Postitused: 240
Teemad: 43
Liitus: Apr 2003
Maine:
0
Tänan \"taruvaras\" hea infi eest!Tegelen asjaga ja kevadel läheb töösse.
Postitused: 822
Teemad: 57
Liitus: Jun 2004
Maine:
0
Lahe projekt,kuid Trabi mootorit mina ei paneks!Otsi parem mingi japsi bike mootor vahele.Kardi mehed saavad kindlasti nõuga aidata! Sihuke 750cc või suurem ja tuleb ökonoomsem ja odavam pidada.Ka sõit on parem.Kasuta Izhi kasti vms.Arvatavasti oleks vaja ka mingit adaptorit/-eid. Seda nii või naa.Musa puhul on ka sul vaja ekstra elektrit!Vaata vaid,et masin liiga raske ei saa.
Just a man!
Postitused: 5,850
Teemad: 744
Liitus: Apr 2002
Maine:
36
Milleks veel sinna ekstra kasti panna, kui mootoril on juba kast küljes? Väga suurt mootorit ei tasu panna, sest see raam/sillad seal lihtsalt ei kannata suurt jõudu. Loomulikult võib sinna Hayabusa mootori peale panna, aga tulemus pole tõenäoliselt just väga sõidetav.
Samas diffrit läheb vaja, sest invakal on taga sõltumatu vedrustus, millel originaalis differ.
Kõige mõistlikum on alustada sellest, et planeerid eelarve ja vaatad siis, mida selle eest saab.
Asp
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Postitused: 2,737
Teemad: 115
Liitus: May 2004
Maine:
23
mul sapaka elektriline sidur, mis kuulus kunagi vist inva sapakale.
Postitused: 439
Teemad: 9
Liitus: Jan 2005
Maine:
1
kui ma panen oma invakale n:yamaha 750cm3 mootori siis kui palju kiirus siis umbes tuleb , sest selle raam ei ole ehitatud just ringraja jaoks.Kui kellegil on saadaval mingi vana mootorratta mootor soodsalt mis sobib invakale panna andku teada,tulen ise järgi ja muidu asun saaremaal
Postitused: 1,476
Teemad: 216
Liitus: Jun 2004
Maine:
107
Originaal IZ mootor veab ka ca 70-80 km/h välja. Kui karburaatorit modifitseerida, siis ehk ka rohkem, kuid mina isiklikult üle 60 km/h sõita ei soovita. Veermik lihtsalt ei ole selleks ette nähtud.
Suuremal kiirusel muutub invakäru ülejuhitavaks ning sisuliselt tähendab võimsama mootori kasutamine uut veermikku, sh rooli ja pidurisüsteemi.
Postitused: 439
Teemad: 9
Liitus: Jan 2005
Maine:
1
Ma sain oma invakale tuula mootori,arvan et see istub sinna paremini kui mingi yamaha mootor.Arvan ka ,et seda on lihtsam remontida.
Postitused: 1,083
Teemad: 207
Liitus: Sep 2002
Maine:
0
22-08-2005, 09:42 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-08-2005, 11:37 AM ja muutjaks oli
pppp.)
valdo Kirjutas:Neid vanu ümmargusi invakärusid on kahjuks
jah vähe alles. Põhjuseks on asjaolu, et
Vene ajal anti invaliididele auto riigi
poolt kasutada, mitte aga omandiks. See
puudutas nii IZi mootoriga \"invakärusid\" kui
ka ZAZ 965/966/968 baasil toodetud
käsijuhtimisega invaliidivariante.
Märgiks siin Valdo mõttele lisaks, et kandilise invakäru hooldusraamatu andmeil olevat invakäru (nii kandilist kui ümarat) tehtud kokku üle 10 eri modifikatsiooni. Milles kõik need muutused seisnesid raamat kahjuks ei kirjelda.
Eks invasõidukite kui väheatraktiivne ja mõneti nukker valdkond on üldse läbi uurimata. Käsijuhtimist pandi lisaks sapikale teistelegi autodele Mosse 403 tehaseraamatu andmeil oli mosse 403 spetstähistusega seeria invaliididele, mäletan lapsepõlvest Mihkel Aitsami käsijuhtimisega Pobedat (kuigi vaevalt see miski seeria oli). Hiiumaa kunstnik Paul Kammil oli eritellimusel valmistatud invasõiduk millega olevat poollamades saanud saarel ringi liikuda.
Huvitun GAZ 12 ZIM-i varuosadest ning selle sõidukiga seotud kirjandusest, dokumentidest ja mälestustest.
Postitused: 756
Teemad: 23
Liitus: Sep 2004
Maine:
13
03-10-2005, 01:05 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-10-2005, 01:07 AM ja muutjaks oli
taruvaras.)
Täna Tagadil täitsa uskumatu juhus:kohale oli toodud kandilise kerega,kuid vana seeria tuledega täies puutumatuses seisnud perfektne invakas , spidol 00004 km, masin aastast 84. Müüja raakis et invaliid-omanik olla vahetult surnd, kas enne või pärast autu saamist. Nii et sõita ei saandki. H. 2000 EURi !!! Ehk keegi tegi piltegi ja paneb siia üles!