Postitused: 4,836
Teemad: 58
Liitus: Dec 2003
Maine:
26
\"andres22\" sooviks ka teada infot, et millised on 685M ja 3270 vahed, seepärast, ei välimiselt on vägagi sarnased.
Postitused: 4,575
Teemad: 58
Liitus: May 2004
Maine:
42
18-07-2005, 18:53 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-07-2005, 18:57 PM ja muutjaks oli
PETSS.)
Tagatuled olid erinewad,vanemal tüübil oli vist taga neli ümmargust tuld ,uuematel aga juba kandilised ja iga asja jaoks eraldi tuli.Liininumbri koha suurus ka erinewad,uuematel olid sääl äärtes weel õhukogujate moodi asjad.Istmete seljatugede kinnihoidmis kohtadel polnud wanematel mudelitel turwapatju(või kuidas neid õigem nimetada oleks?). Uuemal tüübil olid vist ka juba kojamehed ülewal, vanemal all..See praegu kõik ,mis esimese hetkega meenus
Postitused: 4,836
Teemad: 58
Liitus: Dec 2003
Maine:
26
Vanal, 685 seerial käisid kõik aknad lahti, uuemal käisid üle ühe.
Postitused: 16
Teemad: 6
Liitus: May 2005
Maine:
0
Oli kunagi au (rõõmuks seda nimetada ei saanud) töötada 3270 peal ja minu mäletamist mööda oli 3270-el uue 53-e armatuur - lame ja kandiline. Istme seljatugedel kinnihoidmis koht ainult nurgas (üle istme minevat \"sanga\" ei olnud. Välimust vaata Sillu piltidelt.
Postitused: 349
Teemad: 13
Liitus: Jul 2005
Maine:
2
KAvZ-685 oli vanema GAZ-53 ninaga, KAvZ-685M uuemaga (kandilisega). 1986 moderniseeriti see ja sai indeksiks 3270. Venelane ise väidab erinevusteks: uue kujuga \"nokk\" esiklaasi kohal koos marsruudi aknaga, uue ajamiga klaasipuhastajad, teistsugused tahavaatepeeglite kronsteinid ja kaks suurt katuseluuki.
Tegelik elu on muidugi veidi teistsugune, sest nõukogude inimene oli leidlik ja kui mõnda detaili andis vahetada ja selleks ka vähekegi põhjust oli, siis seda ka tehti. Nii võib leida igasuguseid hübriide, kus eelpoolkirjeldatud (ka eelmiste postitajate poolt) omadused kõik läbisegi esinevad.