kõik mopeedid ja tsiklid siia kirja

Paneksin ka käest läbi käinud ja praegu olemasolevad m/r kirja, kui mõne ära unustan, siis vabandan ette.
Esimene oli
\"Moskva\" ; 125ccm; hind 50.-rbl.
Muide kangesti tahtsin omal ajal saada nn. punnvõrri aga see jäigi unistuseks.Ostes see masin liikus, kuid üle 50 km/h mitte, pärast remonti 70-80 alla tuult.
250ccm- seid \"Jawa\" - sid 2 tk.
\"Jawa\" 630, saadud võla katteks isa käest (võlg oli 100.-rbl)
ratas oli aastaid seisnud heinahunniku all ja tuli teha kap.remont, hiljem oli kulgemise kiirus piisav nii et naabripoisi 634 tegi mulle tõmbe poolest ära, aga maanteel sõites näitasin mõne kilomeetri pärast talle tagumist otsa.Muide see ratas sai 80-ndate algusaastatel müüdud 150.-rbl eest Kose Kutsekoolis tudeerinud isikule (müügikoht oli Aegviidu), kui selle ratta praegune omanik midagi tuttavat loeb, võiks ühendust võtta.
Muide hiljem olen seda tehingut kahetsenud.
K-750, soetatud kolhoosist mahakantud varana, see sai hiljem müüdud Viljandisse ja tean ,et uuelt omanikult see ratas varastati.
MT-9 miilitsa variant soolona, 650ccm ostuhind oli 125.-rbl ja tänu vahetusele sain selle eest 13 k EEK.Elu parim äri, kuigi see ratas võiks alles olla.
IMZ - invaliidikäru, 300.-rbl (ümarguste porilaudadega selline nagu oli filmis \"Operatsioon \"Õ\" ja Žuriku teised seiklused\"
NSU vist 600ccm, mootor veel lahtivõtmata, tahab täpsemat ülemõõtmist, Vermahti variant, hind 200.-rbl
IŽ tüüpi mootorrattaid käesoleval ajal vist 7 tk.
Kiirusest rääkides võin öelda seda, et IŽ 49 külghaagisega (täpne tõlge vene keelest) on võimeline kulgema ca. 80 km/h ja ei jookse kokku, ise olen selle saavutusega rahul, kuid mitu korda olen oma liikuvaid IŽ - e ka kokku jooksutanud, muidugi mitte tahtlikult.
V-150M \"Elektron\"
\"Jawa\" 634 ; 350ccm; miilitsa variant - eskorti sõitnud (valget värvi, porilauad kroomitud), nüüd peaks asuma Jõgeval.Korralikult kiirust proovida ei jõudnud enne müümist, sest mootor oli liiga värskelt remonditud ja kestis veel nn. sissesõidu aeg.
Ja nüüd vist on kõik.
Tahaksin omada veel IŽ Sporti - esimestest variantidest, kui kellelgi on pakkuda, ehk kaupleme.

Vasta

Nii nagu kartsin, nii ka juhtus, et osa tsikleid unustasin:
olen omanud veel
\"Panoniat\" 250 ccm; va.1962 ja tegelik läbisõit alla 300 km.
2004.a. Kurtna sügisesel laadal oli näha.Paagis oli veel selleaegset bensiini A66 (haiseb hästi ja maa peal isegi põles), kui keegi on huvitatud, võin ca. 5 liitri peale oksjoni korraldada.
1 liitri alghinnaks on 5.-EEK.
Paar \"Delta\" - t poiste omi.
K-175 \"Kovrovets\" 175 ccm.
K-125
\"Minsk\" 125 ccm, peaks ka kuskil Eestis edasi kulgema.
Nüüd on vist kõik.
Vasta

miilits Kirjutas:Nii nagu kartsin, nii ka juhtus, et osa tsikleid unustasin:

Aga kuhu jäi Jawa 175, mille plekkide lihvimisest mul suu/nina/silmad paksu punast värvitolmu täis olid? Big Grin
Vasta

Palun siiralt vabandust Nurr\'ilt. Oli olemas tõesti ka 175 ccm . ne Jawa ja see rändas Vöhma.Kui see Jawa veel sõitis, siis ütleksin, et liikus päris hästi.
Vasta

1.

1) Riga D8-E
2) Isa tõi kuskilt.
Keegi siin ütles, et Riga D8 pole olemas. Selline masin on täiesti olemas.

2.

1) Minsk 125 (1990a)
2) 3000 eeku

3.

1) Jawa 638
2) 3000 eeku
Vasta

Burn7 Kirjutas:Keegi siin ütles, et Riga D8 pole olemas. Selline masin on täiesti olemas.
Śellist masinat nagu Riga D8 polegi olemas. See on mootori nimi. Riga võrridest on olemas Riga-5, Riga-7, Riga-11 ja Riga-13.


Vasta

Burn7 Kirjutas:1) Riga D8-E
2) Isa tõi kuskilt.
Keegi siin ütles, et Riga D8 pole olemas. Selline masin on täiesti olemas.

