milline külgkorviga ratas...
#1

milline külgkorviga ratas oleks sobiv lühemate (eesti siseste) matkade ette võtmiseks? uurisin k-650 kohta, kuid reeglina on nad suht kesises seisukorras ja mu tehnikateadmised ei ole nende parandamiseks piisavalt suured.
ühesõnaga otsin midagi kindlat ja vastupidavat, et teepeal hätta ei jääks.

tänud
Vasta
#2

Lääne päritolu külgkorviga rattaid Eestis praktiliselt ei eksisteeri, seega on Sul valida vaid sotsmaade toodangu seast. Minu pakkumine oleks Jawa: korras masin saab külgkorviga iga kelle hakkama.

Asp

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#3

Tegelikult on nii,et kõik masinad töötavad õige ekspluatatsiooni puhul pikka aega. Mõnede puhul ei heiduta ka väikesed rikked edasiliikumist.
Minu soovitus oleks mõni \"M\" või \"K\", kuna on tugeva konstruktsiooniga ja piisava jõuvaruga riistad. Pealegi on külgkorv mahukas ja mugav, kuhu mahub mõnusasti reisikaaslane ja piisavalt masina küljest irduvate osade tagavara ja muid kulumaterjale (mõtlen siinkohal ÕLI). Lisaks eelnevale ka loomulikult kogu matakavarustus. Kasuks räägib ka madal edasiliikumiskiirus, mille puhul on piisavalt aega looduse ilu naudelda.
Isiklikult minu eelistus kuulub neljataktilisele, kasvõi bensiinijaamas olemata segudega sodimisest. Siinkohal ütleks nii mõnigi kahetaktilise omanik, et sõidab ühe paagitäiega Eestimaale tiiru peale. Jah sõidab küll, aga mis siis. Lühikeste matkade puhul tehaksegi rohkem peatusi, et joota hobust ja ühtlasi tutvuda kohaliku seltsieluga.
Pead ikka ise otsustama, mis rohkem meeldib. Loe ka teisi teemasid masinate vastupidavusest ja tüüpvigadest.

Edu valiku tegemisel!

Puhh@ ka külgkorvimees
Vasta
#4

aga mida sa, puhh, jawa kohta kostad?
ma uurisin neid \"k\"sid üksjagu ja ma nägin ainult igasugu hädasid. või on see uunikumide putitajate kutsehagigus?
ise ole kah veendunud, et sinna külgkorvi mahuks telk ja kaks sõpragi, eeldades, et pool korvi ei ole täis mutrivõtmeid ja muid vidinaid, mis kuluvad ratta putitamiseks. ei tahaks kah, et iga peatus mis ma teen oleks selle tõttu, et ratas tõrgub.
Vasta
#5

Et \"K\" või \"M\" sind pidevalt teele jätavad on jama.Olen osaliselt nõus Hr. Piiburi jutuga, kuid minu IŽ-49 korviga ei ole mind veel alt tõmmanud, arvan, et kulgen umbes sama kiiresti kui tema ja näiteks viimasel sõidul olid minu ja kahe sõbra asjad korvis.Olen ka sõitnud omal ajal K-750-ga ja ei kurda tema töökindluse üle.Mõningaid korvidega rattaid võid näha TREFF 2005.a. piltidel.
kui Sul on tõsine tahtmine korviga ratast soetada, siis on mul pakkuda 1990.a. \"Dnepr\" tehase variandis, läbisõit alla 30 000 km., olnud kahe omaniku käes (mitte nii nagu automüüijad väidavad, et üks omanik, seegi pastor ainult, et hoolde raamat on kuhugi kadunud ).Võin ka konkreetse masina puudused üles lugeda ja jõudu mööda remontimisel abistada.
Vasta
#6

korviga pannonia päris pull

rahvusvahelist vedude kaugsõidu raskeveoki juht
Vasta
#7

Mis siin ikka kosta. Endalgi üks selline olemas (typ 360). Hetkel ainult \"taastamisjärgus\". Kui kokku saan, siis sõidan temaga, nii mis säriseb. Krt. ilus pill on tegelikult.
Aga kui näppe õliseks kardad teha, siis ära vanamootorratast osta. Minu arust on õlised käed üsna paratamatu nähtus.
Kordan veelkord,et õige hoolduse ja ekspluatatsiooni juures ei tõrgu need \"K\" ja \"M\" suurt midagi.
Ihumahlade suurt kulu näeb ette juba manuaal, ehk vastavalt \"malenkaja utetshka masla dapuskaetsa\"

Puhh.


jaanlaur Kirjutas:aga mida sa, puhh, jawa kohta kostad?
ma uurisin neid \"k\"sid üksjagu ja ma nägin ainult igasugu hädasid. või on see uunikumide putitajate kutsehagigus?
ise ole kah veendunud, et sinna külgkorvi mahuks telk ja kaks sõpragi, eeldades, et pool korvi ei ole täis mutrivõtmeid ja muid vidinaid, mis kuluvad ratta putitamiseks. ei tahaks kah, et iga peatus mis ma teen oleks selle tõttu, et ratas tõrgub.
Vasta
#8

aga kuhu izh ununes??
iz tegi/teeb ju igasuguseid külgkorviga variante- nii vanemai kui uuemaid...
(alates izh 56-st kuni planeta 5-ni välja...
muidugi jawa ei tohiks halb valik olla....

Ma olen Amatöör [suure tähega] tsiklite alal, 90% minu postitustest on suht lapsikud...Toungue
Inimene õpib oma vigadest....
Vasta
#9

Väike täpsustus.
Külghaagist hakati Iž-idele valmistama 1956.a. ja esimesed tulid IŽ 49- tele, mitte aga IŽ-56 - tele.
Vasta
#10

nojah... ma kahtlesin, kas 49oli korviga.... igaksjuhuks ei hakkand teda arvama nende hulka...
tänud, et täpsustasid!

Ma olen Amatöör [suure tähega] tsiklite alal, 90% minu postitustest on suht lapsikud...Toungue
Inimene õpib oma vigadest....
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne