Postitused: 130
Teemad: 97
Liitus: Nov 2004
Maine:
0
Palun pilte korralikes zil 157 test .Kuna plaanis on endale selline soetada.Ja kas tal on püst või rippklappidega mootor
Postitused: 5,826
Teemad: 742
Liitus: Apr 2002
Maine:
31
Mõlemal masinal on küll valed kastid...aga muidu ilusad.
Ma sain Kurtnast Zil -164/157 varuosa kataloogi, kui kellelgil sealt midagi vaja, siis andke märku.
Asp
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Postitused: 5,826
Teemad: 742
Liitus: Apr 2002
Maine:
31
Miks? Sest originaalis olid kõik kastid metallist. St kuni 1977.aastani, mil minu mälu järgi lõppes 157 tootmine.
Aga ma võin ka vabalt eksida.
Asp
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Postitused: 38
Teemad: 3
Liitus: Dec 2004
Maine:
0
Tervitus
Mäletan vene kroonust, kus ma peaaegu aasta pargi vahet töllerdasin, et metallkastid olid, kui olid Uraalidel ja KrAZidel, ZILidel ja GAZidel küll metallkaste ei mäleta, tegelikult Zahaar Petrovitšid olid meil köögikongid ja bensutsisternid, aga kujutlusse ei tule küll ühtki metallkastiga Petrovitšit. Kurat 70 soldatit pandi koos labidatega ZIL 157 kasti ja poligoonile võsa raiuma.
Postitused: 2,327
Teemad: 46
Liitus: Dec 2003
Maine:
16
Sahaari toodeti aastani 1991,ZiL-i Uurali filiaalis (linna ei tea).
Neid kastiga Sahaare mäletan ise ka just puitkastiga.
Ning lõpuperioodi (1978-91) Sahaaride mootor (mudel ZIL-157KD) oli erinev esialgsest (157K) omast,nimelt oli hilisem variant tehtud ümber ZIL-130 kolbidele (silindri läbimõõt 100 mm,töömaht siis 5380 cm3),kui esialgses versioonis oli säilinud ZIS-5 silindrimõõt (läbimõõt 101,6 mm ja töömaht 5555 cm3).
Mootor on neil jah püstklappidega ning aastat 20 tagasi oli T ja T-s pikem artikkel kuulsusrikkast ZIS-5-st,kus mainiti,et viimane IS-5 iseärasus mis muutumatult ajad üle elas,oli just silindrimõõt...
Postitused: 560
Teemad: 58
Liitus: Oct 2002
Maine:
5
Väidan ka et meie masin algselt puitkastiga! ja passis peaks aastaarv olema kas 90 või 91.
Priit Kuldsaar
priit@made.ee
+372 510 9332
www.vanaautod.eu- kollektsioon piltidel
Postitused: 304
Teemad: 34
Liitus: Jun 2004
Maine:
4
minu piltide masin on kas 1988 või 89 aasta väljalase ja ka originaal.
Postitused: 85
Teemad: 17
Liitus: Jun 2004
Maine:
0
Minu teada oli paaril viimasel tootmisaastal (88-91) mootoriks V-8 aga vanematel eksemplaridel rida-6.
terv.
kõps
Ostan M-410 või M-72. Või vahetan mingi kama vastu.
Postitused: 2,327
Teemad: 46
Liitus: Dec 2003
Maine:
16
Sahaarid (nii 151 kui ka 157) olid tootmise algusest lõpuni ikka R6.
Võimalus on veel,et just armeele tehti metallkastiga variante,kuid tsiviiltarbesse (eeskätt jagati neid vist elektrikele,maaparandajatele ja metsameestele) anti puitkastiga versioone.
Postitused: 130
Teemad: 97
Liitus: Nov 2004
Maine:
0
Kas 157 saab ka peale panna 130 mootori ,et kas see mahub nina vahele
Postitused: 5,826
Teemad: 742
Liitus: Apr 2002
Maine:
31
Ok, igatahes Niati vanemad autokataloogid näitavad vaid metallkastiga isendeid. Vaatan kodus ka varuosade kataloogist spetsiaalselt järele.
Variant on, et Urali tehases \"ehitati\" sõjaväe NZ ladudest pärit ZIL-e, millele lihtsalt uus tehasetähis ja kongi asemel kast pandi. Ja see oli siis puust.
Asp
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Postitused: 5,826
Teemad: 742
Liitus: Apr 2002
Maine:
31
Jah, ma eksisin, 157 kast on siiski puidust.
Kuigi kuju on veidi teine kui neil esmastel piltidel, külgede ehitus on teine.
http://legion.wplus.net/guide/army/tr/zil157-1.jpg
Asp
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Postitused: 560
Teemad: 58
Liitus: Oct 2002
Maine:
5
See kast mis meie masinal peal on on TEHASEST SELLINE. Võisid olla erinevad kasti variandid, kuid see mis minu toodud pildil on originaal!
Priit Kuldsaar
priit@made.ee
+372 510 9332
www.vanaautod.eu- kollektsioon piltidel
Postitused: 5,826
Teemad: 742
Liitus: Apr 2002
Maine:
31
Ok, ma rohkem ei vaidle.
Kena päeva.
Asp
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!