Postitused: 2,327
Teemad: 46
Liitus: Dec 2003
Maine:
16
Üks uuem teleskoopnoolega 130 kraana (2571) asub Taebla vallas ühe kohaliku ettevõitja laoplatsil.
Ning ZIL-kallureid (põhiliselt 4502) on Haapsalus sõitmas või lihtsalt olemas vähemalt neli-viis,lisaks olen viimastel nädalatel paari (ja veel vana esiplekiga) masinat Lääne-Tallinnas ringi vuramas näinud.
Postitused: 204
Teemad: 6
Liitus: Oct 2004
Maine:
3
nonii saaremaal ka täitsa olemas, kes elu eest kes loojakarjas
1) saaremaal on selliseid kraanasid koguni kaks kui ma neid viimati nägin:
![[Pilt: IMG_3656.jpg]](http://serial.pri.ee/Fotograafia/Ennu/autod/lihtsalt/IMG_3656.jpg)
2) Saaremaa päästeteenistuses on selline zilli proua seismas, enda mäletamist mööda on see ka veel müügis
Vana tehnika ja veokite huviline
skorpion3
Registreerimata
aga kui8 suur piin on tavalisele zilile vahele panna kamazi mootor, kas tuleb vahetada terve süsteem ( käigukastid jne) või annab mootori lihtsamalt vahele mahutadA? olen just huvitatud kamazi mootori vahele arétamisest sest mootor omal olemas. ja põhiline küsimus KAS MAHUB?
Postitused: 2,477
Teemad: 19
Liitus: Mar 2004
Maine:
11
skorpion3 Kirjutas:aga kui8 suur piin on tavalisele zilile vahele panna kamazi mootor, kas tuleb vahetada terve süsteem ( käigukastid jne) või annab mootori lihtsamalt vahele mahutadA? olen just huvitatud kamazi mootori vahele arétamisest sest mootor omal olemas. ja põhiline küsimus KAS MAHUB?
Ei mahu kindlalt tava-ZILle Kamazi mootor. Just Kamazi mootori pärast ongi ZIL133 kabiini nina pikemaks ehitatud.
Vahetan käiku enne mootori piiraja sekkumist...
skorpion3
Registreerimata
kas zil 133 plekke on võimalik kasutada siis tava zil 130\'l ? või on see puhas lollus. krt lootsin et on võimalik sokutada sinna kamza moto aga paistab et see on täiesti võimatu
Postitused: 2,327
Teemad: 46
Liitus: Dec 2003
Maine:
16
ZIL 133GJ raami esiosa on pikem kui tava-130-l.
Olen aga kuulnud,et kunagi olevat Lihulas ühele 130 sadulale aretatud MAZ-i V6 diisel (JaMZ-236),kuid selleks oli tulnud ka kabiini \"tulemüüri\" ümber teha,muidu poleks diisel mahtunuud.
ZIL-645 diisli sobivuse kohta 130-le ei oska midagi öelda.
skorpion3
Registreerimata
njaa, polegi päris ise vaadanud sinna zil\'i kapote alla seega ei teagi palju ruumi on. kahju kui pole kamazi moto jaoks ruumi, kuigi see ei tundu ometigi nii suur :S lootsin muidu omale ehitsda ühe mini rekka

sest zil ise on suht hea toorik millest teha

. krt panen 133 esi selle ribi ( kannel vist selle nimi) ja siis juba ruumi küll. muidugi kas kuidas tuleks raamile kinnitus ja jne jen seda ei tea. igatahes nagu ma teist aru sain siis pole lootuski seda teha. Tänud kõigile vastamise eest
Postitused: 898
Teemad: 17
Liitus: Sep 2004
Maine:
8
Tartus avastasin ühelt kinniselt territooriumilt ZIL-MMZ-555, mis on suhteliselt haruldaseks muutunud.
Postitused: 898
Teemad: 17
Liitus: Sep 2004
Maine:
8
Minu avastatud isend on tumerohelise kabiiniga. \"Sillu\" pildistatud isendit ise pole näinud.
Postitused: 2,327
Teemad: 46
Liitus: Dec 2003
Maine:
16
Täna jäi Ehitajate-Sõpruse ringil silma Baltifalt'i logodega vanatüübilise (põhilatern üleval) esikandlega 130 madel,millel veel hüdrotõstuk.Tegu täies elujõus masinaga.
Vanatüübiline nina on siiski suht haruldane võrreldes hilisemaga.
Postitused: 2,133
Teemad: 74
Liitus: Jan 2004
Maine:
14
"Ümmarguse" kastiga ZIL kallur tassib Pärnus "Reneti" firmast mulle liiva tööplatsi peale. Vahel betooni ja killustikku kah. Kast küll ümar aga mis tal sääl kapoti all on või mis mudel auto ise, krt seda teab, põle uurind.
loll on loll olla.
Postitused: 1,331
Teemad: 23
Liitus: Dec 2003
Maine:
3
Sillu Kirjutas:ZiL-MMZ-555 Tartus 2005. aasta esimestel päevadel. Mul puuduvad siiski andmed, et tegu oleks just kaasfoorumlase andres22 poolt eelmises postituses mainitud isendiga:
http://img425.imageshack.us/img425/4940/...ize9ix.jpg
Ilmselt sama eksemplari nägin täna Tartus sõitmas.
Kaþdy automobil se stane jednou veteranem, nebude-li dřive seðrotovan.