ZIL 157
#1

Palun pilte korralikes zil 157 test .Kuna plaanis on endale selline soetada.Ja kas tal on püst või rippklappidega mootor
Vasta
#2

http://www.tpu.ee/~sten/ZIL/

kas see piltidel on 157 ?
peaks ju olema Smile
Vasta
#3

Mõlemal masinal on küll valed kastid...aga muidu ilusad.

Ma sain Kurtnast Zil -164/157 varuosa kataloogi, kui kellelgil sealt midagi vaja, siis andke märku.

Asp

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#4

Miks? Sest originaalis olid kõik kastid metallist. St kuni 1977.aastani, mil minu mälu järgi lõppes 157 tootmine.

Aga ma võin ka vabalt eksida.

Asp


Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#5

Tervitus
Mäletan vene kroonust, kus ma peaaegu aasta pargi vahet töllerdasin, et metallkastid olid, kui olid Uraalidel ja KrAZidel, ZILidel ja GAZidel küll metallkaste ei mäleta, tegelikult Zahaar Petrovitšid olid meil köögikongid ja bensutsisternid, aga kujutlusse ei tule küll ühtki metallkastiga Petrovitšit. Kurat 70 soldatit pandi koos labidatega ZIL 157 kasti ja poligoonile võsa raiuma.
Vasta
#6

Sahaari toodeti aastani 1991,ZiL-i Uurali filiaalis (linna ei tea).
Neid kastiga Sahaare mäletan ise ka just puitkastiga.
Ning lõpuperioodi (1978-91) Sahaaride mootor (mudel ZIL-157KD) oli erinev esialgsest (157K) omast,nimelt oli hilisem variant tehtud ümber ZIL-130 kolbidele (silindri läbimõõt 100 mm,töömaht siis 5380 cm3),kui esialgses versioonis oli säilinud ZIS-5 silindrimõõt (läbimõõt 101,6 mm ja töömaht 5555 cm3).
Mootor on neil jah püstklappidega ning aastat 20 tagasi oli T ja T-s pikem artikkel kuulsusrikkast ZIS-5-st,kus mainiti,et viimane IS-5 iseärasus mis muutumatult ajad üle elas,oli just silindrimõõt...
Vasta
#7

Väidan ka et meie masin algselt puitkastiga! ja passis peaks aastaarv olema kas 90 või 91.

Priit Kuldsaar
priit@made.ee
+372 510 9332
www.vanaautod.eu- kollektsioon piltidel
Vasta
#8

minu piltide masin on kas 1988 või 89 aasta väljalase ja ka originaal.
Vasta
#9

Minu teada oli paaril viimasel tootmisaastal (88-91) mootoriks V-8 aga vanematel eksemplaridel rida-6.

terv.

Toungue kõps

Ostan M-410 või M-72. Või vahetan mingi kama vastu.
Vasta
#10

Sahaarid (nii 151 kui ka 157) olid tootmise algusest lõpuni ikka R6.
Võimalus on veel,et just armeele tehti metallkastiga variante,kuid tsiviiltarbesse (eeskätt jagati neid vist elektrikele,maaparandajatele ja metsameestele) anti puitkastiga versioone.
Vasta
#11

pkuldsaar Kirjutas:Väidan ka et meie masin algselt puitkastiga! ja passis peaks aastaarv olema kas 90 või 91.
Tean autot mis toodetud 1986.Sel täpselt samasugune kast.Arvatavalt mingi 90-da aasta auto on ka Tartus ühe elektrifirma käes,sel kah selline kast.Nii,et kast kindlasti algupärane.Aga veel sellest 86 aasta autost.Seisis see kasutusele võtmata kuni 91-se aastani.Siis läks eravaldusesse,kast asendati sadulaga,paigaldati kabiini taha palgitõstuk ja poolhaagiseks sai tavaline ZIl-i poolhaagis,millele olid paigaldatud palgivedamiseks vajalikud postid,stoikad.Aga üks erinevus Sinu autost.Sel autol puudusid tulede ees \"sirmid\"-tulesid kaitsvad võred.Ja paljudel autodel mis kuuluvad 80-ndate lõpust kuni 91 aastani pole ma neid näinud.Ja veel.Viimaste väljalasete autodel erinesid veljed varasematest.Varasematel oli kummimonteerimise hõlbustamiseks poltidega äärik,velg ise ilma sisselõigeteta.Viimastel(see mulle tuntud 86.a. lõpu mall) aga vitsaga ja velg ise 4 sisse lõikega.(avaga) Kummimõõt sama- 12.00-18.Ja rattad ise ka vastastiku vististi vahetatavad.Kuigi rõhureguleerimise torul puudus kate.See auto senini alles.
Tervitades,Flanagan
Vasta
#12

kõps Kirjutas:Minu teada oli paaril viimasel tootmisaastal (88-91) mootoriks V-8 aga vanematel eksemplaridel rida-6.

terv.

Toungue kõps
Kuni lõpuni oli R6.vahe tekkis küll jah silindri läbimõõdus.80-ndate keskel oli Tartu metsakombinaadis kasutusel paar 157-t mis vedasid pikka tüve,nende trossidega juhitavate kärudega-neil olid küll aiste vahel 130-ne V8(mitte kõigil) aga need olid ise aretatud.Tean ka paari sellist moditud 164.neist olen kirjutanud.
Tervitades,Flanagan
Vasta
#13

Kas 157 saab ka peale panna 130 mootori ,et kas see mahub nina vahele
Vasta
#14

Ok, igatahes Niati vanemad autokataloogid näitavad vaid metallkastiga isendeid. Vaatan kodus ka varuosade kataloogist spetsiaalselt järele.

Variant on, et Urali tehases \"ehitati\" sõjaväe NZ ladudest pärit ZIL-e, millele lihtsalt uus tehasetähis ja kongi asemel kast pandi. Ja see oli siis puust.

Asp

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#15

Jah, ma eksisin, 157 kast on siiski puidust.

Kuigi kuju on veidi teine kui neil esmastel piltidel, külgede ehitus on teine.

http://legion.wplus.net/guide/army/tr/zil157-1.jpg

Asp


Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#16

See kast mis meie masinal peal on on TEHASEST SELLINE. Võisid olla erinevad kasti variandid, kuid see mis minu toodud pildil on originaal!

Priit Kuldsaar
priit@made.ee
+372 510 9332
www.vanaautod.eu- kollektsioon piltidel
Vasta
#17


Modelist konstruktori joonised ja pildid zil 157 kohta aastast 1977.

http://mkmagazin.almanacwhf.ru/venicle/zil_157.htm
Vasta
#18

Ok, ma rohkem ei vaidle.

Kena päeva.

Asp

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne