Postitused: 12
Teemad: 3
Liitus: Jan 2005
Maine:
0
Paigaldasin Jupiterile endise õhufiltri asemele tänapäevase koonusfiltri.
Kas sellise filtri puhul on karburaatori reguleerimiseks ka mingid kindlad nipid?
Minul on selline probleem et alla keskmiste pööretega sõites tundub masin jõuetu. Karpa on Jupiteri originaal K36.
Samuti ei mõista ma kuidas on raamatute järgi Jupiteri kütusekulu 4,5 l.
Minul alla 8 l 100km kulutada ei õnnestu.
Postitused: 68
Teemad: 4
Liitus: Jul 2005
Maine:
0
arvatavasti on jupp jõuetu sest läbi koonuse on õhutakistus väiksem ja seetõttu ei ime enam karbussist niipalju bensiini peale proovi nõela tõsta kui ei aita siis suurem düüs
Postitused: 120
Teemad: 19
Liitus: Jun 2004
Maine:
0
Koonusfiltri kasutusele võtmisel tuleb suurendada peadüüsi 2-5% võrra. Samuti pead tihti filtrit õlitama (spets koonusfiltri õli aerosoolpurgis) ja kui tolmu ja muud sodi täis, siis ka läbi pesema. Selleks ka muidu spets vahend. Filtri seisukorda tasub jälgida regulaarselt, vastasel juhul võib tolm ja muu peen sodi sattuda mootorisse.
Postitused: 12
Teemad: 3
Liitus: Jan 2005
Maine:
0
Tänan soovituste eest!
Peadüüs on võetud päevakorda, kuigi minul olemasolevatel 3 düüsil puuduvad igasugused markeeringud, proovin neid kordamööda.
Sellel karpal on ka kütuse rikastusnõel. Huvitav on see et kui ma rikastusnõela tõstan, siis muutub mootori hääl lonkavaks ja maksimum pöörded on madalamad kui ilma kütust rikastamata.
Postitused: 854
Teemad: 159
Liitus: Feb 2005
Maine:
2
Minu IZ Planeta saab läbi 3,5 -4 l/100km.Masinale tuleb anda kütet korralikult kätte, kui düüsi jämedus Sind ei rahulda, saab seda alati suuremaks teha (vastupidine tegevus on ka võimalik, kuid see on \"jänese\" moodi tegemine).Et düüsi jämedamaks teha, võta rauasaeleht, käia koonusekujuliseks (kolmnurkseks) ja tunde järgi lõikad düüsiavast laastu maha ainult ära \"hulluks\" mine. Kui masin saab korralikult kütet kätte siis langeb ka kütusekulu, kui aga toimub see \"vägistades\", pead leppima vastupidise efektiga.
Jõudu tööle.
Postitused: 12
Teemad: 3
Liitus: Jan 2005
Maine:
0
Hei kõik karpa näppijad.
Enne kui reguleerima hakata tuleb veenduda et karpa ikka korras oleks.
1. Kütuse rikastusnõela tross oli lühike ja nõel ei sulgenud alumises seisus düüsi ja kütust voolas kontrollimatult.
2. Segusiibris olev doseerimis nõel suudab mootori töötades kehva lukisti puhul liikuda nii alla kui üles.
Postitused: 12
Teemad: 3
Liitus: Jan 2005
Maine:
0
Filtri ostsin Kloostrimetsa Moto poest