Eks öeldi sellepärast, et sellist masinat pole tõepoolest olemas. Riga on on su võrri nimi (ilma mudeli nimeta) ja D8-E on mootori nimi+mudel+modifikatsioon. Kui sa oma võrri nimele liidad mootori nime saad olematu margi. Riga mudelid on tähistatud ikka numbritega n. Riga 5, Riga 11, Riga 13.


rnkx Kirjutas:Śellist masinat nagu Riga D8 polegi olemas. See on mootori nimi.
Mootori nimi on \"D\" mitte Riga D8.

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta

isandpauk Kirjutas:
rnkx Kirjutas:Śellist masinat nagu Riga D8 polegi olemas. See on mootori nimi.
Mootori nimi on \"D\" mitte Riga D8.
Näe juhtus jah viga sisse. Õhtul hilja lähevad ikka sõnad sassi.


Vasta

Mina eksisin tõesti.Rolleyes
Vasta

vjatka 150. 1500.- eeku 150cc
vaja aint korda teha
Vasta

säärekas 45~kuubikut,3me käiguline minsk eest ära ei läinud,oli voshod-2 300-eeki kiirust ei tea 175kuubikut,õppesõidu masin.voshod-3 võõpsust sai ostetud dokumendid ja puha,kiirus-100 ringis hea ratas.iz-56 350 kuubikut,käigukast on rikkis 3ndaga 90ringis 1500 maksin,umbes sama palju läks remondi alla.59a.tuula 200 kuubikut 1200 eeki,taastamisel.
Vasta

Jawa 638
4000 krooni
350
Vasta

mopeed Fantic Concord Lei
Sain ta 1600 eeguga (oli täiesti korras) vaja aint uus küünal panna ja karbussi puhastada.
mootori töömaht mingi nati alla 50 mingi 49,7 cm3

Kandke kiivrit, Kiiver Kaitseb. Wink
Vasta

ja kiirus minigi 40 km/h või üle selle

Kandke kiivrit, Kiiver Kaitseb. Wink
Vasta

võrr riga maksis 181 rubla praegugi alles. teine oli pannonia maksis 90 krooni

rahvusvahelist vedude kaugsõidu raskeveoki juht
Vasta

Mul alates laupäevast IZ 56 K.
hind 1000 kr (30 aastat kuuri all seisnud, uus aku peale ja proovib, peaks sõitma.) kaasa ka 2 külgkorvi (üks on iz 49-le isetehtud, vasakpoolne!! kummagil pole aga seda \"korviasjandust\" peal, vaid korvi raam ja ratas...Sad
spidol on igatahes 160, eitea palju välja võtab... seda ei hakka kohe proovima....
nati alla 350 ccm peaks olema, mingi 348 or smth....

Ma olen Amatöör [suure tähega] tsiklite alal, 90% minu postitustest on suht lapsikud...Toungue
Inimene õpib oma vigadest....
Vasta

-matu- Kirjutas:Mul alates laupäevast IZ 56 K.
...
spidol on igatahes 160, eitea palju välja võtab... seda ei hakka kohe proovima....

Venelase Teise Ilmasõja järgse tehnika spidode mehhanismid olid standarditud. St põhimõtteliselt on magneti, keerdvedru, odomeetri ülekande jms tükid identsed nii Pobil, Vanal Volgal, GAZ 51-l, IZidel jne. Olen mitmeid nimetet isendeid tükkidest üles ehitanud ja osi erinevate isendite vahel risti-rästi vahetanud. Sealt siis see 160 ka spido skaalal.

Mis kiirusesse puutub, siis... max 60-70 km/h on sellega \"tervislik\" proovida. Mina suuremate kiirustega vanakesest uunikumi ei tapaks. Detailide valmistamistäpsus ja koostekvaliteet on ju kaasaegsest Lääne tehnikast jupp maad tagapool ning pikaajaline kasutamine/kulumine/seismine on ka kindlasti mõjunud.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel
Vasta

iz 56(1961 a)5000 eek.350cm3.110 km/h//.dnepr chopper.3000 eek.650cm3.140-150km/h.
Vasta

K- 650 peal k- 750 mootor ostsin 7 aastat tagasi 1000 eeguga sai teine nurgatagant jälle garaazi lükatud praegu on ylevärvimisel
Vasta

1.võrr venna käest sain lippas hästi
2.delta isa sai kuskilt 60 nagu nalja
3.mini ise ehitasin pea 60
4.delta 200 eeguga lippas. aga umbes 8-9 km pärast oli perses
5.riga 16 vahetasin 5110 vastu õieti ei liikundki
6.võrr ise ehitasin ei tahtnud käiagi
7.võrr mini raamil ostsin 100 eeguga ei tahtnud kiiresti sõita sest mootor tegi sellist häält et tahtis kohe kohe maha hüpata
8.võrr pooliku mopi mootori eest jõudu oli aga kiirust mitte
9.võrr 350 eeguga jõudu oli aga kiirust mitte, lõpuks varastati ära
10.stadion ei tahtnud töötatagi
11.stella vahetasin sita arvuti vastu,kuid nüüd on seal jawa 555 mootor peal kiirust ei tahtnud lõpunigi vaadata sest mopp hakkaks juba tee peal vibama ja oleks kindlasti oleks känsa pannud. ja nüüds oli sellel vashodi mootor peal (www.pilt.ee/roono)
12. delta ostsin 1000.-
13. minsk vahetasin delta vastu.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne