35 aastat tagasi 19.aprill 1970 tulid Volga auto -Nood edimesed 6 autot olid valmistatud Itaalia agregaatidel.Hilisemad juba SSSR valmistatud osadest.Kvaliteet kukkus järsult.Omamoodi huvitaw oli ka too eksport wariandile nime leidmine.Sest Ziguli tähendas paljudes keeltes väga ühemõttelist asja.
tehase koosteliinilt maha esimesed 6 Vaz 2101-te.
Ja alles 1.august 1970 läks lahti Vaz 2101-e masstootmine,
ning 18.augustil hakati saatma esimesi masinaid NSVL-i
jaotusvõrku.
7.septembril 1970 kinnistati Vaz 2101-le ametlik nimi Žiguli ja
välja mõeldi see nimi 1967-ndal aastal(konkursi alusel).
1973 kinnistati eksportmudeli nimi Lada,ning sama aasta 21.
detsembris valmis milljones Žiguli(2103).
1973-a aasta lõpuks saavutas tehas projektvõimsuse 2700
autot ööpäevas ehk iga 22 sekundi järel auto.
PETSS Kirjutas:Itaalia agregaatidega, sa pead silmas mootorit mis oli Fiat-i toodang või kõike mida väljast näha ei olnud? Minu 1972aasta Vaz 2101 oli ka Fiat-i mootoriga.ifff Kirjutas:Täpselt täna 35 aastat tagasi 19.aprill 1970 tulid Volga auto -Nood edimesed 6 autot olid valmistatud Itaalia agregaatidel.Hilisemad juba SSSR valmistatud osadest.Kvaliteet kukkus järsult.Omamoodi huvitaw oli ka too eksport wariandile nime leidmine.Sest Ziguli tähendas paljudes keeltes väga ühemõttelist asja.
tehase koosteliinilt maha esimesed 6 Vaz 2101-te.
Ja alles 1.august 1970 läks lahti Vaz 2101-e masstootmine,
ning 18.augustil hakati saatma esimesi masinaid NSVL-i
jaotusvõrku.
7.septembril 1970 kinnistati Vaz 2101-le ametlik nimi Žiguli ja
välja mõeldi see nimi 1967-ndal aastal(konkursi alusel).
1973 kinnistati eksportmudeli nimi Lada,ning sama aasta 21.
detsembris valmis milljones Žiguli(2103).
1973-a aasta lõpuks saavutas tehas projektvõimsuse 2700
autot ööpäevas ehk iga 22 sekundi järel auto.