Pobi juppe vajaka (käimas 49. aasta auto restaureerimine)
#1

Tere,

sattusid mulle kätte Pobeda M-20 1949. aasta isendi (masstoodangu esimene
modifikatsioon, põrandakangiga käigukastiga) jäänused, plaan on see
algsena restaureerida.

Puudu on senini hulk juppe; täpne nimekiri on saadaval foorumi uunikumide
lehel: http://forum.automoto.ee/viewthread.php?tid=1127

Kuna palju juppe on Volga GAZ 21-ga samad, panin viite oma sealsele
artiklile ka siia.

Samas on mulle kätte tulnud osa tükke mitmekordselt, võimalik on vahetus.


Parimat,

Valdo

loodab kunagi 6545. tehasest välja vuranud Pobi taas autoks teha

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel
Vasta
#2

Tere Valdo, rõõm sind ka siin kohata.
Vaatasin puuduolevate detailide nimekirja läbi, mõningates asjades saan ehk aidata. Kas releereg. PP-12 e. telliskivi kasutati ka gaz 51-l, (Studebakerilt maha kopeeritud) selline suurem relee peaks mul olema. Teisi vidinaid pean selle kere küljest vaatama, kust sai gaasipedaali vardad maha kruvitud, kui maale juhtun vaatan üle.
Priit
Vasta
#3

Relee on olemas, saad pane privasse või meili oma telefoni nr. hiljaaegu Tln-as käies olid jupid kaasas, aga ei saanud sinuga ühendust, olen su nr. ära kaotanud.
Vasta
#4

+05 143 262

või mois@mois.ee

Neist esimesele ei soovitaks kella 2 ja 9
am vahel helistada.

Kunagi ehk liigun ka Tartu poole.


Valdo

P.S. Sul oli peale relee ka see pikk vahetykk
õhupotsu->karbuss vast olemas?

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne